Exista diferente JH1 , JH3-052 si JH3-060?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pai poti sa pui orice cutie vrei pe 1.4 sau pe 1.6, ca la fel vor consuma ca si cu cutia lor originala, din moment ce au aceleasi rapoarte de transmisie, nu vad de ce ar diferi consumul.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Sal
      o cutie de pe clio nu se potriveste ?
      am auzit ca daca schimbi pinionu de a 5 poti sa mergi cu 130 cu 5.5% e posibil ?


      nu da "quote" cand raspunzi la ultimul post de pe topic!
      Last edited by Seba; 4 March 2009, 19:25.

      Comment


      • #18
        Intre JH3 052 si JH3 060 sunt diferente mici, la nivelul rapoartelor, dar insesizabile.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Vin si eu cu o intrebarea intrebatoare... intre jh3-ul asta de pe diesel-ul euro 4 si cel vechi de pe dieselu euro 3 exista vreo diferenta ca rezistenta ? colegului nostru Bff de pe forum daca nu ma insel i-a picat cutia aia de pe euro 3 nu ? si parca citisem atunci ca nu i s-ar fi potrivit asta de pe noul dci asta cu 70cp si intercooler... deci ar fi ceva diferente la capitolul rezistenta intre ele oare? la nm ma refer.. e posibil sa se comporte mai bine cutia de la asta de 70cp fata de aia de la dieselul vechi de 65 cp ? Ms.

          P.S - imi cer scuze daca era doar pentru benzina... totusi sper sa primesc un raspuns

          Comment


          • #20
            MKRu avea problema de genul acesta, la felix nu a picat cutia ... voia sa dea impresia doar )
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Bebetu View Post
              Sal
              o cutie de pe clio nu se potriveste ?
              am auzit ca daca schimbi pinionu de a 5 poti sa mergi cu 130 cu 5.5% e posibil ?
              in imaginatia unora si-n speranta romanului ca face el o ghidusie si merge moca, orice e posibil, dar nu la benzinar aspirat
              e posibil doar la vale si cu vant din spate, daca lungesti asa mult tr5, sa ai 2000-2500rpm la 130km/h, iti dai seama ca orice muc de tigara pe care calci te infraneaza? la 2500rpm ai cuplu de trabant, cum dracu' sa duca o caramida antiaerodinamica de o tona cu 35m/s si cu benzina de mers la ralanti? serios, o sa scada consumul, dar nu asa semnificativ si oircum in afara de 1.6_16v nu vad rostul acelei schimbari, la ala se merita, are cuplu cel mai mare dintre benzinare si poate sa-si permita o tr5 ceva mai lunga, dar la 1.4mpi ce sa mai pierzi? vremea, doar, schimband pinioane...eu n-as face miscarea decat la 16v, cum am spus. si aia doar daca pun roti mai mici sa compensez cumva diametrul pierdut si doar pe tr5 la drum lung.
              Last edited by Seba; 4 March 2009, 19:36.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google