Cote (dimensiuni) Cheie De Filtru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by oivp2003 View Post
    Iata si cheia pentru busonul de la baia de ulei.
    Este facuta dintr-o bucata de ax de telescop si o cheie dtubulara de 12.
    Nu este mai simplu daca se foloseste o cheie tubulara cu prelungitor si apoi un "teu" dintr-o trusa?
    sigpic

    Comment


    • #32
      Patratul este de 8 mm.Dar atentie ca eu nu l-am incercat inca (datorita iernii) dar sunt sigur ca e asa deoarece am masurat la o cheie cumparata.
      Cand o sa icerc ,o sa pun schita cu dimensiunule.

      Originally posted by valeriuciprian View Post
      Nu este mai simplu daca se foloseste o cheie tubulara cu prelungitor si apoi un "teu" dintr-o trusa?
      De la trusa m-am inspirat si eu."Problema" este ca patratul prelungitorului are 14 mm si nu 8 mm cat ne trebuie noua.
      Dar scopul meu principal a fost sa folosesc un material otelit, ale carui colturi sa nu se mai rotunjeasca in timp,uzand astfel si patratul busonului.
      Last edited by oivp2003; 26 February 2009, 12:57. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        Deci pana la urma de ce vorbim aici? Cheie fitru ulei sau cheie buson de golire ulei?? ))
        Ambele se gasesc ( cum spune si Alin0007) la magazin de piese auto la pret mic.

        Comment


        • #34
          Cheia pentru busonul de la baia de ulei.
          De la trusa m-am inspirat, patratul de 13 cu 8 mm
          Attached Files
          Last edited by ady62; 7 March 2009, 03:15.

          Comment


          • #35
            Ady62.A iesit profesional.Mi-a placut.

            Comment


            • #36
              Multumesc oivp2003

              Comment


              • #37
                Doua posibilitati de folosire a cheii de filtru.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  nu am putut desface filtrul de ulei.cred ca a fost strans cu ranga la fabrica.nici nu amvrut sa fortez ,sa nu rup ceva peacolo.noroc ca masina are doar 6000km.asa ca filtrul l-am lasat pt schimbul urmator.este si nasoala pozitia pt ca ma incurca compresorul de servo.iar cheie clasica cu lant nu intra.o sugestie imi da si mie cineva?

                  Comment


                  • #39
                    Cumperi sau construiesti o cheie ca cea de mai sus !

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by sk100it View Post
                      nu am putut desface filtrul de ulei.cred ca a fost strans cu ranga la fabrica.nici nu amvrut sa fortez ,sa nu rup ceva peacolo.noroc ca masina are doar 6000km.asa ca filtrul l-am lasat pt schimbul urmator..................
                      Rau ca ai lasat filtrul vechi cu oloiu nou.
                      O cheie de filtru(ulei) e 10-12 lei max la magazin.

                      Comment


                      • #41
                        In ce magazine se gasesc chei d-astea?...dar sa fie ca in pozele din primul post, nu d-aia gen chinga.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #42
                          o cheie de filtru la 12 lei se face praf, eu am rupt 3 cu lant, si tot nu am reusit sa desfac filtru

                          pt buson am folosit o clanta ... si a iesit

                          iata niste linkuri cu o cheie meseriasa si una ... mai romaneasca

                          Magazin online de Piese si Accesorii Auto va ofera o gama variantă de accesorii auto, tuning auto,accesorii Logan,piese auto, cosmetice auto și multe altele la cele mai mici preturi.




                          in spiritul samiriteanului sper sa nu se considere reclama
                          sigpicMy ride

                          Comment


                          • #43
                            Da, de tipul ala de chei vorbeam. Alea pe lant sau alte rahaturi nu te ajuta...mai ales pe cei care au AC si servo...nu ai loc acolo nici sa arunci un ac
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #44
                              eu am schimbat de 2 ori singur, odata l-am mascarit rau de tot, am rupt 3 chei de genu ... dar tot cu surubelnita, gauri etc ... a iesit

                              si a 2-a oara l-am desfacut in 2 secunde cu o cheie dinaia meseriasa, daca nu era 70 lei jur ca luam ...
                              sigpicMy ride

                              Comment


                              • #45
                                Sunt sigur ca si cheia din primul link rezista la cca 3 filtre , mai ales ca faci schimbul de ulei o data pe an.... eu zic ca se merita .
                                , sunt cu ochii pe voi !
                                :thumbsup:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google