Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Luati si voi piese de calitate. Este clar ca garnitura nu este la cota.

    Comment


    • ati putea sa-mi spuneti daca la mine e de vine termostatul ? tin sa precizez ca masina face asa de cand era noua simptomele sunt urmatoarele :
      -liniutele cresc brusc de la nici una la 2 sta o perioada de timp apoi creste la 4;
      -dupa care scad inapoi la 2 ;
      -ramane la 2;
      intrebare : de ce nu se aprind liniutele numarul 1 si 3 ?
      si daca il schimb trebuie sa fac ceva sau pur si simplu desfac suruburile si il inlocuiesc ?

      Comment


      • Asa se aprind liniutele din 2 in 2 la Logan, nu este o defectiune, pur si simplu asa sunt ele reglate. Faptul ca scade la 2 de la 4 e posibil sa fie termostatul sau sonda de apa.
        Last edited by Cristi_LCD; 25 February 2011, 09:44.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • scade dupa ceva timp daca stau pe loc si la relanti dar daca merg mai mult sta la 4 deci nu e nici o problema ms mult

          Comment


          • Am reusit cu termostatul meu.
            Am incercat varianta cea mai simpla, adica am schimbat garnitura de la noul termostat cu cea veche (originala) si nu mai prelinge nimic.
            Si nu am mai pus silicon!
            Buba era la garnitura de la termostatul nou, care se deformase putin.
            Cand voi face o poza o voi posta!

            Mersi pt sugestii si succes!

            Comment


            • Recomand KLAXCAR, 25 lei cu tot cu garnitura, din Decembrie este OK,2-4 liniute si acolo ramane.

              Comment


              • Vedem iarna viitoare. Testul de 3 luni nu mi se pare relevant.

                Comment


                • Originally posted by Zeus View Post
                  Salut! Am un Logan 1.6 16v din 2007 si de vre-o 4-5 zile am observat ca apa nu mai sta la 4 linii ci la doua dar sunt momente cand urca la 4 ptr ca apoi sa scada iar la doua in maxim 15min. Ieri am mers 20 de km si apa a stat numai la doua linii desi afara erau 15 grade...inainte nu aveam asemenea probleme,chiar si in conditii de iarna apa ajungea la 4 linii in maxim 4-5km.
                  A doua problema -in partea inferioara a bordului sub CD unde se afla butoanele ptr aerul conditionat,geamuri,avarie,caldura,etc sunt momente cand zona respectiva nu mai este luminata desi restul bordului este iluminat,apoi daca pornesc ventilatia iluminarea in zona respectiva revine...
                  Ce ma safatuiti sa fac? Masina nu mai are garantie. Astept raspuns urgent...Help!
                  tu ai simptome identice cu ale mele numai ca motorizarile sunt diferite, si totusi oare cum reusesc astia sa faca aceleasi gafe la o groaza de masini

                  Comment


                  • Pentru ca sistemul de prindere al becurilor a fost proiectat cu fundu'. Eu as demonta consola de acum, as curata bine soclul si as schimba becul. Contactul fiind imperfect, becul are zilele numarate.

                    Comment


                    • am schimbat si eu termostatul si problema s-a rezolvat, masina ajunge destul de repede la 4 linii si acolo ramane. acum am o alta problema. dupa ce am scos termostatul si s-a uscat am observat o depunere ca de calcar. de aproximativ un an am pus antigel cu silicati care cica nu e bun pentru ca se depune si voiam sa stiu daca aceasta depunere este doar la mine, din cauza antigelului sau asa se intampla la toate.
                      voi pune maine o poza cu termostatul schimbat.

                      Comment


                      • Scriu pentru prima oara pe un forum asa ca va zic bine v-am gasit.
                        Am si eu o problema cu termostatul.
                        L-am schimbat o data (de fapt un prieten a facut treaba) dupa care am observat ca nu era etansat chiar bine. De aceea am mai cumparat o garnitura, iar azi am incercat sa o schimb. Primul lucru care m-a surprins este faptul ca diametrul interior al carcasei de plastic este cu mult mai mare decat diametrul extetrior al termostatului cu garnitura pusa. Este normal? Si la voi e tot asa?
                        Oricum, l-am montat asa si am pornit motorul sa vad daca este etans. Am fost surprins sa vad cum tasneste printre carcasa de plastic si cea de aluminiu.
                        Acum sa fiu sincer nu prea stiu in ce directie sa ma indrept. Oare sa imi confectionez eu garnitura si sa o pun intre cele doua carcase, iar etansarea sa se faca prin strangere sau sa cumpar alt termostat cu garnitura, sau sa incerc sa etansez cu silicon.
                        Am impresia ca si carcasa de plastic are o oarecare deformare astfel ca la suruburi e etans iar intre suruburi nu e contact 100%.
                        Ce fel de silicon este acela termic si de unde as putea cumpara asa ceva.

                        Comment


                        • Pe la inceputul lunii l-am schimbat si eu, cel vechi, original, deschidea prea repede. Am pus silicon negru (parca vreo 7 ron la magazinul de piese) pe plasticul negru in care vine bagat termostatul, am asteptat vreo 10-15 minute, apoi am remontat si dupa inca vreo ora am dat cheie, nu am deloc scurgeri de antigel.
                          Attached Files

                          Comment


                          • am si eu o problema aparuta dupa ce ieri am schimbat garnitura termostatului si am pus niste silicon la acea imbinare.
                            dupa ce am incheiat operatiunea, am completat cu antigel, am aerisit si cand sa plec am constatat aparitia unei tremurari/poticneli/trepidatii/nu stiu cum sa-i zic, la plecare de pe loc, in treapta I, si pe urma in treptele urmatoare parca n-avea putere deloc, abia, abia se misca. am facut cateva teste si se manifesta la fel pana cand s-a incalzit bine, dupa care si-a revenit aproape total. astazi am repetat testele si la fel, pina s-a incalzit avea aceleasi manifestari. parca da in nas. dupa ce se incalzeste parca nu mai face ( nu sunt 100 % sigur, oricum mult mult mai putin). ce ar putea fi oare? pina sa umblu la termostat nu am sesizat niciodata asemenea manifestari.
                            ma gindesc ca poate antigelul scurs pe la termostat in timpul inlocuirii garniturii sa fi ajuns pe ambreiaj/disc/placa si sa dea aceste simptome?
                            daca e asa, e grav? se va evapora pina la urma? sau ce altceva poate fi?
                            apreciez orice parere. multumesc.
                            aaa, niste precizari: masina e 1,6, 8v, de aproape 4 ani, cu 40.000 km, mers obisnuit.

                            Comment


                            • si eu cand mi-am schimbat termostatul am varsat ceva antigel pe discul de ambreiaj dar patina nu tremura ..

                              si dupa 1sapt a revenit la normal .. ideea e ca acum iar tre sa il schimb si am sa caut totul unul original de dacia renault cu acel cod pe el..

                              Comment


                              • care imi zice si mie unde se afla acel termostat? mi a zis cineva ca trebuie chiuloasa data jos dar nu imi vine sa cred

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google