Mda e discutabil aiceaIo totusi imi doresc sa vad un 16V remapat cu cutie(scuzati cacafonia) de 1,4....
Exista diferente JH1 , JH3-052 si JH3-060?
Collapse
X
-
-
inseamna ca nu stii ce vorbesti ... JH3-052 are 1.6le
si inca odata te contrazici fara sa fii documentat.Pai eu daca ti-am pus tabelu asta aici,inseamna ca nu m-am uitat peste el,si acu ma uit prima data ? am discutat si rediscutat chestia asta...Last edited by Cristi_Xp; 11 January 2009, 17:50.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
mai s-a tot discutat chestia asta, xp zice bine, iar cum la 1.4 doar un tip de cutie exista, rezulta ca au aceleasi rapoarte...apropo, ingerulol, nu cumva in tr5 la 3000 ai 110? atunci ai rapoarte de 1.4. sau crezi ca ai vreo cutie mai speciala? si eu cu 1.6 sau 1.6_16v tot 110 pe bord aveam la 3000rpm, iar in tr4 la ambele amsini aveam cam 85 la 3000, la fel au si cei cu 1.4.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am inteles ce zici tu - si-mi cer scuze pt contrazicere . La manualul de uzina (acu` problema mea e ca ma iau prea mult dupa el - eu nu sunt tehnic decat in teorie - practica asta ma omoara ) scrie ca 1.6 MPi si 16v vin echipate cu JH3 056 - care chiar difera relativ putin rapoartele fata de JH1 si Jh3 052 . Intradevar am aproape de 110 la 3000 *cred ca 107-108) dar se si vede ca raportul a 5-a e la fel .
P.s. : acum va trebui sa invatz practic - manualul s-a dus odata cu format C:1.6 MPi Icy White
Comment
-
1.6 vine cu JH3-052...si 1.6 16v cu JH3-060Attached FilesLast edited by Cristi_Xp; 11 January 2009, 20:44.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment