Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Are cineva fotografii cu pozitionarea termostatului la logan dci euro 5 ?
    Multumesc anticipat.

    Comment


    • daca punem un termostat Dacia 13oo in furtunul care intra in radiator nu ar fi mai simplu si jeftin?

      Comment


      • Originally posted by prometheus View Post
        Glaceol RX Type D (volum %) 30 / 40/ 50
        Punct de gel(C) /- 15/ - 24/ - 36

        Eu inteleg de exemplu la un volum de 50% diluare astfel : 50%antigel cu 50% apa distilata , in cazul meu 1l antigel la 1 l apa distilata. Daca gresesc va rog sa ma corectati.
        Este corect.

        Comment


        • Voi ce termostate mai folositi?

          Ma intereseaza unul care sa deschida corect, am un Gates care deschide pe la 82-84, insa caldura nu prea si la drum intins mai face un 4-2; se incalzeste per ansamblu mai greu....

          Am avut un wahler care a ramas blocat pe inchis si unul de origine caruia i sa rupt un brat lateral si a ramas deschis....

          Deci ziceti cate ceva de un termostat....

          Comment


          • Termostat OEM Dauphinoise Thomson de la piesenet.ro. Temperatura de deschidere 89 grade.

            Doar din asta am avut pe masina. Primul a fost cel cu care a venit masina si a tinut 3 ani. Al doilea a tinut 6 ani 8 luni. Al treilea e montat de fo' luna.
            Last edited by vitriol; 11 November 2016, 22:15.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Bine argumentat si bine expus.....

              Toate termostatele le-ai luat de la piese net? Sau ai avut numai original luat din diverse surse? Era stantat cu "Made in france" sau "Thomson"?

              Inca ceva.....cand l-ai montat, venea la fix in carcasa?- sunt unele care nu vin la fix, ramane un luft sus de aprox 1-2 mm....unii pun silicon dar la presiune si mers tot da pe langa...

              Chestia e ca pe toate scrie ca deschid la 89.....dar pe DDT constat ca la relanti(fara pic de accelerare) deschide la 82-84.....

              Per ansamblu asta inseamna o temperatura medie de lucru mai mica, cam 84 grd....cand ideal ar fi un 87 - pt un motor pe benzina


              Apoi mai e o chestie la logan.....la fratii si stramosii lui de la Renault, carcasa termostatului are un scut termic, sa nu se incalzeaza de la collector sau motor.....la logan pt ca e low cost nu au mai pus acel ecran termic...

              Comment


              • Al doilea a fost din service Dacia. Asta de e acum pe masina e de la piesenet.ro, dar este identic cu cel care a fost luat din service. Da, este stantat Made in France si Dauphinoise Thomson.
                Se potriveste perfect in carcasa termostatului, deci, niciodata nu s-a folosit silicon.

                Iti recomand sa iei din asta si sa nu mai incerci alte mere laudate.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • eu am schimbat vreo 5 termostate, pe langa cel de fabrica care a tinut si cel mai mult (4 ani), dupa care au inceput jocurile de linii si schimbam 2 termostate pe an cu tot cu antigel, toate de origine luate din reprezentanta. de vreo 2 ani app m-am plicitsit si nu l-am mai schimbat, umblu cu 2 linii in 90% din timp, fie vara fie iarna, doar vara daca omor servodirectia cu parcarile din cauza incompetentei unora de a lasa spatiu suficient intre masini mai urca la 4 linii. masina merge bine merci, nici o problema, consum rezon, 6.1% acu, caldura nu pot sa ma plang il mai schimb in primavara când ii fac distributia, o sa schimb si termostatu, sa vad daca se schimba ceva sau nu. de mentionat ca dupa 3-4 zile dupa ce schimbam termostatele jocurile de linii apareau la loc, de asta nu m-am mai obosit cu ea, daca cei din reprezentanta au zis ca n-are nimic si eu am acceptat asta intr-un final si nu-mi pare rau altfel schimbam si acu termostate si tot 2 linii aveam. in compartimentu motor e cald, nu stiu daca sunt 90 de grade dar se simte caldura, nu e caldut

                  Comment


                  • @ vitriol :Ai stofa buna de afacerist ( nu vanzator ;) ).....ok m-ai convins de data asta

                    Chestia e ca la mine nu tin mult, in parte datorita km pe care ii fac relativ repede dar si din cauza stilului de mers ...

                    Am pus cam toate marcile si un sac de "originale", adevarat nu luate de la reprezentanta sau de la piesenet....


                    @cristi...ma intereseaza mai mult locul de provenienta la cele originale, pt ca "originale" am avut si eu cu sacii, iar la ultimul I-am rupt chiar bratul lateral - nu prin eroare de montaj, s-a rupt in timp in mers....

                    Comment


                    • eu zic sa incerci la reprezentanta, preturile au scazut f mult la piesele de l1, astfel incat nu stiu daca mai merita sa te incurci cu alte surse

                      nu stiu daca tine neaparat de stilul de condus. ”problemele” au inceput dupa ce am schimbat distributia

                      Comment


                      • La fel ma gandeam si eu....sper insa sa nu vanda "ciori vopsite" si acolo...

                        Din cauza suspiciunilor am evitat sa cumpar orice e original, am preferat aftermarket

                        Jesus.....n-am mai fost la reprezentanta.....din 2004 de cand am luat masina....

                        Comment


                        • Nu despre stofa de afacerist e vorba aici. Intentia mea este de a scuti pe altii de drumurile pe care le-am facut eu pe la magazinele de profil, cautand ceva ce stiam ca nu-mi va creea problemele citite pe acest forum (zeci de termostate schimbate si bani aruncati aiurea pe antigel).
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Da, la asta m-am referit- in sensul bun-

                            Antigel nu pierd gram niciodata cand il inlocuiesc....

                            Comment


                            • las ca au facut schimbari majore de atunci, din 2004, au schimbat cam tot ce stiai, au personal cu dubla specializare acu: renault+dacia in plus, poti arunca un ochi si in ograda fiat pana iti schimba termostatu, ca doar esti la un pas, mai vezi marele Cherokee, fiat 500x, fiat tipo, jeep renegade, etc

                              stai linistit, niciodata nu am avut probleme cu ce am luat de acolo. cand am luat din alta parte, tot ”original„ am avut, un filtru banal de aer care nu se potrivea in carcasa, era usor mai inalt cu 1-2mm.

                              de altfel, patronul de acolo nu umbla cu prostii dastea

                              in plus, au reducere (permanenta) 20% la piese si manopera pt masinile mai vechi de 5 ani. asa ca.. acu cel mai bine si ieftin se intretine loganul 1 la reprezentanta
                              Last edited by cristi....; 11 November 2016, 23:17.

                              Comment


                              • Termostatul mi-l schimb singur.....nu umbla nimeni in logan

                                Fiat zici?......sunt cele mai proaste masini......

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google