If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu asa am facut am taiat o sticla si am pus sub el cand am desfacut.Putin se pierde oricum dar e cam rau cu pozitia pe acolo jos..
Iar pentru a nu se pierde cantitate mare scoateti antigelul din borcan cu un furtun pentru ca am observat ca acela se scurge mai mult cand dai drumul
azi am schimbat termostatul cu unul tot de origine cu garnitura inclusa(multumesc Evali_Daniel).
toate bune si frumoase acuma , 4 linii , raman acolo fara fluctuatii de 4 in 2 si invers.
caldura baga chiar mult mai bine , daca tineam mana mai mult la unul din aeratoare , mai ca ma frigea.
nu stiu cum consumul , am resetat dupa ce l`am schimbat si sa vad pe viitor.
o nedumerire am , termostatul vechi , am facut test cu el intr`un ibric si se deschide cand fierbea apa si se inchidea cand il scoteam ?
care este cauza de imi statea in 2 linii mereu ???
Am schimbat de ceva vreme si eu termostatul...aveam tot timpul 2 linii ..si nu vroia sa urce la 4 nicicum...l_am schimbat si acum urca la 4 linii dar greu ca e frig afara si de multe ori in cei 15km pana la servici ..nu urca decat pe 2 linii...faza cu probarea termostatului am facut-o si eu si tot asa termostatul funcioneaza...
PS: Caldura baga mai bine decat inainte.
cum se aeriseste instalatia ?
cand pornesc masina , se aud valuri de apa in calorifer , clar am aer pe instalatie.
am facut un mic drum , am deschis capota , scos capacul la borcanas , si desfiletat de pe conducta ventilul acela pana a iesit lichid continuu . (asta cu motorul pornit)
am auzit pe aici ca se aeriseste singur traseul , cum ?
ori pe la surubul ala din furtun , ori lasi capacu deschis pana porneste de 1-2 ori termocupla ...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Ce inseamna mic drum.
Eu prima data cand am umblat la termostat am facut urmatoarele: umblat la termostat, pierdut tot lichidu din borcan, montat termostat, umplut la maxim (la linie) borcanu, gasit borcan gol (aproape) dupa ~10 km, desfacut USOR capacu de la borcan, completat la maxim si pana am ajuns acasa (inca 10 km) nivelu era la mijloc.
A doua oara: (schimbat tremostat , adica unul nou): dupa montarea noului termostat am desfacut in prealabil ventilul (capacelul) de pe furtun, completat cu antigel (diluat) pana cand a iesit lichid pe la capacel. Pus capacelul inapoi, dat cheie si lasat sa pornesca ventilatorul de 3 ori (caldura la interior pusa pe maxim, ca sa faca tot circuitul).
NU a mai trebuit sa completez nici un gram. Totul cu motorul oprit.
Aerisirea nu se face cu capacul de la borcan deschis.
Fa cum ti-am spus si e OK
Dupa momentul mirific de schimbare al termostatului, ventilul (capacelul) e scos afara de tot, pe la borcan torni lichid pana cat iese afara pe la ventil...In timpu asta NU mergi cu masina
Asa ai facut?
Intreb ca sa vedem unde e ''buba''.
schimbat termostat , pus 1 litru de antigel in borcan , pornit motor si lasat 4-5 min in ralantii , dupa am scos ventilul pana a curs incontinuu .
si am mai desfacut de vreo 2 ori ventilul intre timp , dupa ce am mers cu masina , o data cu motorul oprit si azi inca o data cu motorul pornit.
Nu trebuia ''pornit motor'' cu ventilul desfacut, ca asa e la astea ale noastre, sub presiune.
Eu spun asa: nu pornesti nici un motor, (intre timp faci o tura-doua cu aeru cald pornit la mx). Cand motoru e rece bocna (1 ora) desfa ventilu complet (il scoti afara), apoi toarna in borcan pana la maxim, s-ar putea sa vezi cu ochii tai cum intra lichid in nstalatie si iese pe la ventil afara.
Cu un furtunel e bine sa recuperezi lichidul din borcan (pacat sa-l arunci).
Ce e ''frumos'' daca pica antigel pe ambreaj, e ca musca imediat cum lasi ambreasu, e chiar violent.
Na hai spor la lucru, si fa lucru asa cum trebe, daca te grabesti nu iese bine.
de cand a dat un pic caldura , nu mai imi coboara sub 4 linii )
doar cand erau minus multe grade.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment