Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verificat azi la mine dupa 200 km (mers turat, in toate felurilii): nici un strop de lichid, uscat totul
    Deci merge cu silicon.

    PS: caldura baga cum spun si colegii, ca atunci cand era noua ))))

    Comment


    • imi puteti arata o poza in care sa pot observa unde se afla acest termostat? m-am uitat azi si nu prea am gasit nimic cu ceea ce ati aratat aici. multumesc anticipat.

      Comment


      • E sub furtunul care intra in filtrul de aer. Furtunul ala gros pe unde intra aerul.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • Originally posted by o8MeLC View Post
          imi puteti arata o poza in care sa pot observa unde se afla acest termostat? m-am uitat azi si nu prea am gasit nimic cu ceea ce ati aratat aici. multumesc anticipat.
          daca cautai tu in tot threadul asta de la inceput , is sigur ca gaseai mai multe .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • cristi am citit de 2 ori toate paginile si in afara de poza de la primul post mai sunt 2 care nu arata unde se afla ci arata dosr un surub din care se poate aerisi si una unde este senzorul. daca se poate sa ma ajutati e foarte bine, daca nu asta e, vad eu cum ma descurc sa il gasesc.

            Comment


            • Originally posted by Cristi_LCD View Post
              Aoileu eu nici nu am verificat daca umezeste pe la suruburi . Si are o luna de cand l-am schimbat. Ma uit maine dimineata.
              Te-ai uitat sa vezi ce si cum..?

              Originally posted by o8MeLC View Post
              .................... daca se poate sa ma ajutati e foarte bine, daca nu asta e, vad eu cum ma descurc sa il gasesc.
              Nu te stresa prea tare, nici eu (sigurat nici altii ca doar nu s-au nascut invatati) n-am stiut unde-i termostatu pacii.
              Uita-te unde a zis CristiLCD si-ti dai seama cam pe unde e.
              Daca schimbi iti recomannd o cheie cu clichet si desigur sa dai jos tubul/tzava de admisie aer (eu prima data n-am dat-o jos ).
              Last edited by Octavian; 6 December 2010, 22:08. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • imi e sa nu schimb degeaba termostatul si sa fie senzorul. am mers aproximativ 15 minute schimband numai la 3500 si nu s-au pus decat 2 liniute. am facut mai multe opriri sa vad daca este pornit ventilatorul si de fiecare data el era oprit.
                am facut si faza cu mers mai tare sa creasca apa la 4 linute dupa care oprit si desfacut vasul de expansiune. am verificat si aveam tot 4 liniute.
                masina da caldura dar cand o alerg da si mai cald desi nu am toate cele 4 liniute.

                Comment


                • E mai greu sa-ti dai seama care-i bulit intre termostat si sonda. E de preferat sa schimbi prima data termostatul ca-i mai ieftin.

                  @Octavian_32: nope, mi-aduc aminte sa verific numai dupa ce merg cu masina. Ori cu motorul fierbinte eu nu verific ca m-a mai mancat odata sa bag mana la cald si senzatia nu-i chiar placuta daca nu esti masochist.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • Originally posted by o8MeLC View Post
                    imi e sa nu schimb degeaba termostatul si sa fie senzorul. am mers aproximativ 15 minute schimband numai la 3500 si nu s-au pus decat 2 liniute. ./..................cele 4 liniute.
                    Daca simti ca nu da caldura ca lumea (sa fie aer fierbinte pe la parbriz) inseamna ca e termostatul, daca da fierbinte si ai 2 linii, e sonda.
                    Schimba termostatul, e cel mai probabil ca asta sa pice prima data si in cazul mai rau sonda.

                    Comment


                    • vreau sa va spun ca masina si-a revenit dupa cateva desfaceri de buson cand motorul se afla la 4 liniute. in maximum 5 km ajunge la temperatura optima.
                      imi putei spune ce se intampla cand dai drumu vasului de expansiune avand in vedere ca are presiune si din ce cauza si-a revenit?

                      Comment


                      • S-a aerisit instalatia .
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • pe viitor sa stii ca busonul de la vasul de expansiune se deschide numai cu motorul rece!!!
                          POti sa te arzi la propriu.. gandeste-te ca ar fi putut sa iti sara pe maini sau chiar pe corp lichid cu t=90C..

                          Comment


                          • Cand se schimba termostatu, desfaceti (complet) ventilul/capacelul ala de pe furtun cand puneti antigel in borcan. Cand e plina instalatia va iesi antigel pe la ventil, puneti ventilu/capacelu inapoi, completati pana aproape de maxim si gata, nu mai trebuie nici o aerisire.
                            Am lasat-o pornita pana a pornit ventilatoru de vreo 3 ori, dar n-a mai scazut nici 5 mm lichidu din borcan.

                            Comment


                            • Originally posted by o8MeLC View Post
                              imi e sa nu schimb degeaba termostatul si sa fie senzorul. am mers aproximativ 15 minute schimband numai la 3500 si nu s-au pus decat 2 liniute.
                              ai fortato de i-ai scos sangele pe nas la 3500 )
                              cum ziceam de nu stiu cate ori , mai ieftin e de schimbat termostatul decat senzorul .Si dupa logica mea , mai bine dai 300 mii pe termostat nou, il schimbi si daca nu merge iei sonda care costa 100 sau 150 lei .Decat sa iei sonda, sa dai bani in start multi si apoi sa vezi ca totusi era termostatul
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • cristi cauti in orice moment sa faci nisto ... nu am spus ca am fortat-o am spus ca am mers mai turat pentru a se incalzi mai repede. avand in vedere ca motorul era rece nici nu as fi trecut peste 3500.
                                bogdan daca ai observat capacul are oun filet cu protectie, se desfileteaza pana la un moemnt dat cand las doar sa iasa aerul si dupa mai desfaci la el putin pentru a iesi de tot. si am desfacut doar cu motorul oprit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google