If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
imi puteti arata o poza in care sa pot observa unde se afla acest termostat? m-am uitat azi si nu prea am gasit nimic cu ceea ce ati aratat aici. multumesc anticipat.
imi puteti arata o poza in care sa pot observa unde se afla acest termostat? m-am uitat azi si nu prea am gasit nimic cu ceea ce ati aratat aici. multumesc anticipat.
daca cautai tu in tot threadul asta de la inceput , is sigur ca gaseai mai multe .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
cristi am citit de 2 ori toate paginile si in afara de poza de la primul post mai sunt 2 care nu arata unde se afla ci arata dosr un surub din care se poate aerisi si una unde este senzorul. daca se poate sa ma ajutati e foarte bine, daca nu asta e, vad eu cum ma descurc sa il gasesc.
.................... daca se poate sa ma ajutati e foarte bine, daca nu asta e, vad eu cum ma descurc sa il gasesc.
Nu te stresa prea tare, nici eu (sigurat nici altii ca doar nu s-au nascut invatati) n-am stiut unde-i termostatu pacii.
Uita-te unde a zis CristiLCD si-ti dai seama cam pe unde e.
Daca schimbi iti recomannd o cheie cu clichet si desigur sa dai jos tubul/tzava de admisie aer (eu prima data n-am dat-o jos ).
Last edited by Octavian; 6 December 2010, 22:08.
Reason: Automerged Doublepost
imi e sa nu schimb degeaba termostatul si sa fie senzorul. am mers aproximativ 15 minute schimband numai la 3500 si nu s-au pus decat 2 liniute. am facut mai multe opriri sa vad daca este pornit ventilatorul si de fiecare data el era oprit.
am facut si faza cu mers mai tare sa creasca apa la 4 linute dupa care oprit si desfacut vasul de expansiune. am verificat si aveam tot 4 liniute.
masina da caldura dar cand o alerg da si mai cald desi nu am toate cele 4 liniute.
E mai greu sa-ti dai seama care-i bulit intre termostat si sonda. E de preferat sa schimbi prima data termostatul ca-i mai ieftin.
@Octavian_32: nope, mi-aduc aminte sa verific numai dupa ce merg cu masina. Ori cu motorul fierbinte eu nu verific ca m-a mai mancat odata sa bag mana la cald si senzatia nu-i chiar placuta daca nu esti masochist.
imi e sa nu schimb degeaba termostatul si sa fie senzorul. am mers aproximativ 15 minute schimband numai la 3500 si nu s-au pus decat 2 liniute. ./..................cele 4 liniute.
Daca simti ca nu da caldura ca lumea (sa fie aer fierbinte pe la parbriz) inseamna ca e termostatul, daca da fierbinte si ai 2 linii, e sonda.
Schimba termostatul, e cel mai probabil ca asta sa pice prima data si in cazul mai rau sonda.
vreau sa va spun ca masina si-a revenit dupa cateva desfaceri de buson cand motorul se afla la 4 liniute. in maximum 5 km ajunge la temperatura optima.
imi putei spune ce se intampla cand dai drumu vasului de expansiune avand in vedere ca are presiune si din ce cauza si-a revenit?
pe viitor sa stii ca busonul de la vasul de expansiune se deschide numai cu motorul rece!!!
POti sa te arzi la propriu.. gandeste-te ca ar fi putut sa iti sara pe maini sau chiar pe corp lichid cu t=90C..
Cand se schimba termostatu, desfaceti (complet) ventilul/capacelul ala de pe furtun cand puneti antigel in borcan. Cand e plina instalatia va iesi antigel pe la ventil, puneti ventilu/capacelu inapoi, completati pana aproape de maxim si gata, nu mai trebuie nici o aerisire.
Am lasat-o pornita pana a pornit ventilatoru de vreo 3 ori, dar n-a mai scazut nici 5 mm lichidu din borcan.
imi e sa nu schimb degeaba termostatul si sa fie senzorul. am mers aproximativ 15 minute schimband numai la 3500 si nu s-au pus decat 2 liniute.
ai fortato de i-ai scos sangele pe nas la 3500 )
cum ziceam de nu stiu cate ori , mai ieftin e de schimbat termostatul decat senzorul .Si dupa logica mea , mai bine dai 300 mii pe termostat nou, il schimbi si daca nu merge iei sonda care costa 100 sau 150 lei .Decat sa iei sonda, sa dai bani in start multi si apoi sa vezi ca totusi era termostatul
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
cristi cauti in orice moment sa faci nisto ... nu am spus ca am fortat-o am spus ca am mers mai turat pentru a se incalzi mai repede. avand in vedere ca motorul era rece nici nu as fi trecut peste 3500.
bogdan daca ai observat capacul are oun filet cu protectie, se desfileteaza pana la un moemnt dat cand las doar sa iasa aerul si dupa mai desfaci la el putin pentru a iesi de tot. si am desfacut doar cu motorul oprit.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment