la golanu meu indiferent cat merg in afara orasului si indiferent de caldura de afara nu sare de 2 liniute , iar cate -odata in oras cand merg cu a 2 la semafor apar 4 bucati dar nu stau mult ca porneste gmv si scad in maxim 1 minut . ce sa schimb sonda de temperatura sau termostatu care pe tester dupa gigel cica merge bine si deschide cand trrebuie , si baga si caldura pentru ca am mai mers noaptea cu ea si am dat pe caldura la maxim cand aveam 2 liute pe ceas , baga caldura dar nu are temperatura mare sa nu poti sa ti mainile la aeroterma , acum fiind sezon de toamna si nu minus 15 grade ca iarna .
Schimbare Termostat
Collapse
X
-
cred ca am si eu aceeasi problema, masina mea are 2 ani si ceva + ca are si 60k de km! Cred ca a tinut destul . Deocamdata nam nici timp nici bani sa il schimb, pentru un drum de 5km pana la servici mai merge umpic!
Sper sa ma descurc sa il schimb, dar poate pune cineva un tuttorial
Comment
-
Salut! Am un Logan 1.6 16v din 2007 si de vre-o 4-5 zile am observat ca apa nu mai sta la 4 linii ci la doua dar sunt momente cand urca la 4 ptr ca apoi sa scada iar la doua in maxim 15min. Ieri am mers 20 de km si apa a stat numai la doua linii desi afara erau 15 grade...inainte nu aveam asemenea probleme,chiar si in conditii de iarna apa ajungea la 4 linii in maxim 4-5km.
A doua problema -in partea inferioara a bordului sub CD unde se afla butoanele ptr aerul conditionat,geamuri,avarie,caldura,etc sunt momente cand zona respectiva nu mai este luminata desi restul bordului este iluminat,apoi daca pornesc ventilatia iluminarea in zona respectiva revine...
Ce ma safatuiti sa fac? Masina nu mai are garantie. Astept raspuns urgent...Help!
Comment
-
la mine este o problema identica ca la zeus am 16. mpi am doua liniute pe bord indiferent de temperatura dea fara iar daca o forjez in oras apar 4 liniute dar in maxim 30sec porneste gmv si scade in 2 . treaba asta se intampla din vara de cand am cumparat masina , asa a facut toata vara . problema este ca acum am schimbat si antigelu in ea am dat 60ron pe el si 20 ron la schimbat ( pe bere ca am baut amandoi eu si meseriasu ) eram dator cu mai multe la el. daca este o problema cu termostatu nu foarte grava dupa cum pare ( masina a rulat in vara calumea ) mai mere pana la vara sau musai trebuie schimbat acus ca am si termostat si sonda de temperatura .
Comment
-
asta e treaba ca vara nu iti dai seama cand pica termostatul, cum da vremea rece....tine-te bine!
Comment
-
Originally posted by tataieb12 View Postla mine este o problema identica ca la zeus am 16. mpi am doua liniute pe bord indiferent de temperatura dea fara iar daca o forjez in oras apar 4 liniute dar in maxim 30sec porneste gmv si scade in 2 . treaba asta se intampla din vara de cand am cumparat masina , asa a facut toata vara . problema este ca acum am schimbat si antigelu in ea am dat 60ron pe el si 20 ron la schimbat ( pe bere ca am baut amandoi eu si meseriasu ) eram dator cu mai multe la el. daca este o problema cu termostatu nu foarte grava dupa cum pare ( masina a rulat in vara calumea ) mai mere pana la vara sau musai trebuie schimbat acus ca am si termostat si sonda de temperatura .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Iti trebuie exact o cheie de zece (ai de demontat 3 suruburi M6) si termostatul cu garnitura (asa se comercializeaza). Iti recomand sa cumperi termostat original Renault. Siliconul nu-ti trebuie! Practic scoti 3 suruburi, inlocuiesti termostatul vechi cu unul nou si strangi la loc cele 3 suruburi.
Nu uita sa cumperi si 1 litru de antigel Glaceol RX tip D - pentru completare. La scoaterea termostatului vechi se pierde cam 500ml de lichid de racire. Si sa urmaresti cateva zile nivelul lichidului de racire in borcan. Completezi daca e necesar, evident.
Bafta si spor la treaba!
Comment
Comment