Da... si eu am laureate si nu am ... in fine.... dale naiba ca nu imi pun airebeguri.... sper sa nu am nevoie de cele laterale!!! asta e cel mai sigur!
Cine Stie Pentru Ce Sunt Cele 2 Cabluri Sub Scaun?
Collapse
X
-
@detail tu ai demontat scaunul? In postul #19 se cam da cu presupusul, eu sincer nu stiu ce e cu mufa aia si nici nu prea ma intereseaza! Plus ca nu stiu de ce s-ar pune senzor in scaun la sofer, e clar ca in momentul cand se invarte cheia in contact exista cineva pe scaun! Spre exemplu Kia are senzor in scaun dar numai in dreapta. Daca tu chiar ai demontat scaunul te rog sa ma scuzi!
Comment
-
De ce sa demontez scaunele, cand se vad cu ochiul liber si se pot simti senzorii daca bagi mana sub sezut. Senzorii exista la ambele scaune, si ambele centuri de siguranta sunt cablate (rola, nu prinderea dintre scaune)...
Daca stie vreun expert si daca sunt activate pretensionarile as fi si eu curios. Asta este scopul senzorilor, sa stie daca declanseaza pretensionarea sau nu.
Comment
-
acele mufe de sub scaune sunt pentru aibagurile laterale din scaune si vor avea si rolul pentru a aprinde martorul de centura de siguranta din bord! Are rol dublu acea mufa .. dar care sunt echipate cu airbaguri laterale au doar pentru ele declansarea ..pentru centura inca nu este pregatita .. mai au putin de lucrat la ele ..Don`t drink and drive.....just Smoke and Dive !! NO SMOKING !!
Comment
-
mai bine nu-ti dadeai cu parerea. centura are circuit separat, nu prin cablurile airbagurilor laterale. si nici prin capsa de pretensionare...oricum contactul de centura are rol doar de a aprinde led-ul din bord daca nu o porti. si unele loganuri (cele pt export) au functia activata. eu la prestige aveam mufa cablata. masina avea airbaguri laterale dar nu avea martor de centura. daca airbagul pasagerului nu-i dezactivat din butonul de pe bord, se cam declanseaza chiar si cu masina goala. vorbesc din proprie experienta. cand am lovit masina, s-au deschis ambele airbaguri desi in dreapta nu era nimeni. inclin sa cred ca senzorul de greutate e cam de poveste la logan...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Ramasesem daror cu pozele de sub scaune, dar in fiecare zi am uitat sa iau aparatul. Le-am facut azi cu telefonul (are 3,2 M dar nu mai sunt pixeli sunt picsi de cate ori am dat cu el de pamant) ca nu imi place sa raman dator.
Pozele sunt destul de neclare, pozitia este destul de proasta pentru fotografii cu telefonul (fara macro), dar puteti lesne observa senzorii de sub sezut mai ales la scaunul stanga (unde am prins o pozitie mai buna)
Voila de vedeti:
Comment
-
Revin cu poze adevarate, azi am luat camera de acasa... 2 e dreapta, 1 e stanga.
Ce ziceti sunt preechipari de senzor de centura sau cablaje pentru airbag-uri laterale?
Eu zic ca sunt senzori!Last edited by detail; 21 May 2009, 16:35.
Comment
-
parca ne-am intels la un moment dat ca vorbim de precablarea pt airbag lateral...sau nu!? ca loganul n-are senzor de centura si nici de greutate. plus ca senzorul de centura e in clipsul centurii, in nici un caz sub scaun.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu ne-am inteles, eu am montati din fabrica senzorii de greutate din pozele din posturile anterioare. Am si rolele centurilor cablate (nu mai scot covorul sa fac poze, dar credeti-ma pe cuvant!)
Deci intrebarea era pentru cine stie din fabrica: Am centurile pretensionate cablate la UCE airbag?
Intrebarea am pus-o mai demult, raspunzand la ce sunt cele 2 fire de sub scaune.
Comment
-
nu ai senzori de greutate. poti avea senzori precablati in centura (general vorbind), desi senzorul centurii e in cupla, aia din rola e blocajul/pretensionarea in caz de accident. aia e cablata la uce airbag; atata timp cat poti merge fara centura si nu ti se aprinde becul in bord, senzorul de centura si cel de greutate sunt "de dorit", dar in lumea reala ele nu exista pe logan. daca ai avea senzor de greutate, nu ar sari ambele airbaguri chiar daca in dreapta fata nu sta nimeni si nici airbagul respectiv nu e dezactivat de la butonul din bord. crede-ma ca sar ambele airbaguri in caz de impact...si sare airbagul chiar si cand n-ai centura pusa, desi nu ar trebui. deci "no weigth sensor"...solutie low-cost by renou.Last edited by Seba; 21 May 2009, 16:56.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment