Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • L-am gasit ei eu ieri, il cautasem in zona termostatului, ca asa mi se parea logic sa fie.

    La 1.6 stau altfel atarnate furtunele, si ai un pic mai mult loc pe langa termostat. M-am uitat la un vecin.

    Am fost ieri si am cumparat un termostat CALORSTAT-France, 34 de lei, vedem ce-o fi de capul lui dupa ce-l montez. Are miezu' de cupru.
    Furtunul ala de aer care duce la filtru se scoate prin rotire sau tragere mai serioasa? Ca pare bine ancorat, sa nu scot carcasa filtrului de aer cu totul, cumva.
    Last edited by mr.K; 20 April 2012, 10:48. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • carcasa filtrului de aer e prinsă cu şuruburi, nu are cum să iasă
      sigpic

      Comment


      • Bun asta e clar. Oricum, cu toate suruburile, tremura toata, daca o fortezi cred ca zboara cu totul.
        Ziceam de furtunul ala ce prindere are, niste muchii sau ceva de genul asta, merge tras sau rotit, pentru a fi detasat de carcasa?

        Comment


        • Pune dom'le niste saibe si nu mai tremura. Vorbesc serios. Furtunul care intra in filtru de aer se scoate prin tragere. Are un colier de cauciuc si atat. Dar ma mir ca-i strans la mine e largut iese destul de usor.
          Diseara ma uit la Loganul lu' cumnata-meu ca-i identic cu al meu cu exceptia motorizarii sa vad daca-i diferit.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • La mine se tine tare furtunul ala, am tras de el de curiozitate sa vad daca iese, dar mi-am zis ca-l dau jos cumva cand schimb termostatul.
            Ma gandeam sa pun niste saibe la suruburile carcasei, dar a fost pe principiul " las-o ca merge si asa".

            Comment


            • dar cu ce va incurca carcasa filtrului la schimbarea termostatului ? ca maxim furtunul din plastic trebuie dat jos ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Pai doar ala vreau sa-l dau jos si ma gandeam sa nu smulg cu totul carcasa filtrului. Asa de bine se tine furtunul.
                Ma gandeam sa nu aiba un sistem de prindere mai dubios, de aia intrebam, ca nu l-am mai dat jos pana acum.

                Comment


                • Eu l-am scos destul de usor cu o miscare care combina atat o usoara rasucire cat si tragere spre exterior. Se mai strange acolo de la caldura motorului si mai e si "sudat" cu praf.
                  P.S.: calorstat am pus si eu si iarna asta am avut caldura c....lau

                  Comment


                  • de furtunul ala se trage exact cum zice mariusnicolae si mai ales fara frica!

                    Comment


                    • Rezolvat.
                      4 linii din nou la temperatura apa.

                      N-am pus silicon, chiar de noul termostat cu tot cu garnitura parea cam cu jumatate de mm mai mic in diametru decat originalul, dupa cum am vazut ochiometric potrivirea in carcasa termostatului. Nu s-a umezit nimic de 2 zile.

                      Termostatul original era Dauphine Thomson cu elementul ala de etansare central din metal. Probabil de asta a si tinut atat (6 ani), daca era cu garnitura de cauciuc, se ducea mai repede.

                      Comment


                      • Bun asa.
                        4 pavele vs. 2 pavele=consum mai mic de combustibil

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Rezolvat.
                          ...........................

                          N-am pus silicon, chiar de noul termostat cu tot cu garnitura parea cam cu jumatate de mm mai mic in diametru decat originalul, dupa cum am vazut ochiometric potrivirea in carcasa termostatului. Nu s-a umezit nimic de 2 zile.
                          ..................................
                          Sper sa nu patesti ca mine, dupa un timp (3-4 luni) a inceput sa arunce pe la garnitura.
                          Am bagat silicon pe capac, l-am lasat foarte mult sa se intareasca, vreo 2 ore, erau vreo 5grC afara, am pus si fenu pe el apoi am pus garnitura si strans la loc.

                          A facut un pic de ''burta'' capacu cand l-am strans (am pus prea mult silicon si s-a intarit prea tare) dar eram furios tare... ''na fir-ai al drac sa fii, na sa ai !''

                          Nu mai scapa.

                          Comment


                          • Sper sa se "sudeze" bine garnitura termostatului.
                            Daca nu, 17.3 kg de silicon ii pun, sa fiu sigur ca nu mai scapa nimic.

                            Comment


                            • 4 linii in continuare, fara fluctuatii. Ma declar multumit.

                              Comment


                              • Zilele trecut observ in mers...de la 4 la 2..in fine am fost la service, s-a constat ca este o problema cu termostatul..pus pe tester..proba de drum...se schimba termostatul (cand s-a montat cel nou nu am fost de fata).
                                A...si schimbat pe garantie...
                                Buuun..plec cateva ore prin oras..incepe iar 4->2->4...de parca eram la disco..

                                Ma duc la ei (dar nu neaparat pt asta ..am verificat si instalatia de AC tot azi..si a pus mult freon ca nu mai cumpla compresorul facea numai "taca taca"..si m-am reintors...)
                                culmea incepe si acolo o usoara variatie...vede si baiatul de la CTC...
                                Il chem pe nea ingineru' de rezerva ..Dacotecu nu era azi...facem iar o proba de drum..pe potopul ala de ploaie...ca se vezi a dracu a ramas la 4 linii si cu AC pornit..."domne nu are nimic mai las-o o saptamana pana se aeriseste complet...dupa ce se aduce antigelul la nivel." , ceva de gennu'

                                Acu dracia dracu plec la servici.. de la mine pana la munca 9 km...a ramas la 2 linii. (am dat drumu la caldura ..baga normal ca si cum ar fi la 4.)

                                Hai ca zic ok mai vedem.
                                Dar dupa vreo 30 de minute..zic hai sa cobor pana la masina sa ii mai dau o cheie...pornesc..era inca la 2 linii..o turez nitel...hopa 4 -2 -4 pornesc si AC ->4-2-4 si ramane la 4 inca vreo 5 minute..pana am oprit-o...si back to work.

                                Acu eu nu ma inteleg nimic..sau de fapt is 2-3 variante:

                                1-> nu mi-a inlocuit termostatul cu unul nou
                                2-> o fi senzorul vinovat
                                3-> termostat nou defect??
                                sandero 1.4 owner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google