Schimbare Termostat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    o masa pe undeva
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #62
      ce-i de facut?

      Comment


      • #63
        SALUTARE ,
        am si eu cred ca am aceiasi problema in permanenta an 2 liniute la bord rar urca la 4 liniute si nu stiu ce sa fca , ami exact sa schimb termostatul sau sonda ?

        vad ca parerile sunt impartite , mai am o intrebare cerepercusiuni are asupra masinii am intelesc ca ii mareste consumul de carburant e adevarat?

        Comment


        • #64
          in general sa schimba termostatul ca e cel mai ieftin,gasesti si cu 30lei ,daca nu e termostatul atunci e sonda .De sonda ar trebui sa apara erori si la o diagnoza
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #65
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            nu are voie sa scada de la 4 linii never ever... eu aveam probleme din cauza ca deschidea undeva la 86grade ,in loc de 89 ... am pus unu de origine,35lei cu tot cu garnitura.
            salut resoftare se poate face si in cta la banii astia?

            Vezi ca esti offtopic,aici se discuta despre altceva.
            vezi aici
            PFA Rares Petre
            Constanta, Romania
            Telefon: 0744 337 166
            Email: dimsport.constanta@gmail.com

            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            o masa pe undeva
            sigur asta sa fie problema

            Originally posted by golo View Post
            salut resoftare se poate face si in cta la banii astia?

            Vezi ca esti offtopic,aici se discuta despre altceva.
            vezi aici
            PFA Rares Petre
            Constanta, Romania
            Telefon: 0744 337 166
            Email: dimsport.constanta@gmail.com



            sigur asta sa fie problema
            am obs. ca se dicuta de altceva oricum merci de sfaturi si pt soft si pt termostat l-am cumaprat 35ron termostatul si 16 ron garnitura

            mai am o intrebare mareste si consumul de carburant la drum lung??????????
            Last edited by golo; 20 March 2010, 20:39. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #66
              mareste foarte putin aproape insesizabil ptr ca motorul nu ajunge la temperatura normala si se imbunatateste amestecul carburant dar este bine sa-l schimbi este o operatiune simpla care i-ti ia maxim o jumatate de ora,vezi ca este un tutorial pe aici.bafta

              Comment


              • #67
                unde e sonda de temperatura, pot sa o curat cu wd 40??
                sigpic
                The MVP

                Comment


                • #68
                  am un logan din 2005 as putea spune fara probl deosebite.din dec 2008 merg cu 2 liniute.pina atunci aveam mereu 4(2+2).am zis ca asa trebuie sa fie dar asta iarna am avut un consum cam maricel.citind recent acest topic am vazut ca posibil sint 2 cauze.termostatul sau sonda.am ales varianta mai ieftina.termo 40 lei 1l antigel rx tip d-30lei.am inlocuit personal si probl s-a rezolvat.am din nou 4 liniute.

                  Comment


                  • #69
                    pai termostatul inchide si deschide circuitul(daca functioneaza cum trebuie,si trebuie sa o faca la anumite temperaturi),de exemplu la golf 3 ar trebuie declanseze la 96 grade(electroventilatorul).Este normal sa consume mai mult daca motorul nu are tot timpul o temperatura corespunzatoare,caldura aceea degajata poate duce la supraincalzire...dar eu am o problema mai aparte,nu se incalzeste repede si nu prea ajunge la 90 grade(decat pe loc,in mers la 85),dar nu am logan

                    Comment


                    • #70
                      Stie cineva care este termostatul cu care vine masina din fabrica/codul acestuia , sau ce termostat sa cumpar , m-ar interesa cel original nu ieftinaturi contrafacute.
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        sa scrie 89 grade pe el , si sa intre in carcasa din plastic cu tot cu garnitura .In rest tot dracu ala e, si in interior sa nu fie din cauciuc membrana ,ca cica alea se duc repede.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by B-64-MVP View Post
                          unde e sonda de temperatura, pot sa o curat cu wd 40??
                          cand scoti sonda de temperatura cred ca dai drumu si la apa/antigel ,si nu prea ai acces usor la ea .
                          reperul 3 e sonda.
                          Attached Files
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #73
                            merci xp-ule, am rezolvat-o, la mine era sonda de vina nu termostatul, accesul la 1.6 8v e bun, trebuie doar sa te misti repede sa nu pierzi mult antigel si sa fie motorul rece sa nu te arzi ;) ! ! !
                            sigpic
                            The MVP

                            Comment


                            • #74
                              Ce anume i-ai facut sondei de merge acum ?
                              Ai schimbat-o ?

                              Comment


                              • #75
                                De unde stiu ce sa cumpar ... in cazul care nu am bani sa fac testul la ei sa vada exact ce e defect?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google