Interesant >>> ciudat >>> nu inteleg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interesant >>> ciudat >>> nu inteleg

    Uitati-va la acest clip si cine intelege exact la ce ajuta dispozitivu ala poate ne explica la modul babeste si noua sa intelegem :
    Last edited by crististreulea; 7 March 2009, 10:46.
    ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

  • #2
    de ajutat ajuta la scaderea consumului....asta reiese din clip....dar cum nu stiu... :-?? i-am cerut un id de mess poate ma lamureste :P
    0.9 tce SL plus

    Comment


    • #3
      http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HHO-F...Q5fAccessories
      instalatia completa

      http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HHO-F...Q5fAccessories
      instalatia completa
      Last edited by mmaxalb; 9 January 2009, 01:32. Reason: Automerged Doublepost
      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

      Comment


      • #4
        pai asta is curios si eu efectiv ce face acel gaz ce il produce acel hidrolizor din ce am vzt are o conducta care intra in tubulatura de la turbina ... prea multe nu-mi dau seama din filmulet .

        am gasit acest site printre multe altele insa is mai multe filmulete si pare ff interesant ce au realizat si sunt multi producatori acuma nu stiu care ce cum insa prevad ca se vor vinde si la noi

        Last edited by MariusTm29; 9 January 2009, 12:15. Reason: Automerged Doublepost
        ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

        Comment


        • #5
          domnilor, a mai fost un topic despre hho, apa descompusa prin electroliza. de fapt e un amestec de oxigen si hidrogen, care se baga in motor. cum hidrogenul arde mai bine ca benzina, motorul va avea putere mai mare si consum mai mic. sa nu va asteptati la scaderi dramatice ale consumului...dar exista. ganditi-va cam la cati km va renteaza economie de combustibil si cum fentati ecu injectie sa nu dea mai mult combustibil cand sonda lambda vede oxigen in evacuare si i se pare ca amestecul e prea sarac. atunci mai faceti economie "nu". pe de alta parte, amestecul de hidrogen cu oxigen e exploziv, astia de i-ati prezentat voi spun clar acest lucru, altii zic ca nu, ca e super safe. sunt cativa pe forum care au si zic ca e safe...pe de alta parte, cand apa se incalzeste nu mai produce hidrogen, deci efectul inceteaza...inca nu e stabila si dovedita tehnologia asta "pe genunchi in spatele blocului", dar e un inceput...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            de fapt sar putea sa ai surpriza chiar sati creasca consumul , va creste putin si puterea dar nu cu mult
            saab sau volvo stiu ca sunt propietari brevetului
            inca nu exixta producatori ci doar mici ateliere unde se manufactureaza asfel de instalatii
            marea problema este rezolvarea randanentulu scazut al celulei de electroliza plus ca pentru o reducere a consumului h si o trebuie separate si introduse pe cai diferite in motor
            plus ca trebuie folosita decit apa dedurizata [demineralizata]
            in timp va trebui sati schimbi si alternatoru si instalatia electrica
            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

            Comment


            • #7
              Cand am vazut ca scrie MUSTANG,am zis ca au bagat un motor de mustang ceva pe logan ).
              sigpic

              Comment


              • #8
                Producatorii au inceput sa apara..
                Bob Boyce, cel caruia i se datoreaza dezvoltarea in open source a multora din aceste sisteme a lansat TheCell ( www.thecell.cc) si la intrebarea mea referitoare la pretul prohibitiv asa..dintr-o data de la open source mi-a raspuns unul din cei care produc sistemul ca s-a lamurit ca vorbea degeaba si toti au iesit pe piata cu ideile sale...

                Nu toti sunt producatori, ii vezi dupa cum se prezinta generatorul, si nu toate generatoarele sunt fiabile.

                Eu am pe Dacia mea un model slabut dar fiabil (am trecut de faza cu Mustangul...si sistemele partial imersate).
                Am gasit intelegere la acel producator si acum astept versiunea imbunatatita - la care am si eu o mica contributie - adaptabila pe turbo-diesel si cel putin dubal in volum de gaz la acelasi amperaj.
                Pe:

                am un nou filmulet ( sper ca moderatorii sa vada o incalcare a vreunei reguli pe aici).

                Se poate obtine o economie adevarata si in special pe commonrail!
                Last edited by crististreulea; 7 March 2009, 10:45.

                Comment


                • #9
                  kenterprise am mai vazut filmulete de ale tale pe un alt forum pe unde activeaza si "flaviand",parca asa se numeste tipul din bv. vad ca aici este o scadere majora a consumului. cat te-a costat noul sistem???
                  vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                  Comment


                  • #10
                    hai ma nene wtf? decat 3 ture cu 100 , mai bine una in forta si gata.
                    da-mi mie si o sa vezi ca nu mai ai consumul ala...
                    consum 2,7 cu mers de pensionar, oricum la viteza din filmulet si mers constant cum se vede nici cu dci simplu nu aveai mare consum.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kenterprise View Post
                      Producatorii au inceput sa apara..
                      Bob Boyce, cel caruia i se datoreaza dezvoltarea in open source a multora din aceste sisteme a lansat TheCell ( www.thecell.cc) si la intrebarea mea referitoare la pretul prohibitiv asa..dintr-o data de la open source mi-a raspuns unul din cei care produc sistemul ca s-a lamurit ca vorbea degeaba si toti au iesit pe piata cu ideile sale...

