Interesant >>> ciudat >>> nu inteleg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by loosh View Post
    Pt. mmaxalb:
    1) Pt. prima intrebare te-a lamurit Seba. in 22.4 l vapori de apa, ai 18 g tot de apa. Daca vorbesti de electroliza, din 18 g apa rezulta 22.4x3/2 l amestec gaze.Gresesc?
    de fapt rezultatul electrolizei este gaz brown sau HHO cum ii spui tu si pentru al obtine este necesar electroliza a 38g apa pe min
    2)ce crezi tu de fapt ca e HHO-ul
    o molecula de gaz format din doi atomi de hidrogen legati in punte si un atom de oxigen
    3)la bilantul energetic, trebuie specificat sistemul la care te referi, cred ca era mai corect sa ne referim la motor si atunci ar fi: energia generate=energia utila + energia perduta (de fapt, nu numai caldura)
    pi hotarastete care din ele e gresita
    energia generate=energia utila + energia perduta
    sau
    Energia utila = energia generata + energia pierduta
    caci se contrazic intre ele, iar calculul energetic nu depinde de sistemul care se aplica
    Ma irita faprul ca nu am auzit pe nimeni care a experimentat procedeul sa spuna ca nu merge.
    oare de ce???????
    De teoreticieni e plina lumea!
    1)pii tu vrei sa treci la practica fara macar sa stii teoria cam greu !
    2) voi participa si eu la un asfel de experiment dar noi astia teoreticienii intii vrem sa verificam daca gazul brown imbunatateste ardera (reduce consumul de combustibil ) ,si apoi sa ne axam pe generarea lui
    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

    Comment


    • #32
      De imbunatatit arderea, nu stiu daca o face, dar explozia e mai buna, ca de aia au inventat americanii bomba cu hidrogen, binenteles pastrand proportiile..
      Am gast si citez:
      Hidrogenul reprezintă o alternativă pentru înlocuirea benzinei drept combustibil pentru vehiculele echipate cu motoare cu ardere internă.[5] Avantajele sale principale constau în faptul că este ecologic, din arderea sa rezultând vapori de apă, iar randamentul termic al motoarelor cu hidrogen este ridicat. Dezavantajele constau în pericolul mare de explozie, dificultatea stocării în vehicul şi lipsa unor reţele de staţii de alimentare cu hidrogen. Una dintre cele mai promiţătoare soluţii tehnice o reprezintă conversia directă a energiei chimice din hidrogen în electricitate, prin intermediul pilelor de combustie.[6](Wikipedia)
      Hidrogenul gazos (în stare de moleculă diatomică[20]) este extrem de inflamabil şi la presiune atmosferică se aprinde în aer la concentraţii volumetrice cuprinse între 4 % şi 75 %,[21] iar în contact cu oxigenul pur între 4,65 % şi 93,9 %.[16] Limitele între care apare detonaţia sunt între 18,2 % şi 58,9 % în aer, respectiv între 15 % şi 90 % în oxigen.[16] Variaţia entalpiei în urma combustiei (puterea calorifică, căldura de ardere) este de −286 kJ/mol:[22]

      [23]
      Amestecul dintre oxigen şi hidrogen în diferite proporţii este exploziv. Hidrogenul se autoaprinde şi explodează în contact cu aerul în intervalul de concentraţii cuprins între 4 % şi 75 %, temperatura de autoaprindere fiind de 560 °C.[24] Flacăra unui amestec pur hidrogen-oxigen emite radiaţii ultraviolete invizibile cu ochiul liber.

      .[25]
      Poate gaseste cineva date orientative si pentru benzina.


      ce crezi tu de fapt ca e HHO-ul

      o molecula de gaz format din doi atomi de hidrogen legati in punte si un atom de oxigen
      In urma electrolizei rezulta un amestec 2 molecule de hidrogen si o molecula de oxigen.
      atomii de oxigen sau de hidrogen nu pot exista in stare libera, ci doar legati coordinativ de alt atom, in cazul nostru identic (O2, H2) => (2H2, O2)

      Hai sa lasam polemica si sa vorbim stiintific HHO vs benzina:
      - puncte de aprindere
      - punct triplu de vaporizare
      - concentratii la care pot aparea explozii
      - energia generata de explozie
      De multe ori arderea foarte rapida este considerata explozie, dar este diferenta intre ardere si explozie.
      Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
      sigpic

      Comment


      • #33
        atata chimie..aoleu...e simplu, daca era o metoda viabila si rentabila, toti producatorii nu se orientau spre motoare hibrid sau electrice pentru a scadea consumul si ar fi imbunatatit tehnologia asta minune plus ca merge doar pe youtube si numai pe logan diesel taxi...chiar asa tocmai dieselu de logan, cel mai prost dintre toate, s a gasit sa fie ala valabil pentru astfel de tehnologii? si din toate clipurile numai unu era in mers...hai sa fim seriosi...oricum la noi in tara nu renteaza nici benzina nici diesel..ba te rup la taxe, ba la pretu masinii, orice numai sa nu iesi in vreun avantaj...sorry de offtopic..
        sigpic

        Comment


        • #34
          Originally posted by loosh View Post
          In urma electrolizei rezulta un amestec 2 molecule de hidrogen si o molecula de oxigen.
          atomii de oxigen sau de hidrogen nu pot exista in stare libera, ci doar legati coordinativ de alt atom, in cazul nostru identic (O2, H2) => (2H2, O2)

          Hai sa lasam polemica si sa vorbim stiintific HHO vs benzina:
          - puncte de aprindere
          - punct triplu de vaporizare
          - concentratii la care pot aparea explozii
          - energia generata de explozie
          De multe ori arderea foarte rapida este considerata explozie, dar este diferenta intre ardere si explozie.
          dragul meu drag, imi iesti simpatic rau
          ce mama lu proces verbal are H2 si O2 cu HHO
          tehnologia folosiri H2 este total diferita , nu se folosesc motoare de combustie ci pile de combustie ,da ce? findca H2 are undeva la 3400 grade
          in unitatile de electroliza voi obtineti gaz brown adica o molecula de H2 legata in PUNTE DE HIDROGEN de un atom de O adica obtineti o apa gazoasa care arde
          daca ai obtine H2
          Hidrogenul gazos (în stare de moleculă diatomică[20]) este extrem de inflamabil şi la presiune atmosferică se aprinde în aer la concentraţii volumetrice cuprinse între 4 % şi 75 %
          conform citatului tau ar trebui sati explodeze galeria de admisie

          De imbunatatit arderea, nu stiu daca o face, dar explozia e mai buna, ca de aia au inventat americanii bomba cu hidrogen, binenteles pastrand proportiile..
          daca tu crezi ca bomba cu hidrogen reprezinta o cantitate mare de H2 caruia i sa dat foc cred ca e cazu sa incetam discutia, finca nivelul de cunostinte aste este mult prea diferit
          baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

          Comment


          • #35
            Nu pot sa ma abtin si sa nu lamuresc cateva lucruri :
            conform citatului tau ar trebui sati explodeze galeria de admisie
            1) Orice compus care prezinta pericol de explozie are:
            - o Limita Inferioara de aprindere (LIA) :respectiv cantitatea minima care in amestec cu aerul din atmosfera produce aprinderea (fie ca e exprimata in ppm = parti procent per milion, sau % = porcente volumetrice)
            - o Limita Superiara de aprindere (LSA): care odata depasita nu poate produce explozia.

            Acest amestec explodeaza doar daca se atinge temperatura de autoaprindere. Daca hidrogenul se gaseste intr-o concentratie sub LIA sau peste LSA, poti sa dai cu tunul ca hidrogenul tot nu arde.

            Pentru benzina: LIA - 1.2 %, LSA - 12 %, temperatura de autoaprindere 280 grd. C. Aceste date difera de tipul de benzina si de aditivii folositi.
            2)
            tehnologia folosiri H2 este total diferita , nu se folosesc motoare de combustie ci pile de combustie ,da ce? findca H2 are undeva la 3400 grade
            Intrucat celula de combustie converteste combustibilul direct in electricitate, ea este, prin definitie, o tehnologie pentru vehiculele hibrid-electrice. Se asteapta ca randamentul conversiei combustibil – energie sa fie de circa 50% in domeniul motoarelor pentru autovehicule. In mod curent, insa, celulele de combustie sunt foarte scumpe deoarece ele nu se realizeaza in productie de masa, iar infrastructura pentru realimentarea autovehiculelor cu hidrogen nu este inca larg raspandita.
            Un autovehicul antrenat cu celule de combustie poate fie sa-si care propria rezerva de hidrogen intr-un tanc sub presiune, fie sa-si genereze hidrogenul pe masura necesitatii intr-un reactor chimic numit reformator.
            Ca sa te lamuresti ca si un motor normal, asemanator cu unul pe benzina poate functiona cu hidrogen, citez mai jos ce au facut cei de la Fordhttp://www.bizwords.ro/stiri/tendint...-hidrogen.html)
            Fo
            rd a anuntat ca a inceput productia comerciala de motoare de 6,8 litri, care folosesc drept combustibil hidrogenul si care la finele anului vor echipa flota de microbuze pentru transportul de pasageri, informeaza agentia EFE.
            Producatorul de autovehicule este prima companie din lume care a inceput productia de motoare construite special pentru a functiona cu hidrogen.
            Vicepresedintele pentru cercetare al Ford, Gerhard Schmidt, a semnalat ca 'acest motor reprezinta o etapa importanta in eforturile de cercetare depuse de angajatii Ford in domeniul tehnologiei pe baza de hidrogen'.
            Motorul cu hidrogen dezvoltat de Ford are o capacitate de 6,8 litri si va fi montat pe microbuzul 450 al companiei, destinat, in principal, clientilor din Florida.
            Ford a subliniat ca motoarele cu hidrogen au un randament ridicat, noxele sunt aproape nule si poate fi combinat usor cu motoare electrice, pentru a crea autovehicule hibrid.
            Compania a indicat ca flota de microbuze cu motoare cu hidrogen va furniza 'o experienta valoroasa lumii reale', care va permite dezvoltarea noii generatii de motoare.
            Si in motoarele care folosesc gaz brown sau HHO se arde hidrogen, in amestec cu benzina si cu aerul .
            3)
            in unitatile de electroliza voi obtineti gaz brown adica o molecula de H2 legata in PUNTE DE HIDROGEN de un atom de O adica obtineti o apa gazoasa care arde
            In apa , poate ai legaturi de hidrogen , pe langa cele dipol-dipol, dar in HHO...... ma indoiesc.
            cei de la wikipedia spun (http://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen):
            Oxyhydrogen is a mixture of hydrogen (H2) and oxygen (O2) gases, typically in a 2:1 molar ratio, the same proportion as water. (traducerea poti sa o faci cu google, daca nu esti anglofon, si iti recomand sa citesti toata pagina de la link-ul de mai sus)
            Temperatura maxima atinsa la arderea HHO poate fi de maxim 2800 grd. C, dar in amestec cu aerul sau cu un gaz inert (azotul, de exemplu), acesta poate scadea. La fel se intampla si in cazul hidrogenului pur.

