nu cred ca mai e valabil rationamentu asta la noile modele
mie mi se par ok, de altfel ma bate gândul sa fac tranzitia la un model fiat, fie fiat tipo, fie fiat 500x, ambele pe benzina, de la sine inteles, numai ca la 500x ar fi o dilema..1.6 e torq 110 cai aspirat sau 1.4 multiar 2 , turbo, 140 de cai. diferentele dinamice nu-s semnificative, pe mine ma intereseaza fiabilitatea in primu rand, asa ca as tinde tot spre aspirat dar trebuie sa ma mai interesez. in rest mi se par niste pachete f bune la banii aia, n-are ce sa se strice la ele (n-au super tehnologie avansata), la pret de logan/duster
cum ambele modele fiat mentionate au tot afisaj electronic si la combustibil si la temp lichid racire, sunt curios daca afisajul face ”probleme” ca la logan sau nu
mie mi se par ok, de altfel ma bate gândul sa fac tranzitia la un model fiat, fie fiat tipo, fie fiat 500x, ambele pe benzina, de la sine inteles, numai ca la 500x ar fi o dilema..1.6 e torq 110 cai aspirat sau 1.4 multiar 2 , turbo, 140 de cai. diferentele dinamice nu-s semnificative, pe mine ma intereseaza fiabilitatea in primu rand, asa ca as tinde tot spre aspirat dar trebuie sa ma mai interesez. in rest mi se par niste pachete f bune la banii aia, n-are ce sa se strice la ele (n-au super tehnologie avansata), la pret de logan/duster
cum ambele modele fiat mentionate au tot afisaj electronic si la combustibil si la temp lichid racire, sunt curios daca afisajul face ”probleme” ca la logan sau nu
Comment