                      Nu toti sunt producatori, ii vezi dupa cum se prezinta generatorul, si nu toate generatoarele sunt fiabile.

                      Eu am pe Dacia mea un model slabut dar fiabil (am trecut de faza cu Mustangul...si sistemele partial imersate).
                      Am gasit intelegere la acel producator si acum astept versiunea imbunatatita - la care am si eu o mica contributie - adaptabila pe turbo-diesel si cel putin dubal in volum de gaz la acelasi amperaj.
                      Se poate obtine o economie adevarata si in special pe commonrail!
                      vedeti ca da cu virgula , nu stiu de unde scoateti cifrele astera sau va ocupati cu vinzarea de asfel de instalatii???

                      pentru ceilalti care vor sa se informeze e bine de stiut un mic curs de chimie auto
                      motoarele cu ardere interna folosesc ca combustibil H [hidrogen] sub forma organica [legat de un atom de C ] adica benzina motorina GPL asta datorita fragilitati legaturi C-H [si reactiile C sunt importante dar sub puterea energetica a H ]
                      din pacate cealalta mare componenta naturala a H este apa , subsanta anorganica, foarte stabila chimic legatura O-H-H find foarte puternica , energia necesara desfaceri acestei legaturi fiind mult mai mare decit cea necesara formari
                      acu faceti un calcul simplu un litru benzina are cam triplu cantitati de H fata de un litru de apa deci daca reusiti sa faceti o celula cu un randanent de peste 120% tot veti avea nevoie de 3 litri de apa pentru a inlocui un singur litru de combustibil fosil

                      PS in toate filmede de pe net nu am vazut decit rezervoare de apa de maxim 2-3 litri ???
                      PS2 singura instralatie brevetata [functionala] a trebuit sa produca 48l litri de H pe minut pentru ca sa influienteze consumul masini testate .
                      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                      Comment


                      • #12
                        @mmaxalb : nu este vorba de inlocuirea benzinei ci de ajutarea ei sa arda mai bine cu hidrogen decat cu "aer". chipurile arderea se face mai complet reducand consumul de carburant si depunerile de pe supape. problema este ca pentru a produce mult HHO ai nevoie de mult curent, mai mult curent consumat inseamna mai multa rezistenta opusa de alternator si in final mai mult combustibil consumat. deci este bun acest sistem numai daca raportull curent consumat/HHO generat este supraunitar. si da din cate stiu eu kenterprise se ocupa si cu comercializarea
                        vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by maistoru View Post
                          @mmaxalb : nu este vorba de inlocuirea benzinei ci de ajutarea ei sa arda mai bine cu hidrogen decat cu "aer". chipurile arderea se face mai complet D
                          ba este vorba de inlocuirea benzinei
                          iar expresia "arderea se face mai complet" e ilogica in cazul motoarelor cu injectie
                          sa nu ma intelegeti gresit va respect pentru incercarea de a reduce consumul de combustibil fosil dar uneori asfel de actiuni pot face mai mult rau celor care chiar fac acest lucru si nu pe forum ci in laborator prin metode stintifice masurabile si repetabile
                          sa arda mai bine cu hidrogen decat cu "aer", asta chiar ma dat pe spate ,garantat n-ai prea trecut pe la orele de chimie
                          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                          Comment


                          • #14
                            deci mamaxalb eu nu te contrazic cu chimia dar sistemul acesta asta zice ca face ( eu nu stiu daca face intradevar sau nu ceea ce zic "inventatorii" lui ) si anume ca prin electroliza apei se obtine HHO care se baga in sistemul de admisie imediat dupa filtrul de aer, ai inteles tu gresit ca ar vrea sa inlocuiasca benzina. noi aici nu vb despre masini hybrid sau 100% hydrogen ci de ajutarea motoarelor cu carburanti fosili sa arda mai bine sau mai bine spus sa arda complet combustibilul. din ce am citit eu pe alte forumuri nu are randament un astfel de sistem, consuma mult curent si produce HHO putin si nu este dovedit 100% nici faptul ca ar arde mai bine (fa tu un experiment in laborator si daca arde mai bine ne punem si noi pe masini ;) ).
                            vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                            Comment


                            • #15
                              nu stiu daca ar fi fiabil un astfel de sistem....la cat dai p einstalatie si cate improvizari faci mai bine dai banii pe motorina aia in plus....si trebe sa faci si 50.000 de km pe an ca sa fie rentabil....mie pana la urma tot diesel electric mi se pare viitorul ...asta cu hidrogenul poate mai incolo....banuiesc ca la benzinare nu sa inventat nici ominune sa consume 3 % nu?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google