Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am cumparat si eu un termostat original cu tot cu garnitura ,35 lei.
    am facut si test intr`un ibric , se deschide la apa clocotita.

    Comment


    • Am cumparat azi un termostat si acum incer sa il schimb.L-am dat jos si cand sa il pun pe cel nou nu imi intra in locas
      Cum sa il pun astept sfaturi!
      E URGENT!VA ROG!

      Comment


      • poate l-ai bagat invers, si de accea nu intra, vezi ca are o singura pozitie de montaj

        Comment


        • Am citit pe aici si am inteles ca e doar o pozitie.Eu l-am pus cu arcul si cu incriptia 89 catre motor.E bine?

          Comment


          • IonutUSJ pe ia vezi si prima pagina .
            Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari

            Melc , pe vremea asta masina se incalzeste foarte greu , m-am uitat ca ajung sa fac cativa kilometri buni pe oras , si abia abia ajunge la 4 linii ,asa ca 3500 nu prea inseamna fortat ,ca sa o faci sa se incalzeasca ,e un regim normal.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • da, e o turatie normala, putin peste media cu care se schimba. nu stiu cum e la voi dar la bucuresti in ziua aceea erau peste 10 grade. daca am pus antigel pana la nivel si cand se incalzeste trece de max este vreo problema ?
              azi spre exemplu ajungeam la 4 linii si daca dadeam drumu la caldura la 3 scadea la 2. opream caldura, in 2 minute revean la 4 si se repeta treaba cand dadeam drumu la caldura.

              Comment


              • mai bine schimbai termostatul , si dup`aia puneai antigel .
                cred ca e invers , la rece ai la nivel , si la cald ar trebui sa ai sub nivelul de la rece .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • sigur se intampla cum am zis eu, e la maximum la rece si creste destul de mult la cald. am completat cand nu observasem problema asta.

                  am inteles ca e un tip de antigel care nu se pune la logan si as vrea sa stiu daca acesta e unul dintre ele:
                  EVOX Extra G 48 Ready -35 - antigel preparat gata de utilizare

                  Lichid de răcire concentrat, modern, pe bază de etilen-glicol si aditivi organici si anorganici (silicati). Nu contine nitriţi, amine şi fosfor. Asigură protecţie deosebită împotriva coroziunii şi a fenomenului de cavitatie. Poate fi utilizat fără diluţie în sistemele de răcire ale autoturismelor şi autocamioanelor.
                  Aprobari: BS 6580:1992 (Rev. 1997)
                  ASTM D 3306
                  KHD: H-LV 01610188
                  Saab: 690 1599
                  German Army: TL 6850-0038/1
                  VW/Audi/Seat/Skoda TL 774-C (VW code G11)
                  MB 325.0
                  Opel/GM B 0400240
                  MAN 324 Typ NF
                  MAN 324 Typ NF für Pritarder Einzatz
                  MTL 5048
                  Jenbacher TI 1000-0201
                  BMW

                  Comment


                  • n-ai cum sa iti dai seama cat e in vas la cald pana nu desfaci busonul.La rece daca desfaci busonul ramane la fel , la cald daca il desfaci , o sa creasca ceva mai mult nivelul fata de cat e .
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Am reusit si eu pana la urma de l-am schimbat.
                      CristiXP mersi mult pentru ajutor(ma uitasem si la pagina aceea si peste tot dar a fost prima operatiune de acest gen).
                      Acum lucreaza foarte bine si se simte diferenta si la consum si la caldura data.

                      Comment


                      • Astazi am schimbat si eu termostatul. Am cumparat de origine, 45 lei.
                        Ca sa nu pierdeti mai mult antigel goliti prima data borcanul(eu am pierdut in jur de 500-600 ml). Aveti de desfacut 3 suruburi (cheie de 10).
                        ...si niste poze.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Sa monitorizezi sa vezi daca nu curge pe la suruburi (sau garnitura).

                          PS: si sa nu mai uiti cu ce te-am rugat

                          Comment


                          • Am facut vreo 80km dupa ce am schimbat termostatul si am verificat acum daca curge si e uscat uscat. Am pornit termocupla de 8 ori (pentru aerisire) si acum pot sa spun ca efectiv arde aerul.

                            Comment


                            • azi am schimbat termostatul cu unul tot de origine cu garnitura inclusa(multumesc Evali_Daniel).
                              toate bune si frumoase acuma , 4 linii , raman acolo fara fluctuatii de 4 in 2 si invers.
                              caldura baga chiar mult mai bine , daca tineam mana mai mult la unul din aeratoare , mai ca ma frigea.
                              nu stiu cum consumul , am resetat dupa ce l`am schimbat si sa vad pe viitor.
                              o nedumerire am , termostatul vechi , am facut test cu el intr`un ibric si se deschide cand fierbea apa si se inchidea cand il scoteam ?
                              care este cauza de imi statea in 2 linii mereu ???

                              Comment


                              • tot ziceti ca se pierde antigel...de ce nu puneti un bidon sub termostat si il recuperati? probabil o sa se mai piarda 500 ml. dar nu mai e asa mult de completat.
                                Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google