Interesant >>> ciudat >>> nu inteleg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Aveti dreptate. M-a luat valul. Dacia 1300 consuma si in frana de motor. Apropos, Loganul nu poate fi pornit prin impingere, sau "la vale" daca iti moare bateria?
    Prin ambreiaj, nu tot vibrochenul e pus in miscare, care apoi antreneaza cureaua de distributie?
    Loganul se poate inneca?
    Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
    sigpic

    Comment


    • #47
      In treapta a II-a cu eliberare usoara a ambreiajului se poate porni. din cate am auzit pe la cunoscuti nu s-a intamplat nimic cu distributia.
      sigpic

      Comment


      • #48
        Si-a mai montat cineva HHO? Vre-o noutate in domeniu?
        M-ati facut curios.
        Ma si cert cu cei de pe forum sustinand avantajele instalatiei. Voi nu spuneti nimic?
        Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
        sigpic

        Comment


        • #49
          probabil astia de si-au pus au constatat ca sai aia cu magneti pe conducte, pastile in rezervor si filtre supraspirante ca e o frectie la un picior de lemn... altfel, ma gandesc ca de mult eram "desfiintati" cu dovezi din teste, astia mai sceptici care am invatat ca energia necesara ruperii unei legaturi de hidrogen e mai mare decat cea generata prin arderea respectivului hidrogen...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #50
            aste e chesti complicate , calculul energetic .auzi la el nebunie , ne mintesti asa pe fata,ca am vazut cu ochii nostri ca pe youtube functioneaza
            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

            Comment


            • #51
              chiar azi am vazut pe discovery, la distrugatorii de mituri, emisiunea legata de "dispozitivele minine" de economisire a combustibilului. au fost testate pe o rampa dinamometrica masini cu carburator si masini cu injectie, la viteze de 55 si 90 Km/h
              a fost prezentat testul cu magnet, cu acetona si dispozitivul de hidroliza.
              magnetul si dispozitivul de hidroliza nu au avut niciun rezultat, iar in cazul acetonei consumul era mai mare decat in cazul benzinei simple pt ca amestecul benzina-acetona arde mai repede, dar fara o crestere a puterii. concentratia amestecului acetona(pura)-benzina a fost de 1:500
              sigpic

              Comment


              • #52
                aoleu, unii p-aci pe forum si-au pus is au observat o scadere semnificativa a consumului. ne-am "certat" acu' vreo 2 ani si o tineau pe-a lor. poate americanii nu au testat pe dizal.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Ia uite ce reclama isi face baiatul asta aici
                  Pana la 3 l consumati de la ultima resetare, am vazut cum stam, ar dupa aia?
                  totusi, dupa ce vedem afisat acolo, 3 l inseamna cca 115 km.
                  Hmm...ii cer lamuriri!
                  Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google