Voi spalati motorul?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nu stiu,ala a zis ca ei o folosesc doar pt motor...Oricum sa curatat foarte bine,dupa 5 minute mizeria se scurgea usor si fara apa. Cand am dat cu apa sa curatat perfect. Spuma activa nu cred ca a fost, eu stiam ca ataca furtunele si izolatia firelor... Era de culoare galben ca uleiul.
    niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

    Comment


    • #92
      Am dat eu cu spuma activa ,lasat cat sa fumez o tigara si i-am tras cu jet de apa peste tot, nimic acoperit sau protejat, bine am avut inima cat un purec dar a luat-o din prima si nu cred ca a patit ceva...........Apropo am clatit-o cu un aparat sub presiune de mare putere........Motorizare de 1,6
      http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

      Comment


      • #93
        Daca il stergeti cu o carpa umeda si cu putina atentie iese destul de bine.
        Eu asa fac cand am timp si sunt multumit de rezultat.Aici sunt cateva poze dar nu stiu daca se vad bine ca sunt facute cu un telefon mobil nu prea "bun".
        Attached Files
        Last edited by vdmihai; 2 July 2008, 14:52.
        sigpic
        !

        Comment


        • #94
          Mi-am luat azi un aparat de spalare cu presiune si am spalat motorul...Inca nu l-am pornit sa vad daca mai merge dar m-a pus naiba sa dau si pe radiator si pe o portiune de 10 cm am indoit lamelele...O avea ceva?
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #95
            Cea mai mare prostie sa speli motorul cu jet de apa, parerea mea e ca nu rezista cablaraiele. Carpa inmuiata, doar atat
            Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

            Comment


            • #96
              Am reglat jetul pe pulverizare nu pe concentrat, a iesit bine dar cand am spalat botul masinii am dat prin masca radiator si am indoit o portiune mica din lamele...Acum daca o fi bai, iau un cui si le indrept la loc....Desi nu cred sa fie problema!
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #97
                La benzinar de 1.4mpi am spalat motorul de 4 ori in 2 ani.De ultimele 2 ori nu am acoperit nimic.
                acum la fiat scrie in manual ca se recomanda spalarea motorului la iesirea din iarna.Masina are 5 luni si l-am spalat fara sa acoper nimic.
                spal motorul doar in zile de canicula si il las sa mearga apoi toata ziua minimum cateva ore ca sa il incing bine.Astfel dispare apa si umezeala care a intrat pe eu stiu unde.
                unii se straduie sa nu-l spele dar daca dai cum trebuie in vreo balta mai mare e acelasi lucru.

                Comment


                • #98
                  Darkside, decat sa te joci cu un cui pe la radiator, mai bine lasa-l asa.... Nu are absolut nimic. Daca totusi vrei sa indrepti lamelele, foloseste ceva de plastic, o rigla, etc. Sunt foarte subtiri si flexibile lamelele alea.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • #99
                    In momentul in care am postat nu am mai gasit threadul asta, dar gasiti detalii despre cum imi curat eu motorul aici: http://www.loganclub.ro/forum/spalar...=spalare+motor
                    sigpic
                    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                    Comment


                    • @darksid3: Nu e nici o problema ca s-au indoit cateva lamele, nici nu are rost sa le indrepti.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • Cineva mi-a povestit (om serios) ca la Laguna(Noul Laguna) cand a spalat masina i-a pocnit radiatorul. Cica ar avea niste chestii din plastic care cand au dat cei de la spalatorie cu apa rece pe el a au pocnit.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Pai ... Nu dai cu apa rece pe motor/piese fierbinti... Este posibil, socul termic e mare.
                          Eu duc masina la spalatorie de obicei dimineata, la prima ora. Niciodata nu am dus-o dupa o utilizare mai lunga.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • @Cristi_LCD: Nu exista acele chestii de plastic care sa pocneasca, ci radiatorul era foarte fierbinte si de asta s-a intamplat.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Eu cred ca o zi la gratar in natura e un prilej bun pentru a sterge cu o carpa umeda sau un servetel umed (din aia de se gasesc la "plus" ,au si un detergent pe ei) motorul si tot ce pare murdar sub capota masinii....
                              Nu as da cu apa pe el ..Mai ales cu jet la spalatorie cu presiune niciodata deoarece pot aparea probleme...

                              Comment


                              • Am un coleg la servici, are tot logan, iar acum vara il spala de cate ori viseaza noaptea. Cu solutie de la spalatorie si cu jet. Nu are nici o problema. Dar totusi are o logica: dimineata pana sa ajunga la servici, il spala (spalatoria este vis a vis de firma). Iar apoi masina sta in soare (nu ca am avea o parcare cu umbra unde sa le tinem) pana plecam acasa, si cred ca in 10 ore are timp sa se usuce tot ce se poate usca pe acolo. Eu unu nu il spal ca nu ma deranjeaza (cand o sa faca loganul cu capota transparenta poate o sa-l spal), unu' la mana, si doi la mana urmez sfatul celor de la service.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google