            Apa , saraca , nu poate arde, dar poate exploda , cu disociere sau fara, incepand de pe la 1200 grd.
            Sunt cateva incercari de utilizare a apei, in amestec cu aerul, in proportie bine determinata , sub forma de aerosoli sau ceata, la motoarele cu ardere interna.
            Pentru cei care vor sa inteleaga mai bine metodele de descompunere a apei(descompunere termica, electroliza), le recomand urmatorul link (http://www.hydrop.pub.ro/vion_cap12.pdf)
            Last edited by loosh; 19 March 2010, 02:48.
            Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
            sigpic

            Comment


            • #36
              mai bine faci in cazul asta, un sistem de "water injection", folosit pe unele masinile de raliu din anii '80, sau la pornirea motoarelor cu reactie. un injector care sa pulverizeze o cantitate mica de apa sup presiune in admisie si cred ca sunteti mai castigati decat cu hidrocentrala in portbagaj...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                prefer sa ma opresc , astept un raspuns pe privat , si apoi voi raspude
                baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                Comment


                • #38
                  Acea instalatie poate fi un sistem adblue (Bluetec) care este intalnit la citaro (masinile RATB-ului) din Bucuresti , acest sistem are rolul de minimaliza emanatiile de CO2 si de a creste puterea motorului nu cu foarte mult cu maxim 5cp . Acesta este pe baza de hidrogen si se injecteaza in admisie. Se monteaza in general pe motoarele puternice diesel care tind sa emane foarte multe gaze. Stiu aceste lucruri de la tata care este sofer in RATB si a vazut si el clipul.
                  Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                  Comment


                  • #39
                    sistem adblue (Bluetec ) inseama injectare in catalizator a unei solutii de apa si uree in momentele de accelerare pentru a reduce noxele

                    intrebare , cum mama lu proces verbal ii afiseaza consumul instant chind masina sta pe loc
                    Last edited by mmaxalb; 20 March 2010, 13:37.
                    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                    Comment


                    • #40
                      citat Daca citesti pe forumurile despre mers economic, gasesti ca e mai rentabil sa cobori in frana de motor (cand consumul e 0, dar electrogeneratorul e invartit de inertia masinii), decat sa cobori cu ambreiajul decuplat (si motorul la relanti, ca sa nu pierzi dispozitivele servo).citat

                      Am mai gasit prin unele locuri asa ceva .Faptul ca C.B. vede consum 0 in aceasta situatie e una,si consumul real e alta. Cat timp motorul e pornit,consuma carburant. Altfel contrazicem fizica elementara.

                      Comment


                      • #41
                        Ce legatura are fizica cu carburantul si mersul la vale? Dacia 1300 nu mergea la vale cu motorul oprit ( taiat curentul) si in frana de motor?
                        Totusi sunt deacord cu tine ca ceva combustibul se consuma la Logan in frana de motor.
                        Nici o veste de la cei cu instalatii HHO?
                        Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          cei cu dacia 1300 care mergeau la vale cu motorul oprit mergeau pe liber (masina nu era bagata in viteza)
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            corect, dar "frana de motor", inseamna ca in motor nu mai intra combustibil, si acesta datorita compresiei si frecarii interne franeaza masina. frana de motor se poate face si cu motorul oprit, dar la logan crapa cureaua de distributie. oare la dacia 1300 cum porneai prin impingere? nu invartind un motor oprit?

                            Comment


                            • #44
                              la dacia 1300 aia cu carburator, intra amestec in cilindri daca folosesti "frana de motor" cu motorul oprit.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                care-i diferenta intre un motor ce se invarte cu contactul luat si unul care are contact dar nu i se da benzina si scanteie? asta din punctul de vedere al curelei de distributie, care eu unul nu vad de ce s-ar rupe...
                                corect, dacia pe carburator inghite benzol in frana de motor, chiar cu contactul luat. din cauza pompei de benzina si a carburatorului.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google