Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu asa am facut am taiat o sticla si am pus sub el cand am desfacut.Putin se pierde oricum dar e cam rau cu pozitia pe acolo jos..
    Iar pentru a nu se pierde cantitate mare scoateti antigelul din borcan cu un furtun pentru ca am observat ca acela se scurge mai mult cand dai drumul

    Comment


    • cam cat ai pierdut, ma refer la antigel?
      Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

      Comment


      • cumparati`va 1L de antigel tip D si 1L apa distilata , ce atat tam tam .
        innoiti si lichidul cu 1 litru de atigel cu okazia asta.

        Comment


        • Schimbat si eu astazi termostatul...a fost mai usor decat ma asteptam...
          Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.

          Comment


          • Originally posted by CataFOF View Post
            azi am schimbat termostatul cu unul tot de origine cu garnitura inclusa(multumesc Evali_Daniel).
            toate bune si frumoase acuma , 4 linii , raman acolo fara fluctuatii de 4 in 2 si invers.
            caldura baga chiar mult mai bine , daca tineam mana mai mult la unul din aeratoare , mai ca ma frigea.
            nu stiu cum consumul , am resetat dupa ce l`am schimbat si sa vad pe viitor.
            o nedumerire am , termostatul vechi , am facut test cu el intr`un ibric si se deschide cand fierbea apa si se inchidea cand il scoteam ?
            care este cauza de imi statea in 2 linii mereu ???

            Am schimbat de ceva vreme si eu termostatul...aveam tot timpul 2 linii ..si nu vroia sa urce la 4 nicicum...l_am schimbat si acum urca la 4 linii dar greu ca e frig afara si de multe ori in cei 15km pana la servici ..nu urca decat pe 2 linii...faza cu probarea termostatului am facut-o si eu si tot asa termostatul funcioneaza...
            PS: Caldura baga mai bine decat inainte.
            Allways on the move ...
            http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

            Comment


            • cum se aeriseste instalatia ?
              cand pornesc masina , se aud valuri de apa in calorifer , clar am aer pe instalatie.
              am facut un mic drum , am deschis capota , scos capacul la borcanas , si desfiletat de pe conducta ventilul acela pana a iesit lichid continuu . (asta cu motorul pornit)
              am auzit pe aici ca se aeriseste singur traseul , cum ?

              Comment


              • ori pe la surubul ala din furtun , ori lasi capacu deschis pana porneste de 1-2 ori termocupla ...
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Ce inseamna mic drum.
                  Eu prima data cand am umblat la termostat am facut urmatoarele: umblat la termostat, pierdut tot lichidu din borcan, montat termostat, umplut la maxim (la linie) borcanu, gasit borcan gol (aproape) dupa ~10 km, desfacut USOR capacu de la borcan, completat la maxim si pana am ajuns acasa (inca 10 km) nivelu era la mijloc.

                  A doua oara: (schimbat tremostat , adica unul nou): dupa montarea noului termostat am desfacut in prealabil ventilul (capacelul) de pe furtun, completat cu antigel (diluat) pana cand a iesit lichid pe la capacel. Pus capacelul inapoi, dat cheie si lasat sa pornesca ventilatorul de 3 ori (caldura la interior pusa pe maxim, ca sa faca tot circuitul).
                  NU a mai trebuit sa completez nici un gram. Totul cu motorul oprit.
                  Aerisirea nu se face cu capacul de la borcan deschis.
                  Fa cum ti-am spus si e OK
                  Last edited by Octavian; 20 December 2010, 22:12.

                  Comment


                  • de vreo 2-3 ori am desfacut ventilul , dupa ce am mers cu masina.
                    la fel si la capacul de la borcan , dupa fiecare drum , il desfaceam sa iasa aerul.

                    Comment


                    • Dupa momentul mirific de schimbare al termostatului, ventilul (capacelul) e scos afara de tot, pe la borcan torni lichid pana cat iese afara pe la ventil...In timpu asta NU mergi cu masina
                      Asa ai facut?
                      Intreb ca sa vedem unde e ''buba''.

                      Comment


                      • schimbat termostat , pus 1 litru de antigel in borcan , pornit motor si lasat 4-5 min in ralantii , dupa am scos ventilul pana a curs incontinuu .
                        si am mai desfacut de vreo 2 ori ventilul intre timp , dupa ce am mers cu masina , o data cu motorul oprit si azi inca o data cu motorul pornit.

                        Comment


                        • Nu trebuia ''pornit motor'' cu ventilul desfacut, ca asa e la astea ale noastre, sub presiune.
                          Eu spun asa: nu pornesti nici un motor, (intre timp faci o tura-doua cu aeru cald pornit la mx). Cand motoru e rece bocna (1 ora) desfa ventilu complet (il scoti afara), apoi toarna in borcan pana la maxim, s-ar putea sa vezi cu ochii tai cum intra lichid in nstalatie si iese pe la ventil afara.

                          Comment


                          • o sa fac maine , sa vedem.
                            oricum am dat la lichid pe la motor pe acolo in veselie

                            Comment


                            • Cu un furtunel e bine sa recuperezi lichidul din borcan (pacat sa-l arunci).
                              Ce e ''frumos'' daca pica antigel pe ambreaj, e ca musca imediat cum lasi ambreasu, e chiar violent.
                              Na hai spor la lucru, si fa lucru asa cum trebe, daca te grabesti nu iese bine.

                              Comment


                              • de cand a dat un pic caldura , nu mai imi coboara sub 4 linii )
                                doar cand erau minus multe grade.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google