Cote (dimensiuni) Cheie De Filtru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut.
    Cea din primul link am si eu.Deocamdata a mers,daca ma mai tine la 3 schimburi e ok.
    Pretul unui schimb in service costa cit 4-5 chei din astea,asa ca.......se merita.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #47
      eu cu cheia aia galbejita am facut doua schimburi si mai mrege pentru inca douazeci si am si aer pe masina si a mers de fiecare data foarte usor .apropo in buzau costa 10 ron cel putin atat am dat eu pe amea iar pe patratul de 8 mm am dat un leu in talcioc la vanzatorii ambulanti de piese vechi . am cautat cea mai folosita adica veche si in acelasi timp cea mai putin uzata cheie ca sa fiu sigur ca este din material de calitate si nu panarama care se torsioneaza la prima desurubare .

      Comment


      • #48
        Originally posted by DeLuXe View Post
        o cheie de filtru la 12 lei se face praf, eu am rupt 3 cu lant, si tot nu am reusit sa desfac filtru

        pt buson am folosit o clanta ... si a iesit

        iata niste linkuri cu o cheie meseriasa si una ... mai romaneasca
        .............
        Tocmai cheie d-aia mai romaneasca folosesc(din primu link) si n-am avut nici un fel de probleme (12 lei e la Arad )) ).
        Si pe cheia de buson am dat 7 lei, un rotund defapt indoit cu patratu' pacii in capatul scurt.

        Aia cu 60-70 lei tre' sa fii nebun sau ai service auto ca s-o cumperi pt home use.

        PS: Darkside, sa nu crezi ca virgula cu aia scumpa se face loc ca prin minune in zona filtrului de ulei ))
        Daca nu vrei sa invarti la cheie fixa/inelara si sa te murdaresti de oloi pe maini, mai bine in service (nu costa mai mult de 15 lei manopera).
        Personal imi place sa ma murdaresc pe maini.
        Last edited by Octavian; 4 August 2010, 23:52.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Octavian___31 View Post
          Rau ca ai lasat filtrul vechi cu oloiu nou.
          O cheie de filtru(ulei) e 10-12 lei max la magazin.
          am cumparat cheie din aia de la magazin dacia,de filtru ,si pt buson.busonul s-a desfacut ,insa filtrul,nu.am pus inelara de14 oe cheie si nu s-a desfacut neam.probabil,voi scoate filtrul bucati,data viitoare

          Comment


          • #50
            Nah...la Arad filtrul se strange foarte tare in service de reprezentanta, dar se pare ca in alte parti se strange si mai tare )
            Mie mi-e frica acum ca nu-l mai pot desface, ultima data l-am strans eu...si nu la mana (desi zice ca la ''cuplu de mana'' se strange).
            Ultima data l-am strans la mana cat a mers, apoi cu cheia am mai dat asa...cat am simtit io ca e strans tzapan (ca Gica...).

            Comment


            • #51
              Am gasit cheie filtru ca in link-ul asta , la 40 de ron. A fost chin cu scosul filtrului din cauza spatiului de manevra, limitat (Versiunea Laureate - compresorul AC, alternator, servo) insa cheia functioneaza foarte ok folosind o cheie franceza ca "maner". Este foarte solida si materialul destul de dur, nu e de proasta calitate.

              PS: Cheia de filtru e universala nu doar pentru Logan
              Last edited by darksid3; 19 September 2010, 17:27. Reason: Automerged Doublepost
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google