nu are voie sa scada de la 4 linii never ever... eu aveam probleme din cauza ca deschidea undeva la 86grade ,in loc de 89 ... am pus unu de origine,35lei cu tot cu garnitura.
Schimbare Termostat
Collapse
X
-
cristi_xp: si la mine oscileaza cand 4 cand 2, cand am avut probleme cu abs-ul mi-a testat-o si din cauza la problema asta dar ei mi-au zis ca nu e problema ca merge bine. cum a facut: a pornit masina si a tinut-o accelerata pana a ajuns la 87grade, dar am observat cand a lasat-o fara sa accelereze ca incepea sa scada temperatura 86, 85 o accelera si crestea iar. saptamana viitoare o sa merg iar la ei. cand se schimba termostatul se pierde mult li chid de racire ?sigpic
Comment
-
Originally posted by gogoasha69 View Postcristi_xp: si la mine oscileaza cand 4 cand 2, cand am avut probleme cu abs-ul mi-a testat-o si din cauza la problema asta dar ei mi-au zis ca nu e problema ca merge bine. cum a facut: a pornit masina si a tinut-o accelerata pana a ajuns la 87grade, dar am observat cand a lasat-o fara sa accelereze ca incepea sa scada temperatura 86, 85 o accelera si crestea iar. saptamana viitoare o sa merg iar la ei. cand se schimba termostatul se pierde mult li chid de racire ?
de genul acesta se mai pot obtine cand este senzorul de temperatura stricat.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
vezi sa nu fie de la senzorul de temperatura , sau senzorul de pe termocupla ... sa nu porneasca termocupla cand trebuie...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
cristi_xp,am si eu o problema si poate ma ajuti...eu nu am avut niciodata problema cu liniile de la apa,dar coborand o panta in frana de motor(aprox 300m)am vazut ca imi
imi lipsesc 2 liniute,apoi pe drum drept (accelerand)au reaparut!am facut aceasi chestie pe o alta panta si la fel,mi-au disparut iar 2 liniute!necesita service?Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!
Comment
-
normal daca termostatul nu functioneaza bine , o sa ai 4 linii doar cand motorul este in sarcina, sau in oras ...
In afara la mers constant ar trebui sa scada la 2 linii , pentru ca termostatul este deschis, si apa este tot timpul racita .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Si eu am patit exact la fel. Inca de doua ori. Anul trecut prin toamna m-a lasat termostatul, se blocase pe deschis. L-am schimbat cu unul de origine Renault si m-a tinut pana acum doua saptamani cand iar s-a blocat pe deschis. De data asta am pus unul de Solenza, asta la recomandarea vanzatorului. Sa vedem cat tine. De schimbat l-am schimbat eu in spatele blocului.
Toate cele bune.
Comment
-
vedeti sa fie alea ce se deschid la 89 grade, ca mi-a mai dat mie unu ce deschidea la 87 ... si nici nu a incaput bine in locas si nici nu mergea bine.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
gata rezolvata,am fost la dacia....la inceput ma luasera ca e un scurt in bord si deaia,eu am umblat la bord si nu mai am garantie la instalatia electrica,apoi au zis sa mearga cu ea in probe....au mers in jur de 30 40km ca sa isi dea seama ca nu inchide termostatu deloc,si se ridica greu apa,si l-au schimbat,fiind in garantie!
inca odata iti multumesc mult cristy!Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!
Comment
Comment