Originally posted by Red_Alin
View Post
Voi spalati motorul?
Collapse
X
-
-
Eu unul l-am spalat si cu jet de apa am loganul din 2004 si l-am spalat de 4-5 ori cu jet de apa si nu a patit nimic
Comment
-
Originally posted by iuli81 View PostBaga aici adresa ca daca nu e de la un site concurent nu o sa-ti zica nimeni, nimic. In plus cred ca sunt mai multi pe aici interesati de "pinguinul" =) asta.
Comment
-
Io n-am ridicat capota decat pentru a completa cu lichid pt parbriz. la revizie, baietii mi-au curatat, cat de cat motoru ca era jegos rau de tot. io zic sa nu va bateti capu cu spalatul motorului decat daca vreti sa vindeti masina ca sa dea bine la client, da' daca aveti timp de pierdut cu bibileli, stergeti cu o carpa umeda si ar trebui sa fie suficient. io zic sa nu bagati apa cu jet (chiar daca e de la robinet si nare presiunea de la spalatorie) ca riscati sa buliti "miliardele" de sonde, senzori si alte dracii de pe-acolo.
Comment
-
Atat timp cat nu intra apa la computer fise buji sigurante si mai ales la distributie nu are nimik, eu il spal cu furtunu si detergent de masina !! E mai curat ca atunci cand am luat masina in prima zi de la dealer daca tot spalati motorul mai curatati si cutia filtrului de aer ;)
Comment
-
clean engine by high pressure steam/ This post confirms myownership of the site and that this site adheres to Google AdSense programpolicies and Terms and Co...
Last edited by ady_p; 13 May 2008, 21:14.
Comment
-
Originally posted by Omega View PostIo n-am ridicat capota decat pentru a completa cu lichid pt parbriz. la revizie, baietii mi-au curatat, cat de cat motoru ca era jegos rau de tot. io zic sa nu va bateti capu cu spalatul motorului decat daca vreti sa vindeti masina ca sa dea bine la client, da' daca aveti timp de pierdut cu bibileli, stergeti cu o carpa umeda si ar trebui sa fie suficient. io zic sa nu bagati apa cu jet (chiar daca e de la robinet si nare presiunea de la spalatorie) ca riscati sa buliti "miliardele" de sonde, senzori si alte dracii de pe-acolo.
Tu crezi ca senzorii sau partile lor sensibile stau asa in aer precum busonul de la lichidul de racire sau capatul jojei de ulei ? Singura grija este sa nu iei apa la CB . Daca se intampla asta s-ar putea sa ai probleme in rest nimic .
Ma mir ca unora nu va este frica ca s-ar putea sa faca scurt bateria daca dati cu apa pe ea .B -X X - DDF x 2
:sofer1: :kissroadkill: :sofer5:
Comment
-
Originally posted by Omega View PostSi carei shemecheria? il spala cu abur, big deal! Aburul intra la senzori mai dihai decat apa si provoaca mai multe stricaciuni!
Comment
-
Despre ce senzori vorbiti? Daca e vorba de corpul clapeta la benzinare, n-are cum sa ia apa.
Comment
-
Loganul meu are 2 ani si pana acum am spalat motorul de 2 ori, la spalatorie. Dar nu la oricare. Mi-a acoperit bateria+CB, a scos mufele de la aprindere (toate 5) si a acoperit "cutia" respectiva, si cam atat. A fost spalat cu spuma (sau detergent, nu stiu exact), clatit cu presiune si sters bine dupa aceea, si arata ca nou. A pornit la prima cheie, imediat dupa ce a terminat de spalat toata masina.
Operatiunea a avut loc la 1 - 2 zile inaintea reviziei. In primul rand, este curat. In al doilea rand, in cei cativa km facuti pana la revizie, se pot observa mult mai usor eventuale defectiuni, probleme si nereguli (scapari ulei, antigel, etc).
Deci, il voi spala in continuare inainte de fiecare revizie.
PS: mai ales ca ultima oara mecanicul a facut ochii foarte mari cand a ridicat capota zicand unui coleg: "Uite ma o masina noua...." La care eu: "Nu, are 2 ani, e doar curata...." Si mecanicu` s-a spalat bine cu detergent pe maini inainte sa se apuce de lucru... (era f. F. Murdar de la un GOLF 4). - NU era service Dacia!
Comment
Comment