Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by DomnulK View Post
    si plus de asta duce la imbacsirea si deteriorarea debitmetrului de aer, a turbinei.

    xp-ule, la logan, 1.6 si 1.4 mpi, eu stiu ca nu exista debitmetru...daca tu mi-l arati eu il mananc. calcului debitului de aer il face ucee pe baza valorilor date :
    la relanti de mpp
    in mers de unghiul de deschidere a clapetei fluture.
    astea doua se pot murdari si pot duce la o proasta functionare a motorului, dar nu e o tragedie in cca o ora se scot si se curata si-s ca noi.
    16.16v si dci-urile stiu ca ar avea debitmetru si aici incep problemele legate de filtrul sport.
    eu vorbeam cu posesorii de deceiuri ...sau 1.4 si 1.6 au turbina si intercooler si nu stiu eu ?
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Seba View Post
      mananci un senzor de presiune din galeria de admisie? informatia astuia, corobarata cu informatia senzorului de temperatura a aerului din adimisie, crezi ca e suficient ca sa afli debitul de aer?
      mpp regleaza debitul de aer, nu-l calculeaza. in nici un caz un motor nu e unitate aritmetica de calcul. 16v n-are debitmetru, are exact ce-are 1.4 si 1.6, adica cei 2 senzori pomeniti mai devreme.
      ps: pofta buna
      eu ziceam ce se murdareste la benzine aspirate....daca folosesti filtru sport.
      acu pe baza caror senzori calculeaza debitul de aer e alta discutie.
      debitul se poate calcul asi in funcite de mpp penteu ca in functie de deschidere se stie cat aer poate trece prin acel spatiu intr-o unitate de timp.

      la 16.16 v am presupus, nu-i stiu arhitectura, dar dieselu sigur are debitmetru si la ala e cel mai pacatos sa pui filtru sport si mai ales prost intretinut.

      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      lasa-i ma sa puna filtre sport ... ca degeaba le explici )
      Ma pun sa cumpar de acu vreo 10 debitmetre,ca o sa mai creasca pretul la ele ...si am vazut ca o sa fie destui clienti .
      La diesel daca vrei sa cresti cantitatea de aer primita,schimba turbina si gata.
      xp-ule la ce ai zis aici m-am referit eu. n-ai specificat de la inceput la ce motoare te referi.

      Originally posted by tomu View Post
      referitor la ce a spus domnulK, in legatura cu murdaria.
      daca nu as fi incercat sa pun filtru sport, n-as fi stiut care e situatia acolo, dar e pliiin de praf, desii am schimbat in mod regulat filtru aer la 10mii km.
      Am curatat clapeta, tot ansamblu cu o carpa, dar mai departe de clapeta nu m-am mai bagat...adica in motor acolo
      Se poate curata cu ceva si acolo ? Dupa ce am curatat clapeta s-a schimbat mersul masinii
      nu e suficenat sa stergi cu carpa. in interiorul galeriei de admisie<amestec> nu prea ai cum sa cureti, decat dac ao dai jos de pe masina, si e chinul dracului. eu am reusit s-o sparg galeria incercand sa desfac un surub de fixare a carcasei filtrului de aer si a trebuit s-o schimb si am muncit o zi intreaga.
      corpul clapeta, daca vii la intalnire cu un wd40 si o pensula si o periuta de dinti ti-l curat eu cum trebuie.
      Last edited by NerviiMei; 4 March 2009, 03:09. Reason: Automerged Doublepost
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #63
        as venii, dar n-am mai fost niciodata la intanlire...nu cunosc pe nimeni!
        ce e wd40 ? spray cu vaselina ?
        apropo, nu sti cum as putea prinde corpul clapeta sa fie fix, am filtru sport si nu-l pot pune ca se misca corpu din loc.

        Comment


        • #64
          vino la intalnire, nici eu cand am fost prima data nu stiam pe nimeni. vorbim acolo sau id mess kandrrei
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • #65
            Originally posted by Cezar View Post
            Sa inteleg ca se mareste presiunea in turbina, iar de aici si puterea crescuta...sau turbina isi ia mai mult aer, schimbandu-se amestecul aer/motorina prin schimbarea filtrului?....
            Explicatia data de tine, este valabila pt motoarele cu aspiratie, nicidecum pt cele cu supraalimentare.
            PS: la diesel nu conteaza raportul de 14.7 la 1, tocmai de aceea se baga aer cu nemiluita cu ajutorul turbinei, pt a obtine o compresie mare si deci de a arde complet motorina. Asa ca filtrul ala, aduce prea mica contributia in castigarea de cai putere.
            cezar, din dou cazi in eroare, compresia este data de raportul intre volumul la PMI si PMS, nicidecum de turbina. Iar turbina nu poate sa-si creasca presiunea decat prin asigurarea unei curgeri mai usoare a aerului pana la turbina, din pacate la motorul de LGN neavand posibilitatea de variere a turatiei.
            Ceea ce spui tu este faptul ca la relanti amestecul la diesel este sarac (ajunge la 40:1), deci motorina se arde toata. Prin remapare, se injecteaza la acest tip de motor mai multa motorina, deci este nevoie de mai mult aer avand geometria fixa a turbinei, pentru o ardere mai completa a plusului de motorina si diminuarea fumului.
            P.S. Sunt incepator doar pe forum.

