Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atunci trebuie sa fie Calorstat, asa am pus si eu.
    Pe cutie scria Calorstat by Vernet.

    Comment


    • care stie sa-mi dea si mie raspuns la problema mea? am schimbat termostatul cu unul de origine si mi-a functionat o ora. l-am mai tinut 2 saptamani si nici o schimbare. l-am inlocuit si pe acesta cu unul aftermarket si a mers bine o saptamana, apoi vreo luna a stat tot la 2 linii pana cand am facut un drum de vreo 400km in forja si pe la jumatatea drumului am avut iarasi 4 linii pe bord, insa tot o saptamana a mai tinut. tin sa precizez ca se simte si diferenta de caldura cand am 4 linii. e posibil sa fie problema de la antigel, pt ca are concentratia mai mare fata de cat trebuie sa fie normal(cam 2 l antigel la 1 l apa)

      Comment


      • Poate nu ai dat suficienta atentie la etansarea/ fixarea acestuia;cam concentrat lichidul de racire, se putea si 2/3 (antigel/apa).
        Last edited by IancuMIC; 13 January 2012, 22:14.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • concentratia de antigel trebuie sa fie, conform cerintelor tehnice, de maxim 70 % antigel si 30% apa, insa in tara noastra cel mai bine este 50:50; eu am pus de 3 luni termostat BEHR care sunt asi in termotehnica (cauta pe net); ideea este sa-l iei de la cineva care aduce originalul BEHR; fata de cel de uzina, BEHR nu mai are oringul de cauciuc la nivelul supapei de inchidere ceea ce il face mai putin vulnerabil in timp, cred; de cand l-am schimbat, dupa 10 min de mers prin Bucuresti ajunge la 4 linii si acolo intepeneste
          Last edited by matrix; 13 January 2012, 22:30.

          Comment


          • Nu prea am auzit useri care sa fi folosit acest tip de termostat;care e temperatura la care deschide, nu cumva e recomandat pentru Opel?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • pe asta l-am luat pentru tipul meu de motor
              Compania noastra este distribuitorul de piese auto din regiunea Europei de Est cu cea mai dinamica dezvoltare. Stocul nostru de piese este accesibil atat la filialele noastre proprii cat si la peste 10.000 de parteneri revanzatori.

              Comment


              • Salutare! Ieri in sfarsit am schimbat si eu termostatul, dupa mai bine de jumate de an in care am amanat operatiunea. Totul a decurs ca la carte, cu exceptia unei mici scurgeri de antigel nedorite pe ambreiaj. Ca urmare primele 4-5 plecari de pe loc au fost mai smucite. Am completat cu antigel o singura data dupa un drum de 20 de minute. Indicatorul de temperatura s'a reobisnuit cu cele 4 liniute, caldurica este in masina; totusi, se aude apa prin instalatie. Am mai vazut aici problema asta. Insa am incercat sa aerisesc instalatia inainte sa pornesc. In final, nu trece de la sine ?
                I don't ride low, I fly high...

                Comment


                • Nu vad cum sa aerisesti instalatia cu motorul oprit fara DRZ2000. O lasi sa mearga pana porneste GMV de 3 ori, opresti motorul o lasi sa se raceasca oleaca cat sa nu sara antigelul pe tine si completezi cu antigel.
                  Termostatul de origine (ala vandut la concesionar pe 120 de lei, nu ala din targ) e Dauphine Thomson si nicidecum Vernet. Behr am luat eu, 65 de lei de la Auto Total. Facut in Italia.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Thanks pentru pont... eu am incercat sa aerisesc la ralanti, pornind ventilatia de cateva ori in blana; am sarit peste partea cu GMV, motorul inca nu ajunsese la temperatura optima... asta uitasem; o sa reiau procedeul.
                    Inca o chestie: cand se face faza cu GMV, dopul de la vasul de expansiune trebuie scos, corect?
                    Pentru linistea mea mentala, ce e DRZ2000? Merci.
                    I don't ride low, I fly high...

                    Comment


                    • DRZ2000e o scula de service care pune sistemul de racire sub presiune si are si niste manometre.
                      Dopul lasa-l pus si lasa motoru sa mearga. Ventilatia mai bine off, ca racesti degeaba motorul. Cand scade nivelul antigelului, daca ajunge la minim opresti motorul, racesti oleaca sa nu te improaste cand deschizi busonul si completezi. Apoi lasi iar sa mearga pana e cald bine si vezi unde mai e antigelul. Daca e peste mini, e ok. Vasul de expansiune e cel mai sus, deci aerul se duce singur acolo.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • @ Macs
                        Daca nu slabesti capacul de la vasul de expansiune(in timpul echilibrarii si aerisirii instalatiei de racire), circuitul nu se va putea alimenta din acesta, cand deschide termostatul, pentru ca in spatiul gol lasat (in vasul de expansiune) nu va putea intra aer si se va creea o depresiune care va bloca completarea cu lichid.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Am inteles. Merci pentru ponturi. Verificam zilele astea, cand am timp de masina. ;)
                          I don't ride low, I fly high...

                          Comment


                          • Iancule, daca dopul vasului de expansiune merge corect, lasa aer sa intre cand e cazul. La mine a scazut nivelul de antigel bine merci cu el strans. Nu mai e ca la dacia 1300.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Originally posted by ovidello13 View Post
                              care stie sa-mi dea si mie raspuns la problema mea? am schimbat termostatul cu unul de origine si mi-a functionat o ora. l-am mai tinut 2 saptamani si nici o schimbare. l-am inlocuit si pe acesta cu unul aftermarket si a mers bine o saptamana, apoi vreo luna a stat tot la 2 linii pana cand am facut un drum de vreo 400km in forja si pe la jumatatea drumului am avut iarasi 4 linii pe bord, insa tot o saptamana a mai tinut. tin sa precizez ca se simte si diferenta de caldura cand am 4 linii. e posibil sa fie problema de la antigel, pt ca are concentratia mai mare fata de cat trebuie sa fie normal(cam 2 l antigel la 1 l apa)
                              Esti sigur ca problema e termostatul si nu e senzorul de temperatura lichid racire?
                              sigpic

                              Comment


                              • @einstein1984

                                Dupa umila mea parere,acel dop de la vasul de expansiune este defapt o supapa de siguranta, care va deschide in cazul cresterii presiunii (din cauza fierberii lichidului), facand posibila purjarea.Acea supapa nu cred ca va permite comunicarea cu exteriorul in sensul din afara spre interior.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google