Voi spalati motorul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dacia si toti constructori de masini recomanda sa nu se spele compartimentul motor dar tot asa la ori ce service mergeti cu ori ce marca de masina si cereti la o revizie sau reparatie sa vi se spele si motorul toti il spala contra cost iar la intrebarea de ce accepta sa spele motorul ca fabricantul nu recomanda au raspuns sec pai aia stiu mai bine ca noi
    asa ca in concluzie il poti spala dar sa o faci cu motorul rece eu asa am facut de cateva ori si nu am avut probleme numai bine

    Comment


    • eu il spal de cate ori e nevoie fara menajamente si fara sa protejez ceva, in trei ani nu am avut nici o problema dupa spalare (motorul e dci)
      Last edited by petroman; 11 March 2011, 21:42.
      Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

      Comment


      • nu l-am spalat si nu am de gand sa il spal. nu am scurgeri si o simpla carpa de praf este de ajuns.
        daca vreodata o sa ajung sa cumpar masina second hand ma uit intai la motor. daca este spalat plec de langa ea oricat ar arata de bine. parerea mea !
        Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

        Comment


        • eu il sterg atat cat pot cu o carpa umeda,dupa ce spal si masina ,o data pe luna.
          arata destul de bine.chiar azi m-a intrebat cineva daca-l spal des, i se parea ca arata bine.el nu o facuse niciodata in 5 ani.

          Comment


          • Originally posted by grecu george View Post
            dacia si toti constructori de masini recomanda sa nu se spele compartimentul motor dar tot asa la ori ce service mergeti cu ori ce marca de masina si cereti la o revizie sau reparatie sa vi se spele si motorul toti il spala contra cost iar la intrebarea de ce accepta sa spele motorul ca fabricantul nu recomanda au raspuns sec pai aia stiu mai bine ca noi
            asa ca in concluzie il poti spala dar sa o faci cu motorul rece eu asa am facut de cateva ori si nu am avut probleme numai bine
            nu se recomanda deoarece comparativ cu masinile mai vechi autohtone au mult mai multe circuite electrice care pot fi date usor peste cap din cauza unei izolatii proaste. cei din spalatorii se uita la bani (banul ochiul dracului) si eu am vazut destule masini care nu au mai pornit dupa un asemenea tratanent. asa ca evit procedura.
            Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

            Comment


            • Originally posted by Alin0007 View Post
              Pai la mine e gratis, o spal in curte. De cheder n-am inca bani! Crezi ca mufele si senzorii de pe la motor se simt bine in praf, namol si ulei. Eu nu cred.
              apoi cand ai avea namol si ulei la motor cred ca ar trebui sa-ti faci griji mari ca-i terminat, dar pana atunci la ce bun...................
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • Originally posted by razvan05 View Post
                nu se recomanda deoarece comparativ cu masinile mai vechi autohtone au mult mai multe circuite electrice care pot fi date usor peste cap din cauza unei izolatii proaste. cei din spalatorii se uita la bani (banul ochiul dracului) si eu am vazut destule masini care nu au mai pornit dupa un asemenea tratanent. asa ca evit procedura.
                nu vorbeam de spalatoriile din coltu strazi ci de serviceul autorizat indiferent de marca si o spun din experienta si la cate motoare au fost spalate nu au fost probleme
                problemele apar atunci cand speli motorul cald si asta din cauza condensului

                Comment


                • Condensul este la ordinea zilei. Problema ramane socul termic in cazul asta si posibilitatea aparitiei de microfisuri.

                  Comment


                  • care socul termic? sau voi spalati motorul cu apa rece?!

                    spalati motorul la spalatorie cu apa la 60 grade...si nu are nici pe dracu..poti sa vii cu el incins si de la raliu..

                    acasa in curte sau in spatele blocului....cu apa rece..recomand sa l spalati cand este rece,

                    Comment


                    • Motorul nu se spala cald. Se spala cand e rece si se reporneste dupa cateva ore (daca e vara se lasa masina in soare). Eventual se scoate bateria. Nu se da cu jet, doar se clateste cu apa sau se pulverizeaza fin.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Oricum ar fi: faceti orice invers decat zice producatorul. Ca are interese ascunse.

                        Apropo de apa rece la motor incins, pentru cei care spala masina la curte, singuri. Un tip, tinerel cu mucii inca pe maneca, era cu Dacia lui tat'su si rabla avea motorul incins, trecuse indicatorul de ultima linie, dupa ce urcase un deal. Si tipu' asta a bagat apa in radiator, de la o fantana. Bloc motor fisurat. (nu a ascultat de nimeni din masina sa nu puna).
                        Stiu, Loganul nu e Dacia veche, dar blocul motor nu e din titan. Iar apa rece e aceeasi ca acum 20 de ani.

                        Concluzia: macar spalati motorul rece. Sau mai bine deloc. In 5 km de mers pe ploaie la viteza mare, e la fel de murdar cum era inainte de spalat. Daca avea ceva motorul ca intra praf, apa si altele, probabil Dacia ar fi sigilat mai bine compartimentul motor.
                        Eu incerc sa il mentin curat fara sa-l spal.
                        Last edited by mr.K; 13 March 2011, 17:19.

                        Comment


                        • mi se pare corect "mr.k". daca nu ai pierderi de ulei nu are rost sa cosmetizam motorul...
                          carpa de praf reprezinta totul ...
                          Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

                          Comment


                          • Pe unde nu am acces la motorul meu pt ca este mai inghesuit,,am o pensula si dau cu aia peste tot praful.
                            O sa iau si o pensula de calorifer mai lunga,din aia cotita,,ca sa ajung si mai jos sa sterg praful!

                            Comment


                            • Constructorul nu recomanda spalarea motorului ca precautie, vine vre-un "dorel" si da cu presiunea peste tot (baterie, fise, bobina, calculator, sigurante, mai baga si pe la busonul de ulei sa fie treaba-treaba). Spalarea motorului necesita o logica si o cunoastere minimala a unor notiuni de electrica si mecanica. Cand mergi pe ploaie torentiala, intra mai multa apa si pentru o mai lunga durata de timp persista umezeala decat daca speli motorul cu cap. Pe de alta parte, nu-si are rostul spalarea lunara. O data pe an este suficient, asta daca nu te duci in saloane auto.
                              Last edited by darksid3; 13 March 2011, 21:35.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Pai cam asa cum ai descris tu sa nu se spele motorul, exact asta e procedura in majoritatea spalatoriilor din ce am vazut eu. Ca la exterior... spuma, apoi cu pistolul de apa peste tot. Saracii de ei, au 8 clase si alea facute la "fara frecventa", deabia leaga 2-3 cuvinte, crezi ca stiu ei de soc termic, calculator, sigurante?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google