Interesant >>> ciudat >>> nu inteleg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    off topic
    vali daca seaca petrolul cine are motor pe benzina a cam pus-o. in schimb sa nu uitam ca motorul disesel a fost inventat sa functioneze cu ulei de alune ;) . mai tarziu motorina a fost numita diesel ca se faca comert si sa se umple buzunarele unora de bani. traiasca uleiul de alune,rapitza, floarea soarelui etc. in anglia daca faci biodiesel acasa esti obligat sa raportezi la fisc sa te impoziteze ))) alti bani alta distractie :d
    vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

    Comment


    • #17
      exista multe concepte de motoare care consuma putin , exista motoare care nu folosesc conbustibili fosili , toate sunt functionale sunt chiar produse in serie ,singurul impedinent este pretul initial si pretul de exploatare
      loganul cu etanol din brazilia este o realitate
      dar asfel de inventii ca generatorul de HHO nu este altceva decit o mare teapa de fapt celula de electroliza nu produce destul HHO ca sa poata influienta arderea ,este necesar o cantitate de peste 48 l/min [determinata de unul din propietari brevetului] cind vor obtine aceasta cantitate sistemul devine viabil [nu rentabil]
      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

      Comment


      • #18
        ma tot uit pe reactile chimice si pe legea lui faraday referitoare la electroliza, debitul de aer dintr-un motor de 1600cmc aspirat si-mi da cu virgula instalatia respectiva. am mai discutat in contradictoriu pe tema asta cu unii colegi de forum si dovada loa au fost niste link-uri de prezentare si filmulete pe youtube...care cam bat legile fizicii...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          cam asta e si problema le bat din pacate doar pe youtube,in viata reala matematica nu minte [cum zicea unul din profesori mei]
          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

          Comment


          • #20
            uelcom tu da clab of da anbelivars
            sper sa nu degenereze discutia si pe topicul asta, cum s-a intamplat prima data cand am cerut calcule ale instalatiei si mi s-au dat filmulete...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              dezbat altii de aproape un an acest subiect : http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=367655 - spor la lecturat

              daca nu am voie sa pun link catre alt site rog un moderator sa scoata post-ul
              vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

              Comment


              • #22
                Pentru 48 litri amestec HHO avem nevoie de electroloza a 12,86 g apa.
                Practic HHO-ul este un amestec de 2 molecule de hidrogen si o molecula de oxigen. In motor se intampla fenomenul invers electrolizei, adica arderea.
                Energia utila = energia generata + energia pierduta (caldura degajata).
                Se poate vedea ca randamentul energetic este subunitar.
                Din punct de vedere teoretic, generatorul de HHO ar putea prelua o parte din energia generata in frana de motor sau la coborari de pante. Aceasta energie ar putea fi gratuita, si se foloseste in momentul de fata la incarcarea acumulatorilor autovehiculelor electrice performante, crescand autonomia.
                Imi scapa ceva?
                Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Pentru 48 litri amestec HHO avem nevoie de electroloza a 12,86 g apa.
                  vezi ca da cu virgula rau de totcum ati ajuns la cifra de 12.86???
                  Practic HHO-ul este un amestec de 2 molecule de hidrogen si o molecula de oxigen
                  se vede treaba ca nu prea ati trecut pe la orele de chimie
                  Energia utila = energia generata + energia pierduta (caldura degajata).
                  nici pe la cele de fizica [a nu se confunda cu educatia fizica]
                  Din punct de vedere teoretic, generatorul de HHO ar putea prelua o parte din energia generata in frana de motor sau la coborari de pante.
                  de ce credeti ca avem calculator de injectie
                  Aceasta energie ar putea fi gratuita, si se foloseste in momentul de fata la incarcarea acumulatorilor autovehiculelor electrice performante, crescand autonomia.
                  cred ca ati vrut sa scriti autovehiculelor hidride performante ,acii ai ceva dreptate folosesc partea electrica pentru accelerari
                  Imi scapa ceva?
                  DA
                  baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                  Comment


                  • #24
                    s-o luam cu inceputul. orice gaz in lumea asta (inclusiv apa descompusa electrochimic in stare gazoasa), se supune unei legi care zice ca la temperatura si presiune normala, 22.4litrii de gaz (litrii ca volum) contin exact numarul molar in grame al substantei respective. de xemplu, cazul H2 si O2, 2g de H2 ocupa 22.4l si 32g O2 ocupa excat aceiasi 22.4l ca volum. de aici ce rezulta? ca 4g H2 si 32gO2 (am luat dublu de hidrogen pt ca formula e H2O) ocupa...cat? 22.4l
                    daca verifici legea electrolizei (m=k*I*t) o sa vezi ca gramele de gaz degajate depind de curentul din solutie. cu cat curentul e mai mare, creste temperatura solutiei, implicit rezistenta, deci urmeaza o scadere a curentului, ceea ce duce la...scaderea cantitatii de gaz degajate din electroliza. faceti voi calculele sa vedeti cate sute de amperi va trebuiesc sa generati o cantitate suficiennta de gaz ca sa faceti economie de carburant. dar cum energia aia electrica o luati tot din motor, cu un randament cat se poate de subunitar vedeti cam cati cai furati din puterea motorului ca sa-i produceti inapoi prin electroliza...
                    apropo, energia utila e aia consumata minus aia pierduta, nu plus....
                    recuperarea in frana de motor, da, se aplica la hibride sau full electrice. in rest, sunt vise.
                    nimic nu-i gratis in lumea asta, nici macar frana de motor
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      deci vad ca mai exista persone care inca mai cred ca matematica nu minte din pacate nr este in scadere si multi sunt creduli care cred ca un litru de apa va face minuni si ii cred pe cei care vind asfel de instalatii ecologisti planetei ,salvatori de sub opresiunea petrolului, de fapt nu fac altceva decit sa puna piedici celor care chiar fac ceva in acest sens dar nu pe forumuri ci in laboratoare
                      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                      Comment


