rodaj???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tezeu
    6000???si de acum incolo mai am restricti ceva pt ca sincer macar de proba i am dat si peste 3000 max 4000 rot/min...in oras si persoane nu prea am avut cu mine dar am de gand sa fac o deplasare cu 5 persoane si bagaj.Si spune mi te rog cat de bine am facut rodajul in opinia ta?multam

    Restrictii nu ai dupa 1500-2000, dar nu e recomnadat sa-i dai sangele pe nas . In privinta numarului de persoane... nu-i nicio problema daca au trecut 1500-2000.


    @sonykel
    Motorul rece nu trebideaza, dar trebuie sa lucrezi finut cu ambreiajul, nu trebuie bruscat pt ca altfel poti opri motorul.
    Last edited by Sp!ke; 11 October 2007, 13:13.

    Comment


    • #17
      da normal ca doar nu iesi iarna la -20de grade pornesti motoru si incepi sa-i da-i scart)... eram curios cat de bine va fi cu loganu in comparatie cu vechea dacie)
      ca asta veche cum da putin frigu cum face figuri si ma chinui pana se incalzeste motoru trepideaza etc...

      acum ca si o gluma: la mine cam greu cu rodaju si cu masina cat mai goala cat mai putine greutati ) ca-s voinic rau...

      sigpic

      Comment


      • #18
        O intrebare pe langa topic as mai avea si eu ---- de cand am luat-o pe fetita mea parca se aude o bataie la motor dar e ceva usor aproape insesizabil daca o tin turata la relanti cu inca 200 de ture nu se mai aude.Este tipica aceasta bataie usoara la relanti motorului 1.6 16 valve ?? repet este aproape insesizabila aceasta "bataie".
        sigpic
        Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

        Comment


        • #19
          Originally posted by tezeu
          ......
          Si spune mi te rog cat de bine am facut rodajul in opinia ta?multam
          Cred ca a fost ok cu rodajul tau. E bine ca ai prins ceva drumuri lungi si nu mai mers foarte tare. N-ar fi trebuit sa ajungi la 120, dar daca au fost reprize scurte e ok. Per ansamblu cred ca ai facut un rodaj reusit.

          Comment


          • #20
            Originally posted by sonykel
            da normal ca doar nu iesi iarna la -20de grade pornesti motoru si incepi sa-i da-i scart)... eram curios cat de bine va fi cu loganu in comparatie cu vechea dacie)
            ca asta veche cum da putin frigu cum face figuri si ma chinui pana se incalzeste motoru trepideaza etc...

            acum ca si o gluma: la mine cam greu cu rodaju si cu masina cat mai goala cat mai putine greutati ) ca-s voinic rau...
            Stai linistit cu frigul. Eu am mers cu o dacie pe injectie pe ger si nu avea nici o simptoma de genul celor pe carburatie. Darmite Loganul.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #21
              Originally posted by Rocri
              Stai linistit cu frigul. Eu am mers cu o dacie pe injectie pe ger si nu avea nici o simptoma de genul celor pe carburatie. Darmite Loganul.
              dacia mea e ca in bancuri(mai ales acum in ultima perioada cand motoru se vede ca e demoralizat rau nu mai am ce sai fac fara un set motor si o segmentare) doar ii zic brr ce frig e afara si poc ii pica relantiu

              sigpic

              Comment


              • #22
                E o mare diferenta intre carburator si injecti;)

                Comment


                • #23
                  Da, masinile pe injectie nu ar trbeui sa faca probleme la frig, sa se inece, ca doar sunt asistate de calculator :P.

                  @Spike: Eu am lasat intotdeauna motorul sa se incalzeasca pe loc (nu sa se incinga) pana apar 2 liniute din 4, la temp lichidului de racire. Eu sunt de parere ca e cel mai bine asa, nu imi place cum trage cand e rece, si nu am rabdare pana apar toate 4 liniutele.
                  Don't touch! Never ever steal
                  Unless you're in for the kill

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by golanu
                    Da, masinile pe injectie nu ar trbeui sa faca probleme la frig, sa se inece, ca doar sunt asistate de calculator :P.

                    @Spike: Eu am lasat intotdeauna motorul sa se incalzeasca pe loc (nu sa se incinga) pana apar 2 liniute din 4, la temp lichidului de racire. Eu sunt de parere ca e cel mai bine asa, nu imi place cum trage cand e rece, si nu am rabdare pana apar toate 4 liniutele.
                    Dupa cum am spus... frecarile sunt mai mari "la rece si fara sarcina", dar fiecare face cum crede de cuviinta...

                    Comment


                    • #25
                      Eu dimineata dupa ce o pornesc in 10 secunde am si plecat si a vazut deja 3000 rpm in primele minute.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Sp!ke
                        Dupa cum am spus... frecarile sunt mai mari "la rece si fara sarcina", dar fiecare face cum crede de cuviinta...


                        Ai vrea sa dai, te rog, o explicatie pentru frecarile mai mari la rece si fara sarcina? Multumesc.

                        Originally posted by andrei
                        Eu dimineata dupa ce o pornesc in 10 secunde am si plecat si a vazut deja 3000 rpm in primele minute.

                        Folosesti ulei de la DACIA? Am citit si in cartea ei, ca nu necesita incalzire deoarece motoarele sunt de generatie moderna si se poate merge cu ele mai linistit pana ajung la temperatura nominala, oricum, nu consider ca 3000 rpm, e o turatie prea mare, pe acolo pe undeva se simte bine si motorasul
                        Last edited by 2fast4u; 13 October 2007, 17:40.
                        Don't touch! Never ever steal
                        Unless you're in for the kill

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by golanu
                          Ai vrea sa dai, te rog, o explicatie pentru frecarile mai mari la rece si fara sarcina? Multumesc.
                          citeste cu mare atentie postul #9

                          Comment


                          • #28
                            Este normal ca turatia sa oscileze daca pe loc iau stanga-dreapta de volan????ma gandesc ca din cauza ca are servo-directie.
                            sigpic
                            Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                            Comment


                            • #29
                              la mine se intampla cand e motorul rece... si cred ca e din cauza servodirectiei. la fel se intampla si cand cuplezi AC-u, nu?
                              Don't touch! Never ever steal
                              Unless you're in for the kill

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by tezeu
                                Este normal ca turatia sa oscileze daca pe loc iau stanga-dreapta de volan????ma gandesc ca din cauza ca are servo-directie.
                                E normal daca ai servodirectie hidraulica (dar numai cand ai ajuns la max stanga sau max dreapta).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google