If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am incercat sa schimb termostatul,si cand am strans suruburile la sfarsit ,am rupt capul de la un surub.
Oare mai merge sa scot surubul ?
Surubul a ramas unde indica sageata,cum se numeste chestia aia ?Trebuie sa cumpar alta?
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
da pisi, poti sa scoti surubul, dar o sa te chinui putin. cel mai simplu e sa te duci cu masina la un service, iti sudeaza aia un cap de surub acolo si-l scoti cu cheia.sau il iei la pila si prinzi cu o cheie franceza de el si cu multa grija il desfaci.
da cu ce naiba ai strans de ai reusit sa-l rupi? banuiesc ca ai folosit o cheie cu crichet si cu coada cheii foarte lunga...ca altfel nu vand cum.
da il poti da jos foarte usor.
dai capacul jos (cele 2 suruburi care au ramas) surubul rupt il pilesti putin si ii pui 2 piulite ,le stringi una in stinga una in dreapta (sa le stringi in contra) si dupa aia desfiletezi surubul rupt foarte usor, bafta multa si de alta data nu mai stringe asa tare ....
),cu o cheie normala ,s-a rupt de la jumate surubul ,l-am desurubat usor cu clestele.
In fine,n-am garnitura la termostat,si incerc cu etansez cu silicon ,de fapt am incercat si a dat pe dinafara intr-un loc.Problema este alta,pana s-a aerisit instalatia,si a inceput sa se incalzeasca in masina ...la un moment dat se incalzea doar cand turam motorul,apoi nu s-a mai incalzit deloc,ca am uitat un colier de la furtunul care baga caldura inauntru,si a zburat tot pe afara.
Ce mi s-a parut ciudat e faptul ca baga caldura tare doar cand acceleram,si apoi imediat baga un pic mai rece,functioneaza termostatul bine ?furtunul de dupa termostat era cald si el,si toate pe care am pus mana erau calde.Am avut si 4 linii la temperatura apei...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Nu isi facuse aerisirea total si daca ai avut aer in instalatie si daca pierzi lichid nu ai sa ai caldura in mod normal,iar cu silicon nu tine daca nu e uscat locul unde il pui si mai trebuie sa-l lasi putin sa se intareasca si dupa aia sa vina in contact cu lichidul,incearca sa-i pui garnitura si sa nu ai pierderi de lichid,sa fie bine strins capacul si las-o la relanti si urmaresti temp
l-am bagat in casa iar,si am pus silicon si o sa il las pana maine sa se usuce.Siliconul e ceva ce rezista pana la 250 grade permanent.
Pentru DomnulK, o poza cu cheia miraculoasa .
Last edited by Cristi_Xp; 27 December 2008, 21:21.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
puteam,numai ca daca puneam si garnitura nu mai incapea termostatul )
Asa a priceput ala sa imi dea termostat cand i`am cerut pentru logan.Incerc asa,daca nu merge ,merg sa-mi cumpar altul.Asta abia a intrat fara garnitura...
prima data am pus doar un pic,si tasnea pe langa ,un "firicel" de apa.Acum am pus si pe post de garnitura la termostat,si la imbinarea dintre corpul de plastic cu cel din metal.Daca si acum face figuri,merg la service )
Last edited by Cristi_Xp; 27 December 2008, 23:33.
Reason: Automerged Doublepost
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Nu stiu daca e bine sa pui silicon acolo. Ma gandesc sa nu se desprinda vreo bucatica si sa se aseze unde nu trebuie.
Am schimbat si eu termostatul (nu e chiar identic cu cel original dar era intr-o cutie cu inscriptia "piese de origine dacia" - 29 lei), am folosit vechea garnitura iar instalatia s-a aerisit singura dupa vreo 900 km.
It's nice to be important but it's more important to be nice!
am pus inapoi,am aerisit instalatia, a pornit de vreo 4-5 ori termocupla ,si caldura tot nu a inceput sa bage.Am plecat un pic in probe,si a inceput sa se incalzeasca,am 4 linii nivelul la temperatura.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Indicatorul de la lichidul de răcire arată doar 2 liniuțe nu vreanici cum să urce la 4 oare mi s-a blocat termostatul? nu știți cât costă unul nou? Scuze dacă nu am postat unde trebuie
Am schimbat termostatul, acum e OK. Am dat 48 lei original. Prietenii îmi ziceau să nu-l schimb că din cauza frigului nu urcă temperatura la motor s-au înșelat. Oricum mulțumesc pentru informații.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment