If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Azi dimineata am plecat la munca cu masina,un drum de vreo 30 km si abia cand am ajuns la munca pe un drum unde am mers aproximativ 1 km cu a doua abia atunci a crescut temperatura apei de la 2 linii la patru.
Caldura inauntru baga dar mi s-a parut ciudat ca a stat atat de mult in doua linii
Last edited by john Q; 3 December 2013, 11:10.
Reason: Automerged Doublepost
Am aceeasi problema...4-2-4-2 la liniute. Am cumparat termostat (DAUPHINOISE THOMSON scrie pe el), din ce am mai citit pe diverse forumuri acesta e cel original. Il voi schimba asta seara si revin in zilele urmatoare cu impresii.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
am schimbat termostatul dar nu am scapat de problema.
am masurat concentratia de antigel ieri si ingheta undeva la -40 si un pic de grade...
am completat cu apa distilata aproximativ 100-150ml. azi dimineata totul a functionat bine: dupa 2 km aveam 2 linii, iar dupa 4 km aveam 4 linii si caldura cum o stiam ca baga in zilele bune. cand am plecat inapoi spre casa insa a revenit problema... 4-2-4-2, am mers putin turat si dupa a ramas la 4 liniute pana acasa.
mai masor concentratia o data maine si mai pun putina apa daca e cazul. tind sa cred ca la mine asta e problema...mai era cineva care a scapat de problema dupa ce a completat cu antigel daca nu ma insel
Last edited by jimmycocos; 5 December 2013, 20:11.
Reason: Automerged Doublepost
Salutare,
Am avut si eu probleme cu fluctuatiile liniilor la temperatura si in urma cu cateva zile nu mai imi baga aer cald asa ca am schimbat termostatul (arcul sper motor si senzorul sau ce o fi acela sper radiator), am aerisit instalatia cu vasul de expansiune deschis si masina la relanti si nu imi baga aer cald ci usor caldut si asta numai la treapta 1 a aeratorului! Cum dau mai tare cum intra aer mai rece! Aveti idee ce as putea sa fac ca sa bage aer cald cum trebuie?
Am si eu o problema cu loganul...... in zilele mai friguroase nu-mi mai baga caldura ca inainte....de exemplu pe la -4 gr afara se incalzeste greu si am momente cind de la 4 liniute la apa imi scad la 2 iar daca merg mai turat (in jur de 3000 rpm) urca inapoi la 4.
Am prins pe undeva cam 1,5 km de vale si daca scot din viteza si e mai frig afara de la 4 liniute imi scade la 2.
Astazi cind au fost 11 gr afara nu a mai fost nicio problema....baga caldura ca la inceput si nu au mai scazut liniutele la apa.
Salut, da mai mult ca sigur e de la termostat, insa faza cu scosul la liber pe 1,5 km cred ca e normal sa iti scada la 2 liniute, fiind frig afara, motorul merge la ralanti , aerul e foarte rece si imediat raceste motorul. Eu circul cu 2 lasini logan amn2 una din 2005 si un ph2 din 2009 1.4 amn2, la cea din 2005 a ajuns de iarna nu mai vedeam deloc 4 liniute dupa ce am schimbat termostatul am din nou 4 liniute desi daca este frig apar acele liniute in cam 7 km..drept e ca am luat un termostat la 20 de lei probabil daca luam ceva mai calumea era mai bine. La cea din 2009 apar 4 liniute cand e frig mai repede. Insa am patit si eu am scos la liber o data si am vazut 2 liniute si am crezut ca sa dus deja termostatul .. dar dupa ce am accelerat a urcat inapoi la 4. La cea din 2009 la un drum mai lung dupa ce era motorul incalzit , temperatura afara cam -5 grade cum am scos la liber au ramas si acolo 2 liniute ... dar cum am inceput sa accelerez a urcat la loc, deci parerea mea sa nu iti faci probleme din cauza asta, daca iarna iti urca la 4 liniute totusi si baga caldura cat de cat ok , inca e bine. Daca te hotarasi sa schimbi termostatul nu te zgarci si i-a ceva calumea.
Salut Macs, adica ceva mai calumea decat un calorstat by vernet la 20-25 de lei sau ceva no-name la 15 lei ... uite ceva de aici si acolo este un calorstat dar fi sigur ca nu este acelasi ca cel pe care l-am cumparat eu cu 20 de lei de un magazin de piese auto. Inainte sa il cumpar pe cel la 20 de lei am mai fost la un service unde aveau si piese auto, e drept nici acolo nu avea ceva bun pe stok insa mi-au spus ca daca vreau imi pot aduce pe comanda un valeo la 65 de lei..initial m-am speriat de pret si am zis ca e bun si ala la 20 de lei...oricum macar iarna asta si-a facut treaba, adica daca il lasam pe cel vechi nu vedeam 4 liniute veci. E drept cand au fost -10 grade nici in 10 km nu am vazut 4 linite, dar daca mai mergeam inca 5 probabil se puneau dar ideea e ca dupa vreo 5-6 km a inceput deja sa bage caldura bine, si asta conta si oricum o data aparute alea 4 linite daca nu o lasam pe liber o bucata de drum nu mai plecau de acolo. Mai exact la dvs. ce problema persista ? se fac greu 4 liniute ? sau nu apar deloc cand e frig ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment