Mai, lasati prostiile cu pornitul in viteza....Aceste alarme au 2 setari: pentru cutie automata si pentru cutie manuala. Pentru cutie automata poti porni oricand din telecomanda dar nu porneste daca schimbatorul nu este la punctul mort. Pentru cutie manuala trebuie sa respecti o secventa de oprire, respectiv prin apasarea unui buton din telecomanda aceasta preia mersul motorului chiar daca scoti cheia din contact, apoi te dai jos din masina, armezi si motorul se opreste. Deci daca te dai jos din masina cu motorul pornit, cum naiba sa fie in viteza. Si uite asa o poti porni oricand , cum vrei, chiar accidental, ca nu se intampla nimic. Asa ca cei care le lasa in viteza si au setat alarma pe cutie automata nu au gandit prea mult.
Pornire Motor Din Telecomanda
Collapse
X
-
La voi sunt preturi bune, eu am vb in cluj la o firma, si costa intre 13 si 16 milioane o alarma in functie de marca, avea si modul de ridicare geamuri, si modul pornire motor.
ALARMA NU SE ARMEAZA DACA MASIAN E IN VITEZA!!!
adica acel modul pt cutie manuala te lasa sa armezi alarma doar dupa ce ai scos masina din viteza, tragi frana de mana, armezi alarma cu motorul pornit, scoti cheia din contact, si apoi motorul se opreste din telecomanda.
un amic are un piper ce porneste in felul acesta...Deci nu prea ai cum sa dai in X5-ul din fata
Comment
-
Am o alarma thunder luata de la dealer in febr.2008.Atunci costa 400, manop 150 lei,raza de actiune 1000 m(in carte) pe teren cam 500-600 m.
alarma se armeaza ,cand se scoate din viteza, se trage frana de mana( se face asa numita rezervare a pornirii din casa)apoi se opreste motorul(daca nu vrei sa-l opresti din cheie, o scoti din contact, cobori si in momentul cand inchizi usa motorul se opreste, oprindu-se si radio cd-ul)
masina este pregatita de pornire din casa.
se da comanda din pager,se aprind luminile din bord, se sting si apoi porneste,timp de 8 min.
timp in care tu vii deschizi usa te urci, bagi cheia in contact, o rasucesti(fara sa dai la automat,normal) si preiei controlul asupra masinii.
alta facilitate este modul turbo(pt diesel) care odata setat, dupa tragerea franei de mana si inchiderea usilor,mai functioneaza inca 2 min( este recomandata folosirea dupa drumuri lungi sau pe canicula).
pagerul are intr-advar raza mare de actiune pe care am testat-o:
stand in gradina publica si masina fiind pe o strada in parcare la cel putin 300 m, am inchis si deschis usile.
alta data eram in cladirea electrica si de acolo o alta proba cu masina la 400 m: reusita!
sunt foarte multumit de ea.
mare importanta are si cel care monteaza alarma(in general ,nu neaparat asta descrisa)
trebuie sa fie meserias pentru a sti sa foloseasca cat mai multe din functiile ei.
nu orice musca face miere
atentie deci cu meseriasii!Last edited by iashca; 12 December 2008, 12:19.Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
Andreea Trifu
Comment
-
Depinde de alarma...Astea mai rudimentare nu stiu cand e masina in viteza si daca e cutie manuala si o lasi in viteza fara sa tragi si frana de mana apesi butonul de START in casa si afara se aude POC deci nu-s povesti si daca unii dintre noi ar face un minim efort sa caute pe net ar gasi imediat ca inclusiv in manualul alarmei avertizeaza despre asta daca nu are senzori speciali!
Eu am pornirea motorului din pager insa masina are cutie automata deci oricum nu ar porni daca pozitia manetei nu e pe "parking"In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Uite asa m-am mai informat si eu
Deci una de actualitate are senzori de pornire, asta e OK.
Ce am vazut eu trebuie sa o luati ca atare, n-am nici un motiv sa mintesc.
Mi-ar place si mie o treaba de asta, momentan mai bine 9 mil pe un set de cauciuce de iarna decat pornire din telecomanda.
