Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu cred ca mai e valabil rationamentu asta la noile modele

    mie mi se par ok, de altfel ma bate gândul sa fac tranzitia la un model fiat, fie fiat tipo, fie fiat 500x, ambele pe benzina, de la sine inteles, numai ca la 500x ar fi o dilema..1.6 e torq 110 cai aspirat sau 1.4 multiar 2 , turbo, 140 de cai. diferentele dinamice nu-s semnificative, pe mine ma intereseaza fiabilitatea in primu rand, asa ca as tinde tot spre aspirat dar trebuie sa ma mai interesez. in rest mi se par niste pachete f bune la banii aia, n-are ce sa se strice la ele (n-au super tehnologie avansata), la pret de logan/duster

    cum ambele modele fiat mentionate au tot afisaj electronic si la combustibil si la temp lichid racire, sunt curios daca afisajul face ”probleme” ca la logan sau nu
    Last edited by cristi....; 11 November 2016, 23:28.

    Comment


    • Fiat au fost renumite pt faptul ca electronica pica in draci.....

      Fiat-ul a prosperat pe spezele Alfa Romeo/Maseratti/Ferrari.....ei ca motoristi sunt slabi

      Am suficiente cate am acum, nu vreau sa experiementez cu Fiat....deja o dam offtopic

      Comment


      • Salutare, si eu am schimbat 3 termostate la fosta masina Logan, si din ce am vazut "defectarea" acestora tine de condusul subturat undeva la 2200 - 2500.

        Comment


        • Nu este adevarat...poate pozitionare sa langa blocul motor influenteaza perioada de schimbare.
          Eu am pus si nemtesc si de uzina si nimic...apoi am luat wahler si merge de vreo 2 ani...nu stiu cat o mai tine...oricum a fost mai bun decat cel de origine...thomson dophinese..89grade

          Comment


          • Originally posted by Bogdan20cj View Post
            Salutare, si eu am schimbat 3 termostate la fosta masina Logan, si din ce am vazut "defectarea" acestora tine de condusul subturat undeva la 2200 - 2500.
            2500rpm nu-I subturat, decat daca urci Feleacu cu a 5-a. pot sa-ti spun ca si mersul cu 4500-6000 "defecteaza" la fel de repede termostatul. cam 3-4 ani tine si la mers "agitat"

            @cristi....: tipo pleaca de la 10990 ala fara navi, fara climatronic, fara piele. are full de airbaguri, dar a scorat ca loganul la euroncap. 3 stele. 4 la retestare pe ala cu airbaguri cortina. iar motorizarea de baza e 1.4_95cp. adica aspirator. 14000 e 1.4_95cp cu climatronic, tempomat, airbag Cortina, iar navigatia am inteles ca ar avea ecranul de 5" (cat un telefon rasturnat). astia vor sa arate cu tot dinadinsul ca o dacie de 12000 nu-I exagerata
            Last edited by Seba; 13 November 2016, 01:01.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • e corect ce spui legat de tipo, doar ca in plus fata de dacie mai ai si designul, care mie imi place f mult. pe de alta parte imi place ca nu e burdusit de tehnologie, mie a inceput sa-mi placa mai "arhaic". nu as opta musai pt climatronic, doar pe asa zisa navi sau invers, cu climatronic si fara navi, depinde de toanele mele din ziua respectiva

              eu as opta pt varianta a 2a de echipare, la 11 mii, as adauga niste elemente cromate, jantele pe 16 din aliaj, o culoare metalizata, navi si gata. in spate nu prea sta nimeni, asa ca airbagurile pt spate nu-s un must

              eu vad tipo ca pe un logan italian cu design mai frumos si ceva mai bine lucrat, chiar daca plasticu de pe bord mi se pare si mie cam inferior celui de pe logan 2, chiar si celui de pe al meu l1 ph2, sau cel putin are o textura foarte dubioasa, e brazdat de santuri, zici ca e o piele cu riduri )
              tipo am tot vazut reclama ca ar pleca acu de la 8 mii de euro? ) are discount de 4 mii de euro..



              si niste impresii legate de masina

              În domeniul auto, evoluția tehnologică duce la mașini din ce în ce mai accesibile. Ce înseamnă acest lucru în cazul lui Fiat Tipo?


              scuze de off
              Last edited by cristi....; 13 November 2016, 13:40. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by Hirayama View Post
                ...
                Fiat-ul a prosperat pe spezele Alfa Romeo/Maseratti/Ferrari.....ei ca motoristi sunt slabi
                Am avut fiat croma 2.0 L, 115 CP, benzina. Am fost foarte incantat de motor (si de masina in general desi era model destul de vechi). Probleme cu el am avut tot cu termostatul si electroventilatorul.

                Originally posted by Bogdan20cj View Post
                ... "defectarea" acestora tine de condusul subturat undeva la 2200 - 2500.
                2200-2500 nu e deloc subturat si oricum nu are legatura cu defectarea termostatului. Mai degraba la un mers supraturat sa se "defecteze" mai repede.

                Comment


                • de vina pt jocul liniilor nu trebuie sa fie musai musai termotstaul. poate fi si sonda de vina, sau pur si simplu masa insuficienta. eu suspectez ca la mine asta e/a fost. acu vreun an jumate, cum dadeam drumu la dezaburire luneta urca instantaneu la 4 linii, cum opream cu cadea la 2. acu nu mai face asa, ramane la 2 ) ce e mai ciudat e ca asta iarna incepuse sa mai ajunga si la 4 mii in mers (iarna) si toata vara a stat la 2. cool. pe mine nu ma mai deranjeaza, ba chiar vara ma bucur ca motorul merge un picut mai "rece". oricum, nici nu poate fi vorba de "rece" vara, la 30-35 de grade, poate cu 1-2 grade mai putin, nesemnificativ

                  Comment


                  • daca semnalul ala prost de temperature ajunge la ecu injectie si ala "vede" ca motorul e rece, incepe corectia de imbogatire. toarna benzol ca sa-l incalzeasca. de aici fum, consum crescut, calamina, toate cele bune ce decurg de la mersul supraalimentat cand nu e cazul. eu am vazut diferenta mergand cu 110 spre sevrin cu 2 liniute la temperatura, am consumat fix atat ca si cand am mers cu 130 pe acelasi drum, la aceeasi ora, acelasi trafic. nu-I chiar de negljat sau de mers multa vreme asa.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • nu stiu ce sa zic, eu nu sesizez o crestere de consum. pana saptamana trecuta am avut 6.4%, mixt, cu mers mai mult prin oras. am dat o fuga pana la buc, dus-intors, mers normal, intre 90-120km/h, la intoarcere consumul a scazut de la 6.4 la 6.2%, deci am consumat aproximativ 6%; ac ocazional, vreo 10-15% din drum, mai mult pt ciclu normal de mers, sa nu stea prea mult timp neutilizat

                      fum nu scoate :;grin2:

                      zilele astea, cand se mai incalzeste putin, vreau sa bricolez o izolatie termica si fonica pt capota de 10mm grosime (ma gandeam la o izolatie pee cu folie de aluminiu). motivul principal e pt pastrarea temperaturii mai mult timp la motor, apoi pt reducerea zgomotului. sa vad cum se comporta, si dpdv fonic si din cel al izolatiei termice.

                      daca la vara ii va fi prea "greu" sa tolereze izolatia de 10mm, o s-o dau jos. daca ramane tot la 2 linii, o las

                      calamina nu stiu ce sa zic, daca vrei iti arat niste poze cu bujiile pe care le-am schimbat pe la 10 mii de km, nu-s afumate

                      o mai si calc din cand in cand, la depasiri la astea regimul de functionare cu care am "invatat-o" e intre 2000-4500-4750rpm
                      Last edited by cristi....; 13 November 2016, 19:54. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • acolo incepe sa se curete, dupa 3500
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Originally posted by einstein1984 View Post
                          E buna, merge.
                          Ba nu merge de loc. Apa dimineralizata este, exact cum spune si denumirea, saracita in minerale. In momentul in care aceasta apa ajunge intr-o instalatie ce contine elemente metalice are tendinta, normala, de a reface echilibrul si de a extrage mineralele din metalele cu care are contact, lucru ce evident inseamna deteriorarea componentelor metalice. Desigur este un proces lent dar cu efect garantat asa ca nu riscati inutil.
                          Apa dimineralizata e buna pentru acumulatori.
                          Am observat ca apa distilata e tot mai greu de gasit.

                          Comment


                          • DeBANati-l pe einstein sa poata raspunde.

                            Si cum extrage mineralele, le dizolva?

                            Comment


                            • @solomonaru: apa demienralizata extrage minerale din metale? apa distilata poate fi apa demineralizata, fiind de fapt vapori recondensati, fara metale si alti compusi, insa apa demineralizata nu va fi apa distilata.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • eu cred ca mi-a extras mineralele dinr-un furtun ca am impresia ca mai curge cateodata...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google