sfaturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok, cand te duci la revizie, zi-le de asta, o sa-ti zica ca n-are nimic.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      m-am mai uitat pe forumuri. cica ar fi si de la benzina proasta si de l impuritati la pompa de benzina etc etc. sunt multe posibile cauze. ok, o sa merg asa cu ea pana joi-vineri si apoi intreb la service. efecte in mers nu rea se observa, doar un mic huruit uneori.

      Comment


      • #18
        Merge fara catalizator dar polueaza(adica nu o sa mai fie euro 4). Daca nu il repari o sa trebuiasca sa dai spaga ca sa-ti dea ITP(cand o sa il faci).
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #19
          pai cred c-o sa-l repar inainte de ITP sau inainte s-o vand. poate e ceva infundat

          Comment


          • #20
            Martor aprins=CATALIZATOR

            In legatura cu martoru aprins la CATALIZATOR eu iti recomand sa o duci cat mai repede sa o pui pe un tester sa vezi ce are (la dacia un testar (sau diagnoza-nush cum ii zice) costa in jur de 2 mil). La unchiumio i sa aprins martoru la catalizator si cand a fost la dacia or constatat aia (citit pe rezultatu de la tester) ca un injector era bulit si lucra in 3 pistoane motoru (el o facut pe garantie si nu o platit nimica)

            PS: nu se simte ca mere mai rau masina, sau nu trepideaza cand sta la relantiu?????
            ...de doi lei :p

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google