            Comment


            • #66
              zi si mie te rog...de ce un diesel remapat ...da asa mult fum dupa chiptuning ?
              sa fie oare din cauza ca nu se arde motorina toata...si care sa fie cauza ,alta decat aerul putin ? si daca rezolvai chestia asta printr-un filtru sport...chiptunerul respectiv de ce nu ti-a recomandat...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #67
                Originally posted by DomnulK View Post
                ...debitul se poate calcul asi in funcite de mpp penteu ca in functie de deschidere se stie cat aer poate trece prin acel spatiu intr-o unitate de timp.

                doar daca nu esti in sarcina cu motorul, altfel, ce "stii" din pozitia mpp e cat se poate de eronat. daca ala e deschis blana si motorul e in subturare, debitul e cat se poate de gresit si injectia e cat se poate de proasta


                dieselu sigur are debitmetru si la ala e cel mai pacatos sa pui filtru sport si mai ales prost intretinut.

                corect!


                nu e suficenat sa stergi cu carpa. in interiorul galeriei de admisie<amestec> nu prea ai cum sa cureti, decat dac ao dai jos de pe masina, si e chinul dracului...
                si asta e corect, ca s-au mai benoclat si altii pe-acolo

                Originally posted by detail View Post
                cezar, din dou cazi in eroare, compresia este data de raportul intre volumul la PMI si PMS, nicidecum de turbina.

                asta e raportul volumtric al motorului, Cezar se referea la presiunea data de turbina. apropo, un motor aspirat cu raport volumetric de 10:1, are aceeasi compresie cu un turbo cu presiune de supraalimentare de 1.2 bar si raport initial de 7,5:1?

                Iar turbina nu poate sa-si creasca presiunea decat prin asigurarea unei curgeri mai usoare a aerului pana la turbina

                esti 100% sigur? regulatorul de presiune turbo atunci ce face? supapa bypass/wastegate, aia ce regleaza?

                din pacate la motorul de LGN neavand posibilitatea de variere a turatiei.

                turbina are o singura turatie? postcombustie (injectie intarziata pe timpul de evacuare) nu accelereaza turbina? sau un amestec mai bogat?


                Ceea ce spui tu este faptul ca la relanti amestecul la diesel este sarac (ajunge la 40:1), deci motorina se arde toata.

                daca s-ar arde toata, n-ar scoate dram de fum. practica insa ne arata cu totul alta imagine a motorului dizal...

                Prin remapare, se injecteaza la acest tip de motor mai multa motorina, deci este nevoie de mai mult aer avand geometria fixa a turbinei, pentru o ardere mai completa a plusului de motorina si diminuarea fumului.

                tu injectezi mai multa motorina la ralanti? sper ca nu esti chiptuner, nu mi-as face softul al tine...

                P.S. Sunt incepator doar pe forum.
                mda... scuze de "ambalare", dar ceva nu "pusca" in ce zici tu. poate nici la mine nu "pusca" totul, hai sa sedem si sa cugetam
                Last edited by Seba; 4 March 2009, 16:12.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  @seba,
                  am revenit pe thread cu concluzia mea:
                  conduc 3 LGN diesel pe care le am (2 de 70 - ocazional si unul de 85+20 tot timpul).
                  Cele de 70 se misca total diferit. Pe un MCV de 70 am circulat 1,5 ani zi de zi, si pe un VAN de 70 am facut multe drumuri in tara. Masinile au aceeasi specificatie. Oricine se suie pe ele simte diferenta, si am simtit-o de cand am ridicat a doua masina de la dealer.
                  La fel am simtit diferenta la schimbarea filtrului pe masina de 85 pe care ma "dau" din iunie. Poate ca si filtrul vechi era imbacsit, dar nici buretele de pe cel OEM du ducea la cresterea performantelor.

                  Comment


                  • #69
                    seba, am specificat ca la relanti.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #70
                      Astazi am montat filtrul K&N si bineinteles efectul placebo a si aparut!Mamaaaaaaaaaa ce trageeeeee....Abia astept sa fac si remap-ul....atunci sa vedeti.....

                      Sincer,nu m-am asteptat la nimic!L-am cumparat doar pentru faptul ca unul de origine e la jumatate de pret si ca pe asta pot sa-l scot si sa-l curat la 10000.

                      Comment


                      • #71
                        Azi i-am pus si eu un filtru sport Yod,am pastrat carcasa,am scos filtru stock,si am taiat din furtunu ala de admisie,astfel ca imi trage aer cam de langa baterie,din zona aceea,se simte putin ca ar trage cu o idee mai buna,si soundul mai sportiv,problema ar fi cum reusesc sa izolez termic carcasa stock si furtunu,ca se incing ca draq,si alta intrebare,in zona aceea langa baterie,deasupra la radiator e ok,trage aer rece sau cald?

                        Comment


                        • #72
                          de unde ai luat filtru?si cat te-a costat?zi-mi si mie te rog...ms mult
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • #73
                            Care poate sa fie combinatia maxima de putere pt un 1.6 MPi , FILTRU + REMAPARE XP-ule ? Ai vreo idee ? se castiga 5-10 cai ?
                            1.6 MPi Icy White

                            Comment


                            • #74
                              pai vreo 7-8 cai din remapare, inca o juma' de cal (aia din spatele calului) din filtru, iaca 8 cai frumosi si sanatosi
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #75
                                ce ziceti de acest racord flexibil, in locul binecunoscutei tubulaturi de inox?
                                Pretul este mult mai ieftin, 50 ron, gasit pe un site
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google