If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
de logan vorbesc .Cu clio n-am prea circulat pe zapada ca nu am nici gume de iarna .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
octavian , am facut exact cum ai zis tu.
am facut un drum pana a urcat la 4 linii si am mers cu caldura la max
am lasat sa se raceasca , (nu era rece rece motorul) , am completat cu apa distilata pana a iesit zeama pe ventil.
am pornit si tot se mai aud valuri in calorifer , chiar nu am idee ce si cum.
am mai dat o tura mai in forja , sa vada daca nu ramane tersmostatul blocat , dar e bine , frigea radiatorul.
CataFOF eu am facut in felul urmator: pe loc am turat in 2000 rpm pana pornea(x2) termocupla, oprit motor si desfacut usor capacul borcanului si se vedea cum face bulbuci antigelul(semn ca iesea aer de pe instalatie). Am facut asta de 8 ori(in decursul zilei) si acum am caldura brici.
PS: si la mine se auzeau valuri pe instalatie.
ieri am fost in service sa depun actele pt o punte noua si am intrebat si despre aerisire.
cel mai bine se face la relanti ,sa porneasca ventilatorul de 3-4 ori si capacul de la borcan sa fie scos.
cica e normal sa se aude valuri prin bord(calorifer) , ca pana acuma nu am auzit din cauza termostatului vechi , care era stricat.
dar totusi , cand era noua masina, parca nu se auzea cand porneam masina aceste valuri.
Aceeasi chestie am scris-o si eu mai sus , asa imi faceam si eu tot timpul aerisirea.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
si eu am avut problele cu apa..ramaneau doar 2 liniute..azi am schimbat termostatul pentru prima oara.. nu este foarte greu .. sa vedem daca va scadea consumul...
sigpic
Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.
eu am obsevat ca ex. drumul timisoara - Deva fiind frig afara apa statea 2 lini, m-am invartit prin Deva sa ridicat la 4 . La drum intins si fiind frig sta la 2 linii si prin oras 4 linii sa fie termostatul de vina ?
am o intrebare,termostatu la diesel se poate schimba numai el sau trebuie sa il iau cu tot cu plastis ca e cam scump asa e undeva la 240 de origine,ma poate ajuta cineva,va multumiesc
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment