Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport

    singura mea intrebare este urmatoarea:
    se merita sa dai banii pe K&N sau un filtur Simota face acelasi lucru doar ca nu se mai plateste brandul. multumesc de sustinere. astept pareri.

    ma ajuta si pe mine cineva? cine si-a montat un filtru universal simota? e ok? e kitch sau e un filtru bun?
    Last edited by renegade; 25 January 2009, 12:33. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Din cate stiu... ,nu am incercat personal K&N , Filtul de aer sport (cel ieftin) iti da doar un sunet mai sportiv. K&N daca folosesti tubulatura de inox si il pui in locul unde ii vine cel mai mult aer , masina o sa iti traga mai bine. Daca ai bani de K&N pune-ti. Asta intentionez si eu sa fac. dar mai intai ii fac un Chip Tuning...
    I My Honda !

    Comment


    • #3
      pai intra aer mai rece in motor si mai mult...si chestia aia de platic se incalzeste tare rau.(chestia aia adica carcasa unde e filtru de aer stock)
      Last edited by Cristi_Xp; 25 January 2009, 16:19.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        merci baieti, dar cristi_xp doresc sa stiu daca se merita sa dai banii pe K&N sau un BMC? sau merge un SIMOTA ordinar.

        Comment


        • #5
          montat filtru K&N "replacement" pe 1.5 dci 85+20, la revizia de 15000 km. Se simte diferenta la orice regim. In plus filtrul este "permanent", utilizabil 500.000 km. ( Se curata ). Intr-adevar costa 270 lei versus 50 cel OEM.

          Comment


          • #6
            in loc te tubulatura de inox, ar merge si una din plastic, ex: PVC ?
            ma bate gandu sa cumpar doar filtru fara tubulatura...80% din pretul kit-ului e teava si 2-3 coliere...

            Comment


            • #7
              Merge,eu am tubulatura facuta din burlan de hota diametru 65.
              Attached Files
              Last edited by al!n; 1 March 2009, 01:01.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #8
                foarte taaaaare, unde gasesc si eu?

                Comment


                • #9
                  gasesti la un magazin de sanitare

                  Comment


                  • #10
                    si ce anume se simte cu un filtru sport ?

                    Comment


                    • #11
                      Creste si consumul?[banuiesc ca DA].Astept sfaturi si pareri ale celor ce au asa ceva pe masina.
                      VA SALUT.
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #12
                        filtru sport ptr carcasa stock pe care o avem nu se gaseste? imi pare cam urat fara carcasa aceea neagra stock..

                        Comment


                        • #13
                          Poti pune filtru sport si pe carcasa stock,il scoti pe ala original din carcasa si pui filtru sport in capat.
                          Attached Files
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mrfler View Post
                            filtru sport ptr carcasa stock pe care o avem nu se gaseste? imi pare cam urat fara carcasa aceea neagra stock..
                            filtrul K&N care inlocuieste fitrul OEM (stock), nu este un filtru "sport" (nu stiu ce sporturi vrei sa faci cu 1.4 cu oarece caluti in plus? - eu am 105 si nu fac sporturi), este un fitru de debit marit (trece mai usor aerul prin el - deci mai mult) si inlocuieste fitrul original, pastrandu-se garantia. La 1.5 dci 85 cu mapare la 105 se simte nevoia de debit mai mare imediat dupa remapare, filtrul montat avand rezultate care se simt fara a fi nevoie de nici o masuratoare, atat de evidente sunt.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by al!n View Post
                              Poti pune filtru sport si pe carcasa stock,il scoti pe ala original din carcasa si pui filtru sport in capat.
                              Si eu am un Logan 1.5DCI si vreau sa montez un filtru sport(bun, nu ieftin), as fi curios sa aud parerea unui specialist/
                              sigpicFast&Furious
                              Team CSR
                              Logan Club CLUJ

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google