Citind topicul asta am ajuns la cocncluziile: nu e bine sa le pui in paralel bateriile, ca se descarca un ape alta. Da...Ca la locomotive, unde au baterii de 50 de acumulatrori pt pornire, or fi alea tot timpul descarcate. Si la motostivuitoare la fel separatoare de curent sa va puneti (si daca se poate si vreo 2 tiristori de locomotiva electrica, sa faceti firobuz din logan), condensatoare, dar de-alea speciale pt autoturisme, ca mai nou nu mai conteaza voltajul si capacitatea la condensatoare, faradul (asta e unitatea de masura a capacitatii) s-a inlocuit cu standardul iso care ne spune daca e pt aspiratoare sau masini ; mai nou aflu ca aceste condensatoare genereaza curent, nu consuma, contrar cu tot ce-am stiut pana acum...
@89mir: cabluri groase si condensator de la 0.5F in sus sau 2 acumulatori. La inceput cand ii legi impreuna, cel mai descarcat il va descarca pe cel mai incarcat la nivelul lui, dupa acre raman amandoi exact la aceeasi tensiune si ambii se vor incarca la fel de mult. Nu te speria, la camioane exact asa sunt 2 legati impreuna si n-au modul de comanda de locomotiva electrica
@89mir: cabluri groase si condensator de la 0.5F in sus sau 2 acumulatori. La inceput cand ii legi impreuna, cel mai descarcat il va descarca pe cel mai incarcat la nivelul lui, dupa acre raman amandoi exact la aceeasi tensiune si ambii se vor incarca la fel de mult. Nu te speria, la camioane exact asa sunt 2 legati impreuna si n-au modul de comanda de locomotiva electrica
Comment