Bara rigidizare fata si spate....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eficienta barei de rigidizare fata

    ......Fara bara...........Cu bara
    Attached Files

    Comment


    • #47
      da, numai ca se vorbeste si de bara inferioara in explicatiile alea, bara care la noi pe forum nu intra in discutie, ca aia nu se vede si deci nu e "racing" sau "tiuning"...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        pai daca ai un logan d-ala din primele tipuri de are serai de sasiu pe tablia compartiment motor e simplu , daca e d-asta cu seria pe oala amortizor grija mare la modul de prindere al barei inainte de achizitionare ca daca va trebui sa gauresti exact peste seria de sasiu nu prea merge, oricum te vei "iubi singur " cand schimbi filtrul de aer sau cureti corpul clapeta. Si fara un tuning mai amplu cu suspensii si amortizoare , eventual cu coborat garda la sol chiar nu-i vad rostul , dai gauri in oala de amortizor , gaurile vor rugini in timp destul de scurt ....
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #49
          eu am arcuri h&r, credeti ca se merita?
          nu merg la curse, dar sut multe drumuri cu denivelari mai ales in curbe, saturi reparate...
          Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

          Comment


          • #50
            Bara stabilizatoare(bara de rigidizare) este un element de suspensie (folosit in fata sau spatele masinii) care reduce alunecarea masinii. Obtinem o rezistenta la miscari verticale neuniforme intre roti. Bara stabilizatoare nu afecteaza rigiditatea suspensiei atunci cand ambele roti sunt deviate in mod egal in aceeasi directie. Montajul acestei bari se face pe capetele superioare ale amortizoarelor si anume pe oale. Bara stabilizatoare (bara de rigidizare) fixeaza distanta intre capetele superioare ale amortizoarelor. Rolul principal al acestui element de stabilitate este de a rigidiza caroseria si de a nu permite apropierea extremitatilor. Bara stabilizatoare sporeste manevrabilitatea vehicului, crescand stabilitatea in curbe si la manevre bruste.
            Bara stabilizatoare sau bara de de rigidizare este recomandata in special celor ce au unui stil de condus sportiv. Se reduce manevrabilitatea directiei si obtineti o stabilitate mai buna.
            Attached Files

            Comment


            • #51
              Ce atatea griji cu schimbarea filtrului. Daca esti impatimit ai fi schimbat filtrul cu unul sport deja ...inainte sa te gandesti sa montezi o bara de rigidizare....si eventual cu admisie...si iata ca nu te -ar mai incomoda...si apoi bara este tare ca efect vizual...sa nu mai spun ca ajuta la stabilitate. Eu nu cred ca ar trebui mai intai sa te gandesti ca te loveste unul din lateral ca neajuns al acestui element de siguranta....voi in loc sa va ganditi la siguranta voastra si cum sa nu aveti incidente rutiere...va vedeti loviti deja din lateral....nu va inteleg
              sigpic

              Comment


              • #52
                Pai asa hai sa nu ne punem nici jante ca poate dam in gropi si le indoim, hai sa nu punem nici arcuri sa lasam masina mai jos ca frecam cu ea. E ambsurd sa gandesti "vai nu-mi pun bara de rigidizare ca poate intra unu' in mine si imi indoaie toata masina " )) haai ca ma distrati, nu cumva sa iesiti din casa ca poate va da unu in cap si va fura
                Kingpin Boardshop, Cluj-Napoca, b.dul Eroilor nr.31

                Comment


                • #53
                  Hai sa nu ne mai cumparam masina
                  Pana la urma a confectionat cineva asa aceasta bara?Daca da se ne arate poze si ceva detalii.Tote cele bune
                  http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by ADI-WRC View Post
                    Ce atatea griji cu schimbarea filtrului. Daca esti impatimit ai fi schimbat filtrul cu unul sport deja ...inainte sa te gandesti sa montezi o bara de rigidizare....si eventual cu admisie...si iata ca nu te -ar mai incomoda...si apoi bara este tare ca efect vizual...sa nu mai spun ca ajuta la stabilitate. Eu nu cred ca ar trebui mai intai sa te gandesti ca te loveste unul din lateral ca neajuns al acestui element de siguranta....voi in loc sa va ganditi la siguranta voastra si cum sa nu aveti incidente rutiere...va vedeti loviti deja din lateral....nu va inteleg
                    Filtrele sport nu ajută cu nimic, la motoarele noastre aspirate mici mai rău încurcă pt că va trage aer cald din compartimentul motor. Filtrul 100% stock e arhisuficient pt motoarele noastre. Nici măcar filtrul sport făcut pt carcasa originală nu aduce nimic în plus.
                    Cât despre bara de rigidizare, văd că şi la firme mai consacrate se prinde tot de oală, diferă eventual suprafaţa de prindere, adică are o flanşă mai lată. Cine a luat să ne zică şi nouă cât de rigidă e ţeava aceea, când tragi cu mâna tare de ea cum se comportă, că am văzut la o maşină hatchback o bară de rigidizare de toată jena, când o mişcai cu mâna flexa o grămadă, deci era degeaba.
                    Uitaţi ceva interesant despre filtrele de aer sport, au făcut tipii teste pe dyno cu diferite maşini şi cu diferite set-up-uri >cold intake<, adică au repoziţionat filtrul a.î. să tragă aer cât mai rece de afară şi până nu au dat farul jos şi montat ditamai furtunul în faţa maşinii nu au obţinut cine ştie ce, un rezultat neglijabil la o maşină turbo de sute de cai şi aveau ceva cold intake de nici nu puteai merge cu maşina aşa pe stradă. În concluzie filtrul de aer e suficient cum e el, mai important e de unde trage aer şi de asta s-au ocupat fabricanţii cât să fie la maxim...
                    Will a POD Filter make your car faster? Will you get more power? In this episode the boys from Mighty Car Mods find out...Join the discussion on this video h...
                    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google