Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc de raspuns.Mai ramane sa aflu unde se situeaza in motor,unde ocaut sa o schimb.

    Comment


    • Senzorul de temperatura se afla in chiulasa, in partea opusa distributiei si pompei de apa; cum privesti motorul din fata, in partea dreapta.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by oivp2003 View Post
        Multumesc de raspuns.Mai ramane sa aflu unde se situeaza in motor,unde ocaut sa o schimb.
        vezi ca aceeasi prob am avut si eu.am schimbat termostatul(degeaba)si pe urma senzorul de temperatura. acum merge perfect(4 liniute). eu am dat pe el 40 ron. daca nu te descurci de unde sa-l iei sau cum se monteaza suna-ma.0722873958.nu merita sa dai prea mult pe el.tot cativa ani o sa functioneze.

        Comment


        • Buna seara,

          Am citit mai sus despre ''mai multe liniute peste.....'',''ca trebuie sa fie in bord 4 liniute''.Eu nu inteleg un aspect.Trebuie sa fie 4 liniute pana in prima linie groasa sau 4 liniute peste a doua linie groasa?Imi cer scuze pt faptul asta ca nu inteleg.Eu am cumparat de curand o Dacia Solenza Scala si nu prea ma pricep in aceste probleme inca.
          Eu am o singura liniuta peste cea de-a doua linie groasa.Masina cand sta la relanti si se incalzeste motorul se duce si la cea de-a doua liniuta si apoi cind incep sa rulez cu ea imi scade o liniuta.Oare este normal asa sa fie cu o liniuta deasupra celei de-a doua linii groase?Precizez ca am schimbat termostatul(VERNET)si am facut si aerisirea cuvenita.Am constatat lucrul asta facand un drum mai lung(cca.250km, Roman-Iasi si retur).Voi ce ziceti?Este normal?Sa o las asa?sa fie de vina senzorul de temperatura?Va rog,sa-mi da-ti si mie un sfat in legatura cu aceasta problema.
          Va multumesc.

          Comment


          • iti scade din cauza frigului de afara. cand s-o mai incalzi o sa vezi ca va merge bine.sau pune un carton in fata radiatorului sa nu mai intre gerul si o sa te convingi

            Comment


            • daca nu ne pui o poza sa vedem despre ce liniute e vorba ,din amintiri si din cate stiu solenza nu are bordul ca la logan, are indicator cu ac,care ar trebui sa stea la jumatate,adica pe a 3a linie groasa cam acolo e 90 grade,si probabil nu are voie sa scada mai mult de 80 si ceva de grade...
              Last edited by Cristi_Xp; 13 February 2012, 00:28.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • salut,
                aceeasi problema am avut-o si eu, aveam mai tot timpul 2 liniute la temperatura, doar atunci cand mergeam mai turat crestea la 4, dupa cateva minute revenea la 2.
                Am cumparat un termostat "de origine", cred la pretul de 50ron, un litru de antigel si gata, acum merge perfect, se pare ca de aici a fost problema.
                Bafta!

                Comment


                • Salut! S-a rezolvat si la mine, am schimbat sonda, termostatul si antigelul, sa stiu o treaba. Merge perfect, indica 4 linii si caldura e cum trebuie. "Meseriasii" de la Adras , care m-au sfatuit sa merg acasa linistit, ca nu are nimic, pot sa mearga acasa. Multumesc tuturor pentru ajutor!

                  Comment


                  • La mine tot sonda era defecta, am verificat cu laptopul. Cand motorul are 80C trebuie sa apara 4 pavele. Sonda originala pe care am avut 4 pavele au aparut doar cand apa depasea 90, 8 C, imi scadea de indata cand deschidea termostatul. Vara nu era problema pentru ca apa urca pe la 94C sau chiar peste. Dar puteti verifica si cu ohmetrul, tablou de bord pin 12 stecher negru se pune plusul, iar minusul pe masa. 50-80C = 927pana la 825 ohm; 80-105C 300-275 ohm; 105-115C=136 pana la 124 ohm. Temperatura de alerta 115=103 ohm

                    Comment


                    • daca ami facea si mie mecanicul la schimbare antigel aveam de stat cevatimp an 5 min a fost gata si aierisit clar si am mai pus eu acasa 200g si merge fb

                      Comment


                      • I-a venit randul si termostatului meu la schimbat. M-am uitat dupa ventilul ala de aerisire, dar n-am vazut asa ceva. Carcasele noi care sunt de vanzare am vazut ca au ventilul bine expus. Oricum, alta carcasa de termostat nu pun nici sa ma bati cu sapca uda, sunt prea multe coliere de-alea tampite de desfacut. Cum naiba fac altfel aerisirea?
                        Plus ca la motorul de 1.4 e si mai putin spatiu de manevra decat la 1.6, oricum ai proteja, sigur picura ceva si pe ambreiaj.
                        Attached Files
                        Last edited by mr.K; 19 April 2012, 10:17.

                        Comment


                        • Vezi ca are un buson de aerisire,asemanator cu un capac de ventil,pe circuitul furtunului de la incalzire,undeva in dreptul filtrului de aer.

                          Comment


                          • O sa ma uit mai atent, la prima vedere n-am vazut nimic de genul asta. Deja vad ca e diferita carcasa, posibil ca la modele din anii mai recenti sa difere un pic aerisirea.
                            Al meu e model 2005.

                            Comment


                            • Aerisitorul e pe carcasa termostatului doar la diesel, ala nici nu vine separat, vine cu tot cu carcasa.
                              La noi e pe furtunul ala care duce la incalzitorul din habitaclu, in zona incercuita cu rosu. E un surub de plastic cu cap in cruce.
                              P.S.: si a mea e din 2004, dar nu stiu sa se fi modificat ceva la ele intre timp
                              Attached Files

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Plus ca la motorul de 1.4 e si mai putin spatiu de manevra decat la 1.6, oricum ai proteja, sigur picura ceva si pe ambreiaj.
                                Este exact acelasi spatiu, diferentele apar in functie de dotarile masinii nu de motoare(vorbesc de 1,4 si 1,6 8v).
                                Oricum ar fi exista si furtun de aerisire, a indicat mariusnicolae cam pe unde.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google