Comment
-
Asa este octavian,preturile au explodat si mai bine cauciucuri de iarna.Eu am luat-o atunci ca diferenta intre una normala si cu pager era de 1-2 miloane si se merita.Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
Andreea Trifu
Comment
-
Originally posted by sinja View PostDa intr-adevar pretul urca pana la 900 RON. Eu nu luasem in calcul fabricarea unui nou set de chei. M-am uitat si pe linkul postat de Alex21. Pai daca alarma costa 11kk plus chei plus montaj ajungi la 15kk. Cam scump, practic dublez valoarea masinii ). Sunt de acord ca o alarma prea ieftina are hibe ascunse (recent am descoperit la a mea ca nu pot schimba bateria la telecomanda...Bucatile de plastic fiind lipite ) da nici 15 miluri nu as da impacat.
Mi se pare o poveste cu plecatul masinii de pe loc mai ales la cele cu cutie de viteze manuala cu siguranta ca alarma nu are nici o legatura cu ambreajul deci nu vad cum sa inceapa sa se deplaseze masina. Din cate imi imaginez eu in cel mai rau caz ii moare motorul daca este in viteza in nici un caz sa inceapa sa se deplaseze.
Ar mai ramane problema montajului. Montarea la un asa tip de alarma pare destul de invaziv ca sa zic asa deci banuiesc ca este puternic recomandat sa o montez la o reprezentanta.
Estea cea mai buna alarma dupa piata !
Comment
-
Eu am de la Carscop (se livreaza si cu doua pagere). Distanta de acoperire e ok (aprox. 1000 m.) si impreuna cu modulele de pornire motor ajunge pe la 440 ron.
E facuta in China. Trebuie sa ai baterie buna la pager (1,5 V AAA) altfel acesta se reseteaza. Afiseaza pe pager o gramada de lucruri (ceas, ceas parcare, prog. porniri, stare masina, control stare masina, stare baterie, alerta prin vibrare a pagerului, auto armare la departarea de masina). O am de un an de zile si nu mi-a facut alte figuri. Sirena e cu sinteza vocala (am exemplificat intr-un post anterior).Attached FilesLast edited by lau; 20 January 2009, 10:21.
Comment
-
eu am MAAT 7500 dar nu am montat modul de pornire cu toate ca are functia.
Pataniile cu masinile uitate in viteza si care pleaca la pornire se cauzeaza si din cauza ca nu au fost legate anumite cabluri ale alarmei la instalatia masinii care sa impiedice pornirea fara indeplinirea anumitor conditii (ex. frana de mana trasa)Attached FilesLast edited by GFN; 10 April 2009, 20:58.Captain of the black pearl
Comment
-
Captain of the black pearl
Comment
-
Originally posted by giurisici fabian View Posteu am MAAT 7500 dar nu am montat modul de pornire cu toate ca are functia.
Pataniile cu masinile uitate in viteza si care pleaca la pornire se cauzeaza si din cauza ca nu au fost legate anumite cabluri ale alarmei la instalatia masinii care sa impiedice pornirea fara indeplinirea anumitor conditii (ex. frana de mana trasa)
Comment
-
salut.azi am pus o alarma wintec lea 722,cu pornire motor.toti cei care zic ca masina poate porni daca e bagata in viteza,e adevarat.chiar porneste.dar numai unele alarme.a mea de exemplu nu porneste,pentru ca trebuie sa faci miscarea aia cand cobori din masina,apesi un buton,si cand o armezi se opreste motorul singur.dar am o problema,si vroiam sa-i intreb pe posesorii de asa ceva daca si ei o au.cand porneste motorul din telecomanda,demarorul da un pic peste?o fractiune de secunda,nu mai mult,si e grav daca da??Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete
Comment
-
pai este cam grav, ca-ti-l ppoate strica in timp....
Nu ai pus firul "cititor" de motor pornit la firul senzor RPM.
Leaga-l corespunzator si va porni mai bine ca un sofer. (firul crem, sau bej din mufa verde UCH. Si apoi configurezi alarma pe RPM...
Eu am incercat toate solutiile pana a-l lega la RPM. Am pus la alternator, am pus la + continuu, am pus la senzor baterie, la senzor ulei. La RPM este cea mai buna solutie, de fapt si cea recomandata de carte.
Comment
Comment