If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@solomonaru: apa demienralizata extrage minerale din metale? apa distilata poate fi apa demineralizata, fiind de fapt vapori recondensati, fara metale si alti compusi, insa apa demineralizata nu va fi apa distilata.
Daca unii au imaginatia bogata si cuvantul "extrage" ii duce cu gandul la mina de carbuni sau dentist, sau mai sunt altii care nu au notiunea cuvantului "mineral", nu e vina mea. Nu o sa stau sa detaliez insa stiu foarte bine din surse clare si de incredere (lucrez cu asa ceva): apa demineralizata nu se foloseste in instalatii ce contin componente metalice iar apa distilata nu va fi niciodata demineralizata, dimpotriva, contine o cantitate de saruri mai mare ce ii dau conductivitate mai mare. Procesele chimice detaliate sunt la dispozitie pe internet, la greu.Din partea mea puteti sa puneti si acid clorhidric in instalatie, eu doar am impartasit ce am am invatat de la altii.
Cum spune si cristi. .. iti ajung 3 si 3 litri, combinati 50/50 daca antigelul nu e deja combinat (scrie pe el). Sfatul meu este sa cauti apa distilata, nu dedurizata. Merge si dedurizata dar eu n-as pune decât în caz de forta majora.
Am citit mai sus la cineva ca dadea drumul la dezaburire si ii crestea apa la 4 linii, am incercat si eu si functioneaza de fiecare data.
Am pus anul trecut termostat original + senzor apa tot pe original. A mers bine o iarna, acum vad ca urca foarte greu la 4 linii si daca apuca sa urce sare cand la doua linii cand la 4.
Daca dau drumul la dezaburire urca la 4, mai scade o data, de doua ori, si ramane dupa la 4.
Este probabil o masa insuficienta......din cate imi amintesc se curata un fir de masa - se gaseste undeva in spatele bordului , nu tin exact minte locatia......
La mine a avut rezolvare definitiva cu piese aftermarket ( nu originale) si curatarea cablurilor de masa....altii am vazut ca au tras cabluri suplimentare de masa, la mine a mers fara.....
La tine nu cred ca e cazul (inca!) sa te arunci la alt termostat/senzor, cred ca e de la ceea ce ti-am zis....
Am anticipat intrebarea ta......nu am pus nici unul, l-am lasat tot pe acela (gates)
Insa am scos caloriferul, l-am decapsulat....l-am spalat si am scos sobolanii din el...
Sunt multumit acum, am caldura de frige in masina.....
Perfect nu este pt ca DDT arata ca deschide pe la 84 grd.....insa nu am joc de liniute si caldura este suficienta ( de fapt asta ma interesa)
EDIT :
Inca ceva, desi se incalzeste un pic mai greu, am caldura in masina ( inainte nu era deloc) - frige....la calorifer am ales sa scot si rezistentele termice din el ( sarmele acelea), l-am lasat pe direct....
4-2-4 nu a mai facut, in ciuda faptului ca se incalzeste mai greu.....insa imi convine la stilul meu de mers, plus faptul ca am caldura e bonus....
Am insa pe lista un termostat, cu prima ocazie cand face 4-2-4 concret il zbor....
Eu cred că mulți pe aici schimbă termostatele degeaba, părerea mea e că nu se merită dacă:
1. Ai căldură pe gerul ăsta ( la mine deja după 15 minute dau pe treapta 1,deja e suficient de cald)
2. Consumul este normal
Am testat astă vară cu elm 327 pentru că și la mine fluctuează 4-2-4 și am observat că la mers normal 70-80 km/h în treapta a 5-a extraurban nu am mai mult de 79-80 de grade, dacă schimb a 3-a și mai dau vreo forjă imediat urcă la 84-85 și implicit 4 pavele. Revin la 70-80 cu treapta a 5-a iar 2. Însă ceea ce am observat e faptul că dacă opresc și las motorul pornit ,în maxim 3 minute crește temperatura la 92-93 de grade și iar 4. Repet, asta vara.
Acum însă fiind mult prea frig ,la un mers constant ,ex.2000rpm în treapta a 3-a sau a 4-a nu are cum să urce la 4 pavele, sau o face destul de rar. Repet din nou, extraurban.
Concluzie: e posibil să fie decalibrat cu 3-4 grade însă atâta timp cât întrunește cele 2 condiții de mai sus ,nu am de gând să-l schimb
La mine pe frigul care este acum atat timp cat merg cu masina si motorul si-a atins temp. lui normala de functionare (4 pavele) asa ramane indiferent cu ce viteza/turatie ma deplasez avand si aeroterma pornita aproape pe maxim la cald in tr. 2.
Daca opresc masina , motorul pornit + aeroterma pornita pe tr. 2 , setata la maxim cald , cele 4 pavele devin doar 2 , banuiesc ca cel mai probabil aici contribuie aeroterma care sufla in calorifer si de aici doar 2 pavele.
sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Eu cred că mulți pe aici schimbă termostatele degeaba, părerea mea e că nu se merită dacă:
1. Ai căldură pe gerul ăsta ( la mine deja după 15 minute dau pe treapta 1,deja e suficient de cald)
[...]
"Suficient de cald" nu inseamna suficient si pentru mine.
Am 4 pavele chiar si la -20 de grade, indiferent de regimul de mers sau de treapta aerotermei.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Suficient ,înseamnă că dacă dau căldura doar pe aeratoare și treapta a 3-a abia reușesc să țin mâna . Altfel spus pot să stau și în tricou după 15 minute, chiar pe gerul acesta. Din motivul acesta nu-mi bat capul și nu-l schimb.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment