aha.pai nu eu am montat alarma,altcineva.am sa merg sa-i zic,ca e cam naspa ceea ce face.stiu ca in timp imi strica demarorul.dar ma gandeam la altceva.iarna,nu porneste mai greu masina?si sa fie ok asa?ca doar vara nu o pornesc din telecomanda
Pornire Motor Din Telecomanda
Collapse
X
-
nu...iarna o sa porneasca la fel. Nici eu nu-mi dau seama cum face ca aceasta alrma o porneste ca si cum ar porni-o un sofer cu 30 ani de experienta . Exact cat ii trebe atata da la demaror. E super.
A ta cred ca a legat-o la un plus.. si cand "simte" curent mai mare decupleaza.
Daca a legat-o la senzorul de ulei...atunci la iarna o sa ai probleme, in sensul ca va tine si mai mult la demaror, deoarece becul de la senzorul de ulei se stinge mai greu.
Comment
-
La mine erau amandoua chei, cine stie unde i-mi sunt cheile?si pana la urma... pot sa mai fac una daca chiar e cazu.
Originally posted by Ivan Marian View PostDriver 2010,,ce vrei sa zici cu asiguratorul??
Fi mai explicit,,ce treaba are ala cu masina ta ca o pornesti din telecomanda?
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostCred ca nici tu nu ai inteles ce vrea sa zica Driver...Asa toti avem 2 chei,asigurare si talon,,nu??
Dar ce treaba are cu pornitul motorului din casa??
Comment
-
Nu stiu ce fel de alarma ai,,dar la mine acest model are ..By Pass.. adica cipul din a doua cheie se scoate si se baga in alarma si la mine tot merge cheia cu carcasa goala ca sa pornesc motorul.
Dar daca eu pornesc motorul din casa ..usile raman inchise,,alarma activata in continuare..iar daca cineva deschide totusi usa alarma incepe sa urle si se opreste motorul imediat.
Daca respectivul totusi intra in masina si alarma nu a pornit...nu are cum sa plece dupa loc cu ea pt ca daca nu bagi cheia in contact, in momentul in care calci frana de picior,,sau lasi frana de mana jos,,sau o bagi in viteza,motorul iarasi se opreste imediat.
Deci are mai multe protocoale de siguranta in etape ca sa zic asa!
Ps,,daca Driver ia o alarma ieftina are toate sansele ca masina lui sa plece de una singura daca o uita in viteza,,sau sa plece cu masina fara sa bage cheia in contact!
Un var a patit-o cu un renault megane,,,alarma fara protectie,,pornit motorul,,uitat in viteza,,plecat masina pe straduta la el(noroc ca era langa ea si a sarit repede in masina),,,dar la tara masina lui sa oprit intr-un pom/visin si si-a spart bara fata!
Deci ce e ieftin e prost rau si mai bine nu o cumperi ca risti mult!Last edited by Ivan Marian; 29 December 2010, 12:48.
Comment
-
ivan marian are perfecta dreptate. el a descris cel mai bine fenomenul. eu mi-am montat alarma ungo sr9000 cu modul de pornire motor la falcon iasi. cand am vorbit cu reprezentantul de acolo mi-a spus si el ca sunt unele modele de module si alarme, in general alea low cost, care iti pornesc masina chiar daca este in viteza si poti sa ai surpriza sa-ti gasesti masina printr-un gard. modulele care sunt mai scumpe au nu stiu ce senzori care sesizeaza daca masina este in viteza si nu pornesc masina. in plus inainte de a arma pornirea motorului din telecomanda trebuie urmata o procedura f precisa astfel incat pornirea motorului cu masina aflata in viteza este imposibila. in plus alarmele mai scumpe din gama viper, ungo, maat, hornet au niste functii de protectie a electromotorului.sigpic
Comment
-
Originally posted by mike26ro View PostGreu de crezut ca poate porni in viteza atata timp cat acea alarma fiind prevazuta cu 2 functii (cutie automata si cutie manuala) nu este setata corespunzator de catre utilizator. In momentul armarii utilizatorul trebuie sa fie jos din masina si cu motorul pornit pentru asta.
Comment
-
Originally posted by dan08 View Postin plus inainte de a arma pornirea motorului din telecomanda trebuie urmata o procedura f precisa astfel incat pornirea motorului cu masina aflata in viteza este imposibila. in plus alarmele mai scumpe din gama viper, ungo, maat, hornet au niste functii de protectie a electromotorului.
Procedura la mine e urmatoarea....cu cheia in contact si motorul pornit,,inainte de a apasa butonul din telecomanda corespunzator pornirii/oprii motorului,,,trebuie sa scoti maneta de viteze pe liber,,apoi tragi frana de mana,,apoi apesi butonul din telecomanda si nu apesi sau sa tii piciorul pe pedala de frana.
Se accepta comanda,,,dar motorul ramane pornit(stand by),,se scoate cheia din contact..motorul ramane pornit in continuare..iesi din masina,,iar in momentul in care se inchide ultima usa sau portbagajul se opreste motorul,,se inchid geamurile automat((daca le ai deschise)) se inchid si usile si se armeaza alarma!
Referitor la protectia electromotorului,,are trei setari de pornire,,adica sa tina demarorul/la automat 0,8 secunde..1 secunda si 1,4 secunde.
Iar daca motorul nu a pornit din prima,alarma nu tine la automat pana porneste ..ci se opreste si isi mai reia odata ciclul,,adica isi ia contactul singura,asteapta din nou sa se stinga toti martorii din bord si abia apoi porneste...plus ca alarma are multe functii pe ea!Last edited by Ivan Marian; 29 December 2010, 14:12.
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostNu stiu ce fel de alarma ai,,dar la mine acest model are ..By Pass.. adica cipul din a doua cheie se scoate si se baga in alarma si la mine tot merge cheia cu carcasa goala ca sa pornesc motorul.
Dar daca eu pornesc motorul din casa ..usile raman inchise,,alarma activata in continuare..iar daca cineva deschide totusi usa alarma incepe sa urle si se opreste motorul imediat.
Daca respectivul totusi intra in masina si alarma nu a pornit...nu are cum sa plece dupa loc cu ea pt ca daca nu bagi cheia in contact, in momentul in care calci frana de picior,,sau lasi frana de mana jos,,sau o bagi in viteza,motorul iarasi se opreste imediat.
Deci are mai multe protocoale de siguranta in etape ca sa zic asa!
Ps,,daca Driver ia o alarma ieftina are toate sansele ca masina lui sa plece de una singura daca o uita in viteza,,sau sa plece cu masina fara sa bage cheia in contact!
Un var a patit-o cu un renault megane,,,alarma fara protectie,,pornit motorul,,uitat in viteza,,plecat masina pe straduta la el(noroc ca era langa ea si a sarit repede in masina),,,dar la tara masina lui sa oprit intr-un pom/visin si si-a spart bara fata!
Deci ce e ieftin e prost rau si mai bine nu o cumperi ca risti mult!
Da, asa e, ma referam la cheia aceea fara cip... cu aceea nu mai porneste , exact asa face si al meu,daca vrei sa o pornest si nu e armata alarma prima data o armeaza si inchide usile, dupa aceea porneste, si trebuie sa fie frana de mana ridicata, deci nu se poate intra in masina, iar dacas-ar deschide usa ar opri motorul, ar porni alarma!
o singura chestie nu inteleg, si as vrea sa raspunda un mechanic, sau electrician auta, care stie: cum stie alarma daca e in viteza sau nu???? in afara de mansalier?? mansalierul are contact, dar celelalte viteze??si daca poate sa-mi spuna cineva cum as putea sa mai fac sa mi se aprinda si farurile cand porneste motorul! am un releu de la alarma care nu e montata!
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostProcedura la mine e urmatoarea....cu cheia in contact si motorul pornit,,inainte de a apasa butonul din telecomanda corespunzator pornirii/oprii motorului,,,trebuie sa scoti maneta de viteze pe liber,,apoi tragi frana de mana,,apoi apesi butonul din telecomanda si nu apesi sau sa tii piciorul pe pedala de frana.
Se accepta comanda,,,dar motorul ramane pornit(stand by),,se scoate cheia din contact..motorul ramane pornit in continuare..iesi din masina,,iar in momentul in care se inchide ultima usa sau portbagajul se opreste motorul,,se inchid geamurile automat((daca le ai deschise)) se inchid si usile si se armeaza alarma!
Referitor la protectia electromotorului,,are trei setari de pornire,,adica sa tina demarorul/la automat 0,8 secunde..1 secunda si 1,4 secunde.
Iar daca motorul nu a pornit din prima,alarma nu tine la automat pana porneste ..ci se opreste si isi mai reia odata ciclul,,adica isi ia contactul singura,asteapta din nou sa se stinga toti martorii din bord si abia apoi porneste...plus ca alarma are multe functii pe ea!sigpic
Comment
-
Este de la Scytek electronics,,modelul Galaxy 5000 RS si pot programa alarma sa porneasca motorul la diferite ore din zi si noapte in fiecare zi,,,sau sa porneasca si sa se opreasca la diferite temperaturi setate de mine.
Adica are un senzor de temperatura pt a masura temperatura din habitaclu si acest senzor se comporta ca un releu care porneste motorul la -5 grade si il opreste la + 10 grade(adica temperaturile setate de mine pt iarna,care le vreau eu) ,,,iar vara ca sa raceasca AC-ul sa porneasca motorul la +45 grade si sa se opreasca la +25 sau + 20 grade.
Scopul acestei setari/functii este ca sa ai o temperatura constanta in masina mereu daca stai mai mult de cateva ore sau zile cu masina in parcare si mai ales iarna sa porneasca singura masina cand este frig rau afara!
Temperatura imi apare pe pager si singura treaba este ca apare in grade Faranheit si nu celsius,,dar am un tabel cu conversia temperaturilor facut de mine!
Adica,,,daca plec la 7 si 10 dimineata la munca,,,programez alarma sa porneasca la ora 7 fix si numai trebuie sa stau mereu si sa caut cheia..si in 10 minute e cald si bine in masina si bon voyaje!Last edited by Ivan Marian; 29 December 2010, 14:51.
Comment
Comment