Bara rigidizare fata si spate....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bara rigidizare fata si spate....

    am vazut o promotie ptr asa ceva...dar habar n`am ce sunt...ce stiu e ca sunt pentru Logan
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    e de fapt doar pt fatza in cazul loganului, si are rolul de ridigiza ansamblu suspensie fatza in viraje, de obicei e se monteaza atunci can ai un motor mai mare decat cel prevazut si neaparat cu suspensie sport

    Comment


    • #3
      Mai se numeste si strut bar. La un impact lateral mai preia din socul loviturii care ar putea afecta structura de rezistenta a masinii, ajuta la rigidizarea caroseriei in curbe si mai are rol si de protejare a oalelor de la amortizoare.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        se pune intre telescoape. in caz ca te dai tare cu masina pe drumuri nasoale, derapaje contrlate, gropi, rally etc., la un moment dat in fata se cracaneaza rotile.
        a se vedea ca exemplu vechiul opel rekord, dupa 10.000km pe drum "bun" in romania se cracana instant. in special dieselul, era greu motorul si necesita si 2 baterii.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #5
          si cat costa barile astea fata si spate?

          Comment


          • #6
            era pe ******* anuntu dar nu mai stiu ce firma le vinde

            sigpic

            Comment


            • #7
              Bara rigidizare fata
              327,75 RON de la Racing Nick
              Attached Files
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                pentru spate nu exista asa ceva pt logan....in spate se folosesc doar la masinile hatcback, golfuri, meganuri...d-astea

                Comment


                • #9
                  Originally posted by andrei
                  Mai se numeste si strut bar. La un impact lateral mai preia din socul loviturii care ar putea afecta structura de rezistenta a masinii

                  Nimic mai gresit ! ! ! Cind ai o astfel de bara de rigidizare montata intre amortizoare si ai ghinionul sa te loveasca cineva in lateral, atunci nu se vor deforma doar elementele din partea lovita, ci se vor deforma si elementele din partea opusa. Asta e riscul montarii unei astfel de bare.

                  Adica nu se strimba doar o oala, se strimba ambele, si pleaca cu tot cu lonjeroane si contraaripi.

                  In rest, bara ajuta la imbunatatirea tinutei de drum in cazul montarii unei suspensii sport, indiferent de suprafata de rulare.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by andrei
                    La un impact lateral mai preia din socul loviturii care ar putea afecta structura de rezistenta a masinii, ajuta la rigidizarea caroseriei in curbe si mai are rol si de protejare a oalelor de la amortizoare.
                    cand da din lateral iti stramba toata masina ...
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      traiasca casco, amin
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        ..arata si urat....

                        Comment


                        • #13
                          ala-i logan cu motor de clio sport?in prima poza?
                          beat me if you can !!!

                          Comment


                          • #14
                            Da, motorul e de Clio Sport.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              in concluzie.... acest accesoriu...ptr Logan...este cam in plus... nu?? decat daca nu ai ce face cu banii!!!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google