Multumesc de raspuns.Mai ramane sa aflu unde se situeaza in motor,unde ocaut sa o schimb.
Schimbare Termostat
Collapse
X
-
Originally posted by oivp2003 View PostMultumesc de raspuns.Mai ramane sa aflu unde se situeaza in motor,unde ocaut sa o schimb.
Comment
-
Buna seara,
Am citit mai sus despre ''mai multe liniute peste.....'',''ca trebuie sa fie in bord 4 liniute''.Eu nu inteleg un aspect.Trebuie sa fie 4 liniute pana in prima linie groasa sau 4 liniute peste a doua linie groasa?Imi cer scuze pt faptul asta ca nu inteleg.Eu am cumparat de curand o Dacia Solenza Scala si nu prea ma pricep in aceste probleme inca.
Eu am o singura liniuta peste cea de-a doua linie groasa.Masina cand sta la relanti si se incalzeste motorul se duce si la cea de-a doua liniuta si apoi cind incep sa rulez cu ea imi scade o liniuta.Oare este normal asa sa fie cu o liniuta deasupra celei de-a doua linii groase?Precizez ca am schimbat termostatul(VERNET)si am facut si aerisirea cuvenita.Am constatat lucrul asta facand un drum mai lung(cca.250km, Roman-Iasi si retur).Voi ce ziceti?Este normal?Sa o las asa?sa fie de vina senzorul de temperatura?Va rog,sa-mi da-ti si mie un sfat in legatura cu aceasta problema.
Va multumesc.
Comment
-
daca nu ne pui o poza sa vedem despre ce liniute e vorba ,din amintiri si din cate stiu solenza nu are bordul ca la logan, are indicator cu ac,care ar trebui sa stea la jumatate,adica pe a 3a linie groasa cam acolo e 90 grade,si probabil nu are voie sa scada mai mult de 80 si ceva de grade...Last edited by Cristi_Xp; 13 February 2012, 00:28.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
salut,
aceeasi problema am avut-o si eu, aveam mai tot timpul 2 liniute la temperatura, doar atunci cand mergeam mai turat crestea la 4, dupa cateva minute revenea la 2.
Am cumparat un termostat "de origine", cred la pretul de 50ron, un litru de antigel si gata, acum merge perfect, se pare ca de aici a fost problema.
Bafta!
Comment
-
La mine tot sonda era defecta, am verificat cu laptopul. Cand motorul are 80C trebuie sa apara 4 pavele. Sonda originala pe care am avut 4 pavele au aparut doar cand apa depasea 90, 8 C, imi scadea de indata cand deschidea termostatul. Vara nu era problema pentru ca apa urca pe la 94C sau chiar peste. Dar puteti verifica si cu ohmetrul, tablou de bord pin 12 stecher negru se pune plusul, iar minusul pe masa. 50-80C = 927pana la 825 ohm; 80-105C 300-275 ohm; 105-115C=136 pana la 124 ohm. Temperatura de alerta 115=103 ohm
Comment
-
I-a venit randul si termostatului meu la schimbat. M-am uitat dupa ventilul ala de aerisire, dar n-am vazut asa ceva. Carcasele noi care sunt de vanzare am vazut ca au ventilul bine expus. Oricum, alta carcasa de termostat nu pun nici sa ma bati cu sapca uda, sunt prea multe coliere de-alea tampite de desfacut. Cum naiba fac altfel aerisirea?
Plus ca la motorul de 1.4 e si mai putin spatiu de manevra decat la 1.6, oricum ai proteja, sigur picura ceva si pe ambreiaj.Attached FilesLast edited by mr.K; 19 April 2012, 10:17.
Comment
-
Aerisitorul e pe carcasa termostatului doar la diesel, ala nici nu vine separat, vine cu tot cu carcasa.
La noi e pe furtunul ala care duce la incalzitorul din habitaclu, in zona incercuita cu rosu. E un surub de plastic cu cap in cruce.
P.S.: si a mea e din 2004, dar nu stiu sa se fi modificat ceva la ele intre timpAttached Files
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostPlus ca la motorul de 1.4 e si mai putin spatiu de manevra decat la 1.6, oricum ai proteja, sigur picura ceva si pe ambreiaj.
Oricum ar fi exista si furtun de aerisire, a indicat mariusnicolae cam pe unde.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
Comment