                      • #26
                        Pt. mmaxalb:
                        1) Pt. prima intrebare te-a lamurit Seba. in 22.4 l vapori de apa, ai 18 g tot de apa. Daca vorbesti de electroliza, din 18 g apa rezulta 22.4x3/2 l amestec gaze.Gresesc?
                        2)ce crezi tu de fapt ca e HHO-ul
                        3)la bilantul energetic, trebuie specificat sistemul la care te referi, cred ca era mai corect sa ne referim la motor si atunci ar fi: energia generate=energia utila + energia perduta (de fapt, nu numai caldura)
                        4), 5) mai trebuie discutata problema. De fapt, energia consumata cu producerea HHO-ului in timpul mersului in sarcina a motorului ar putea fi recuperata de cele doua regimuri de deplasare.
                        Oricum, nu e loc de polemici, adevarul iese la iveale numai la cei care au experimentat .
                        Ma irita faprul ca nu am auzit pe nimeni care a experimentat procedeul sa spuna ca nu merge. De teoreticieni e plina lumea! Peste un an, cand imi expira garantia, am sa imi montez si eu asa ceva. Poate imi da si mie cineva o scema electronica pentru generatorul ela de frecventa sau de impulsuri care face minuni cu electroliza.(ma rog, creste randamentul.)
                        Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          ca si generator poti folosi un oscilator cu 555 si un n-mos de putere care sa-ti controleze ciruitul in electrozii de electroliza. dar sfatul meu, inainte sa te apuci sa faci instalatia, sa o calculezi foarte bine. altfel o sa ai surpriza ca nu merge, sau ca nu merge cum ai crezut. ideea e sa stii de la nceput la ce sa te astepti.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            dispozitivul asta hho merge bine doar pe youtube. chestia e destul de veche si nu a prins. asa cum spune Seba mai sus firmele serioase au facut inainte calcule si probabil au vazut ca nu renteaza sa piarda timpul in astfel de proiecte. pe la fizica in gimnaziu am aflat ca pe lumea asta numic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma. adica nu se va castiga nimic.
                            daca masina ar fi un dispozitv ideal, atunci energia chimica a benzinei va fi egala cu energia chimica a hho. intr-un sistem ideal energia se conserva. masina nefiind un sistem ideal, intervine randamentul. vei avea pierderi la transformarea energiei combustibilului in energie electrica si la transformarea energiei electrice in hho+pierderi pe transmisii, cabluri si ce mai e pe acolo.
                            @loosh
                            "Din punct de vedere teoretic, generatorul de HHO ar putea prelua o parte din energia generata in frana de motor sau la coborari de pante. Aceasta energie ar putea fi gratuita, si se foloseste in momentul de fata la incarcarea acumulatorilor autovehiculelor electrice performante, crescand autonomia.
                            Imi scapa ceva? "
                            din pacate iti scapa. frana electromagnetica o poti folosi doar daca ai o masina electrica sau una hibrida, altfel va trebui sa modifici serios transmisia si sistemul de franare ca sa poti adapta pe undeva pe acolo un generator
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Nu e vorba de frana electromagnetica, ci de mers la vale fara sa apesi acceleratia. Daca citesti pe forumurile despre mers economic, gasesti ca e mai rentabil sa cobori in frana de motor (cand consumul e 0, dar electrogeneratorul e invartit de inertia masinii), decat sa cobori cu ambreiajul decuplat (si motorul la relanti, ca sa nu pierzi dispozitivele servo).
                              Deasemeni, releul de curent nu e cuplat tot timpul, iar in mers, acesta cupleaza si decupleaza in functie de incarcarea bateriei.
                              In alta ordine de idei, daca mergi cu farurile aprinse consumul creste cam cu 1 % fata de mersul cu luminile stinse. Sa spunem ca acest curent consumat de faruri ar fi consumat de generatorul HHO. Se vede la consumul de combustibil al Loganului?
                              In fine, nu discutiile noastre in contradictoriu sunt importante, ci concluziile celor care au testat dispozitivul.
                              Din partea "curajosilor" cu instalatii HHO vad o liniste de vre-un an de zile.
                              Noutati stimabililor?
                              Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Uite mai pun odata un citat din ce ai scris in #22
                                Originally posted by loosh View Post
                                Aceasta energie ar putea fi gratuita, si se foloseste in momentul de fata la incarcarea acumulatorilor autovehiculelor electrice performante, crescand autonomia.
                                Imi scapa ceva?
                                In cazul automobilelor electrice performante o parte din energia folosita pt franare este transformata in energie electrica si asta se face prin frana electromagnetica . asta se realizeaza prin intrarea in regim de generator a motorului care este folosit pt tractiune.

                                releul sau regulatorul ramane tot timpul conectat sau cuplat, altceva se intampla pe acolo si anume se modifica excitatia pe bobina rotorului
                                Last edited by 1.6_mpi; 7 March 2010, 21:41.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google