Condensator...Da sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cea ce spune Soulraven este 100% corect daca vrei sa ai o sonorizare serioasa si de calitate.In prima faza schimba bateria cu una de cel putin 75AH si mai vezi atunci (ia de la cineva una de proba).Oricum daca subwooferul are 400w RMS statia nu ar trebui sa aiba mai mult de 350w RMS.
    sigpic
    Oglinzi MCV / Led Tuning / Activari functii LOGAN / HIDXenon / Leduri SMD / Accesorii Audio / ...

    Comment


    • #17
      @89 mir: gaseste un nume potrivit pt topic, ca sa-l pot schimba.
      LE: rezolvat. Daca propui alt nume, da-mi pm si il schimb.
      Last edited by Cezar; 10 December 2008, 13:31.

      Comment


      • #18
        AAAAAAAA nu ma supar ca l-ai mutat.................E ok dar titlul topicului cerea o parere nu am intrebat cum sa sau ce sa fac................Ma rog e ok. Lasa-l aici si e bun si titlul!!! Ms mult
        Last edited by Cezar; 10 December 2008, 19:50. Reason: greseli ortografice
        MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

        Comment


        • #19
          Eu am luat condensator de la un magazin din euro cu 160 de ron de 1F cand mi-am luat statie si subwoofer si nu am nici o problema(adevarat e ca nu am incercat fara condensator),asa ca iti recomand sa incerci sa iti montezi un condensator.
          Poate ne intalnim intr-o sambata la rompetrol si iti arat.

          Comment


          • #20
            Asta nu e o iddeee rea sai poate vin si eu la vreo intalnire............La tm
            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

            Comment


            • #21
              Cine i-mi poate spune de cat e alternatorul la un 16-16v, si de max cat ar putea fii bateria??? MAX? Sau eventual as putea lega inca o baterie in paralel? Nu urlATI tare!!!

              Comment


              • #22
                Alternatorul e de 110A, cred, bateria de 55Ah, ca si pe restul loganurilor. Normal ca poti pune 2 baterii in paralel, cum naiba nu?
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  In mod normal alternatorul si redresorul sunt dimensionate in asa fel incat sa incarce complet bateria (de la 0) in cca 1h cu toti consumatorii (din fabrica) porniti. In mod normal, curentul de incarcare este 1/10 din capacitatea bateriei.
                  Asa ca nu cred sa ai vre-o problema daca ii pui o baterie de 96 Ah sau daca ii mai pui una de 55 Ah, pentru ca niciodata nu vei descarca complet bateriile ca sa intri in curentul maximal debitat de redresor si sa-l prajesti.
                  (Pe diesel bateria e de 70 Ah si cred ca e acelasi alternator.)
                  sigpic
                  Ambition 1.5 dc

                  Comment


                  • #24
                    Nu le pune in paralel, nu-i bine deloc....Sub nici o forma....
                    Exista niste legi ale curentilor si ochiurilor de curent. Daca le pui in paralel se vor descarca amandoua. Poti sa pui a doua baterie daca montezi inaintea ei un separator de curent. Asemenea minuni se folosesc la maxinile 4X4 care au si troliu si au 2 baterii, una de accesorii si una pentru troliu. Battery separator sau battery isolator se numesc..
                    http://ticker.7910.org/as1cxHOuM2B12...bSBkZS4uLg.gif

                    Comment


                    • #25
                      si atunci inseamna ca o sa se incarce de la aceasi alternator??
                      o singura baterie daca pun: poate fii de max 96Ah?? Sau si mai mare?? Pe mine ma interesa pt consum!!
                      Last edited by darksid3; 12 December 2008, 13:13.

                      Comment


                      • #26
                        Ca sa iti intre in locasul de baterie nu poate fi mai mare de 96Ah.
                        (Daca ii schimbi locul poate fi si de tank.)
                        Baterii mai mari de 96 Ah la dimensiunea locasului nu sut decat cele cu polaritate inversa (pentru utilaje gen electrocar, electrostivuitor, etc) pe care nu iti recomand sa le pui pentru ca au curent mare in sarcina in schimb vei avea probleme la pornire (nu au varful de putere necesar demarorului)
                        sigpic
                        Ambition 1.5 dc

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by dani030669 View Post
                          Ca sa iti intre in locasul de baterie nu poate fi mai mare de 96Ah.
                          Daca e foarte complicat sa se puna inca una atunci da, in locasul lui, dar daca merge inca una, aia in porbagaj langa.... Mrs

                          Comment


                          • #28
                            Cumpar un condensaor si gata.............Am si primit o oferta de la ground zero de la pr meu Razvan!!!! Doar 210 ron la oferta!!!
                            multumesc pentru lamuriri baieti!!!
                            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by soulraven View Post
                              Nu le pune in paralel, nu-i bine deloc....Sub nici o forma....
                              Exista niste legi ale curentilor si ochiurilor de curent. Daca le pui in paralel se vor descarca amandoua. Poti sa pui a doua baterie daca montezi inaintea ei un separator de curent. Asemenea minuni se folosesc la maxinile 4X4 care au si troliu si au 2 baterii, una de accesorii si una pentru troliu. Battery separator sau battery isolator se numesc..
                              Am gasit acest separator pe un site!! Cu acesta pot sa mai pun o baterie, dar nu prea inteleg cum o sa se incarce al doilea, si unde o sa am eu iesire??
                              aici ii separatorul:: http://www.metrafo.ro/produse.html?cat=8215
                              si aici o schema::


                              Daca ai putea sa simplifici schema.... Dau o bere... Doua...

                              Comment


                              • #30
                                In primul rand iti garantez ca ce ai tu acolo, NU e mai mult de ~250-300 W pe RMS. Daca wooferu e de 400W RMS, statia e de (n-are voie mai tare) ~250-300W pe rms maxim!

                                Inainte de a te arunca sa iei un condensator, verifica firele de alimentare.
                                Daca n-ai fire de sectiune mare (NU numai pe + si pe - trebuie fir tzapan) atunci nu trebuie sa te miri ca-ti face figuri.
                                Am vazut ce poate face un fir de masa(-) subtire, pur si simplu ''dansau'' farurile dupa bass, inlocuire cu un fir gros (10mm patrati minim) si s-a rezolvat problema).
                                Puterea debitata era de ~250W pe rms si nu mai facea figuri dupa schimbarea firului (masina in cauza: un Nissan Micra, deci cu baterie mica, max 55Ah).

                                Condensator se pune la puteri mari debitate, peste 500W, daca ai instalatia facuta corect, la puterea asta n-are voie sa-ti faca figurile astea.
                                Nu spun ca n-ai rezolva problema cu un condensator, dar mai bine faci o verificare decat sa dai banii pe el.
                                Last edited by Octavian; 12 December 2008, 13:11.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google