pe langa filtru care trebuie sa vina la clapeta de acceleratie, stiu ca mai trebuie unul mic, din cate am vazut prin poze...ce dimensiune are ? unde se gaseste ?
Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport
Collapse
X
-
Originally posted by danny_finutzu View Postfoarte tare ideea lui AL!IN decat sa mai dai banii pe tubulatura si sa arate urat fara carcasa de la filtru cred ca e cel mai bine asa....si cred ca poti sa il pui si in capat langa far pe conducta
originalasigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Sa nu exageram,nu sunt specialit doar imi dau si eu cu parerea.Cel mai bine e sa aduci filtru cat mai aproape de grila sa traga aer rece,intre radiator si far e cel mai ok.Cum spunea si Cristi_Xp mai sus plasticu ala de la filtru stock se incalzeste tare, odata cu el se incalzeste si aeru de intra in motor de accea e bine sa renuntati la el.Se poate folosi tubulatura de inox(cam scump) sau ceva mai low cost cum am facut eu cu burlan de hota.La DCi nu isi are rostu filtru sport conic,cel mai bun pentru dci este cel care inlocuieste filtru stock.Cei care isi monteaza filtru sport pe benzinar sa nu se astepte ca se transforma in racheta,doar creste putin mai repede in ture.La partea cu zgomotul isi merita toti banii,zic eu.
Comment
-
cam asa arata kitul de la k&n la mine pe masinaPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Da rezolvi,o sa gatui motoru la turatii mai mari deoarece debitu de aer pe care il trage motoru la ture mai mari o sa fie mult peste puterile acelui ventilator.
Comment
-
)) da cine a zis ca are ventilator ? e un furtun care redirectioneaza tot aerul de afara ,rece de la proiector direct pe filtru ... in mers filtrul trage doar aer rece
Originally posted by al!n View PostMerge,eu am tubulatura facuta din burlan de hota diametru 65.
Originally posted by al!n View PostPoti pune filtru sport si pe carcasa stock,il scoti pe ala original din carcasa si pui filtru sport in capat.
Originally posted by detail View Postfiltrul K&N care inlocuieste fitrul OEM (stock), nu este un filtru "sport" (nu stiu ce sporturi vrei sa faci cu 1.4 cu oarece caluti in plus? - eu am 105 si nu fac sporturi), este un fitru de debit marit (trece mai usor aerul prin el - deci mai mult) si inlocuieste fitrul original, pastrandu-se garantia. La 1.5 dci 85 cu mapare la 105 se simte nevoia de debit mai mare imediat dupa remapare, filtrul montat avand rezultate care se simt fara a fi nevoie de nici o masuratoare, atat de evidente sunt.
K&N face filtre sport...si se pune pe aspirate... pe motoare turbo...mai ales turbo diesel nu isi prea au rostul.Attached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Nici eu nu sunt de acord cu cel montat in capatul carcasei stock.LA mine nu stiu dece ar fi rau tinand cont ca filtru vine exact in grila.Daca te uiti din fata masinii se vede filtru scos in grila.
Comment
-
varianta cea mai buna clar este cu un kit, cu tubulatura din inox.
haideti sa ajungem la o concluzie, care e cea mai buna varianta ieftina, eu nu vreau sa dau 300ron pe un kit.
mi s-a parut foarte buna ideea cu racordul de hota, e rezistenta la temperatura, e suficient de ieftina, nu cred ca sare de 30ron, voi ce ziceti ?
Comment
-
ca e exact langa ceva care are apa fiarta in el)
Originally posted by tomu View Postvarianta cea mai buna clar este cu un kit, cu tubulatura din inox.
haideti sa ajungem la o concluzie, care e cea mai buna varianta ieftina, eu nu vreau sa dau 300ron pe un kit.
mi s-a parut foarte buna ideea cu racordul de hota, e rezistenta la temperatura, e suficient de ieftina, nu cred ca sare de 30ron, voi ce ziceti ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Ala nu e bun ca se incalzeste de la radiator..ala nu e bun ca se incalzeste de la plastic...nici ala de la K&N nu mi se pare prea stralucit deoarece filtru e chiar pe motor si in mare parte tot aer cald trage chiar daca are furtunu ala de directioneaza aeru rece de afar catre el...fiecare face ce vrea cu banii lui.In alta ordine de iedei mare performanta nu se obtine indiferent ca e dala la 70lei sau 300lei sau 700lei.Singuru lucru care te incanta este zgomotul.
Comment
-
cristi, crede-ma, are tot rostul din lume, dupa remapare se modifica injectia, deci orice molecula de aer in plus este binevenita.
Comportarea masinii este de execeptie. Am cu ce compara, am in herghelie si un Clio3 1.4100 cp cu 16 valve. nu sufla in fata lui dieselache.
Comment
-
pai masina merge din cauza resoftarii ... nu din cauza filtrului sport.
Nici la un benzinar turbo nu isi aduce un aport prea mare...
pe diesel nu se pune admisie sport... un filtru care sta tot in carcasa originala ...e ok ...dar nu tubulaturi si alte aberatii .
din cauza debitmetrului nu poti sa bagi aer mai mult,si sa vezi ce fain e cand se strica .Ca sa ii bagi aer mai mult ,trebuie turbina mai mare ,alt intercooler... in nici un caz filtru sport)
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment