Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O chestie ciudata, am fost la Viper(Brailenii stiu) si aveau termostat facut de AUTOCAR sau PROCAR,naiba mai stie la 25 lei si cel de origine care costa 89 lei(amandoua aveau garnitura de cauciuc). Problema e ca un termostat de origine la reprezentanta costa 42 lei, ca am intrebat pe cineva care lucreaza acolo. Cred ca iau de la reprezentanta Dacia termostatul.

    Comment


    • Azi mi-a schimbat termostatul un prieten mecanic si prima schimbare care am simtit-o e ca baga caldura de rupe in masina fata de inainte, insa tot la 2 liniute sta apa. Mi s-a zis ca este (si) senzorul de temperatura defect(de fapt mecanicul mi-a zis ca e posibil sa fie senzorul mai degraba si a avut dreptate,insa eu am insistat sa schimbe termostatul). Macar am rezolvat una, oricum in nici un caz nu dau 200 lei pe senzoru ma-sii, asa crapa, daca nu afecteaza in vreun fel.

      Comment


      • ia legatura cu florin dnf , cred ca mai are el senzori de aia , si nu cred ca costa 200 lei ,poate 100 .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Mersi, Cristi. Am discutat pentru sonda insa de ieri se pare ca si-a revenit (mi se ridica la 4 linii iar). Sa vedem in timp daca mai face probleme.

          Comment


          • Pana la urma tot face figuri sonda aia, si o sa o schimb cat de curand. Totusi nu m-a lamurit nimeni, ce face exact acea sonda si ce riscuri/probleme pot exista daca e defecta?

            Comment


            • nu iti citeste bine temperatura motorului ,sau cand o citeste cand nu ,si in functie de ea se mai face si amestecul .Ar cam trebui neaprat schimbata .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • andreyi Sonda de apa are mai multe functii nu neaparat de ati arata temperatura apei 1 da informatie calculatorului cind apa are 42 grade pentru a scade turatia motorului la pornirile la rece 2 la 89-90 grade da informatie sa porneasca prima treapta a electroventilatorului 3 la 120 grade da informatie sa porneasca a doua treapta a electroventilatorului 4 arata la bord temperatura apei 5 dupa oprirea motorului daca temperatura apei mai creste porneste electroventilatorul 8 minute sa raceasca apa

                asa ca schimbo sau un electrician sati verifice firele de la sonda la calculator
                Last edited by nikuniku; 17 November 2010, 22:40. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Am schimbat termostatul din aceeasi cauza, se incalzea foarte greu.
                  Am 5 km pana la servici, in plina aglomeratie, iar apa nu ajungea la 4 liniute decat aproape de munca.
                  Acum se ridica la 2 linii dupa 500 m si la 4 dupa primul km.
                  Daca sunteti atenti puteti recupera 90% din antigel la schimbare.

                  Comment


                  • Mersi pentru informatiile legate de sonda(cineva mi-a mai zis ca se ocupa doar cu afisarea pe bord a "liniutelor"). Am schimbat-o ieri si totul e ok acum, am revenit la normal cu cele 4 liniute.

                    Comment


                    • intrebare

                      am un logan 1.5 70cp din 2007 si de cand l-am cumparat cand este frig afara nu imi creste mai mult de 2 linii la apa doar in cazul in care merg mai mult imi creste la 4 linii si ramane asa , crede-ti ca este defect termostatul ?
                      cei de la service mi-au spus ca termostatul se cupleza mai devreme sau ceva in genul asta

                      Comment


                      • nu, la diesel e absolut normal sa ai doar 2 linii ca se incalzeste mai greu .Cu greu ajunge la 4 linii , dar daca ajunge acolo si ramane e ok .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • Daca este termostatul defect si merge mult motorul cu soc, temperatura neoptim, puteti distruge in timp catalizatorul. consum mai mare, putere scazuta la motor, baga benzina in ulei motor(se distrug piesele in motor), bujiile cu randament scazut.

                          Comment


                          • multumesc de raspuns

                            Comment


                            • I-am schimbat si eu termostatul, in sfarsit chiar si la ~7grC afara, in 8-10 minute fara s-o rulez, am apa la 4 linii.
                              Inainte si dupa 4 km, tot doua linii aveam, greu urca la 4 linii.
                              Am pus tot Vernet ce a avut pe ea.

                              LE: am constatat ca ''plange'' antigel pe la suruburi, lua-le-ar naiba.
                              Am desfacut fiecare surub (deci nu toate odata) si am bagat silicon termic cat a intrat in fiecare gaura si pe filet si pus inapoi, sa speram ca nu mai curge pe la gaurile suruburilor...recomand sa faceti la fel ca sa n-aveti surprize.
                              Last edited by Octavian; 5 December 2010, 16:06. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Aoileu eu nici nu am verificat daca umezeste pe la suruburi . Si are o luna de cand l-am schimbat. Ma uit maine dimineata.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google