Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pe langa filtru care trebuie sa vina la clapeta de acceleratie, stiu ca mai trebuie unul mic, din cate am vazut prin poze...ce dimensiune are ? unde se gaseste ?

    Comment


    • #17
      foarte tare ideea lui AL!IN decat sa mai dai banii pe tubulatura si sa arate urat fara carcasa de la filtru cred ca e cel mai bine asa....si cred ca poti sa il pui si in capat langa far pe conducta originala

      Comment


      • #18
        Originally posted by danny_finutzu View Post
        foarte tare ideea lui AL!IN decat sa mai dai banii pe tubulatura si sa arate urat fara carcasa de la filtru cred ca e cel mai bine asa....si cred ca poti sa il pui si in capat langa far pe conducta
        originala
        Vedeti eu de aceea am zis ca ar fi bine sa primim sfaturi de la un specialist, inprovizatiile nu-s bune de nimic, ba ma i mult pot sa si dauneze.
        sigpicFast&Furious
        Team CSR
        Logan Club CLUJ

        Comment


        • #19
          Sa nu exageram,nu sunt specialit doar imi dau si eu cu parerea.Cel mai bine e sa aduci filtru cat mai aproape de grila sa traga aer rece,intre radiator si far e cel mai ok.Cum spunea si Cristi_Xp mai sus plasticu ala de la filtru stock se incalzeste tare, odata cu el se incalzeste si aeru de intra in motor de accea e bine sa renuntati la el.Se poate folosi tubulatura de inox(cam scump) sau ceva mai low cost cum am facut eu cu burlan de hota.La DCi nu isi are rostu filtru sport conic,cel mai bun pentru dci este cel care inlocuieste filtru stock.Cei care isi monteaza filtru sport pe benzinar sa nu se astepte ca se transforma in racheta,doar creste putin mai repede in ture.La partea cu zgomotul isi merita toti banii,zic eu.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • #20
            cam asa arata kitul de la k&n la mine pe masina
            Attached Files
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              deci tu ai filtrul sus...si un tub simplu care la viteze mai mari dirijeaza aerul spre filtru ??
              sau ai si vreun ventilator in tub cumva?
              ps: daca imi pun un simpu ventilator in fata tubului stock(acolo in fata pe unde isi ia aer) rezolv oare ceva?

              Comment


              • #22
                Da rezolvi,o sa gatui motoru la turatii mai mari deoarece debitu de aer pe care il trage motoru la ture mai mari o sa fie mult peste puterile acelui ventilator.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #23
                  )) da cine a zis ca are ventilator ? e un furtun care redirectioneaza tot aerul de afara ,rece de la proiector direct pe filtru ... in mers filtrul trage doar aer rece

                  Originally posted by al!n View Post
                  Merge,eu am tubulatura facuta din burlan de hota diametru 65.
                  rau...foarte rau ... exact asa tragea si ala stock

                  Originally posted by al!n View Post
                  Poti pune filtru sport si pe carcasa stock,il scoti pe ala original din carcasa si pui filtru sport in capat.
                  aici nu mai are rost de nici un comentariu ...trage doar aer cald ...

                  Originally posted by detail View Post
                  filtrul K&N care inlocuieste fitrul OEM (stock), nu este un filtru "sport" (nu stiu ce sporturi vrei sa faci cu 1.4 cu oarece caluti in plus? - eu am 105 si nu fac sporturi), este un fitru de debit marit (trece mai usor aerul prin el - deci mai mult) si inlocuieste fitrul original, pastrandu-se garantia. La 1.5 dci 85 cu mapare la 105 se simte nevoia de debit mai mare imediat dupa remapare, filtrul montat avand rezultate care se simt fara a fi nevoie de nici o masuratoare, atat de evidente sunt.
                  pe diesel nu se pune filtru sport ,dereglati tot ...si nu ii vad rostul.
                  K&N face filtre sport...si se pune pe aspirate... pe motoare turbo...mai ales turbo diesel nu isi prea au rostul.
                  Attached Files
                  Last edited by Cristi_Xp; 1 March 2009, 16:11. Reason: Automerged Doublepost
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Nici eu nu sunt de acord cu cel montat in capatul carcasei stock.LA mine nu stiu dece ar fi rau tinand cont ca filtru vine exact in grila.Daca te uiti din fata masinii se vede filtru scos in grila.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • #25
                      varianta cea mai buna clar este cu un kit, cu tubulatura din inox.
                      haideti sa ajungem la o concluzie, care e cea mai buna varianta ieftina, eu nu vreau sa dau 300ron pe un kit.
                      mi s-a parut foarte buna ideea cu racordul de hota, e rezistenta la temperatura, e suficient de ieftina, nu cred ca sare de 30ron, voi ce ziceti ?

                      Comment


                      • #26
                        ca e exact langa ceva care are apa fiarta in el )

                        Originally posted by tomu View Post
                        varianta cea mai buna clar este cu un kit, cu tubulatura din inox.
                        haideti sa ajungem la o concluzie, care e cea mai buna varianta ieftina, eu nu vreau sa dau 300ron pe un kit.
                        mi s-a parut foarte buna ideea cu racordul de hota, e rezistenta la temperatura, e suficient de ieftina, nu cred ca sare de 30ron, voi ce ziceti ?
                        in alea 3 mil nu platesti kitul...cel mai bine e racordul ala de instalatii de climatizare...care costa undeva la 1 mil vreo 10 m ... doar ca tu tot aproape de alea 3 mil ajungi ca tre sa iei un filtru bun .Daca iei de astea cu 50 lei filtru ... ai putea la fel de bine sa mergi fara filtru ,ca e acelasi lucru ...
                        Last edited by Cristi_Xp; 1 March 2009, 16:43. Reason: Automerged Doublepost
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Ala nu e bun ca se incalzeste de la radiator..ala nu e bun ca se incalzeste de la plastic...nici ala de la K&N nu mi se pare prea stralucit deoarece filtru e chiar pe motor si in mare parte tot aer cald trage chiar daca are furtunu ala de directioneaza aeru rece de afar catre el...fiecare face ce vrea cu banii lui.In alta ordine de iedei mare performanta nu se obtine indiferent ca e dala la 70lei sau 300lei sau 700lei.Singuru lucru care te incanta este zgomotul.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • #28
                            pretul unui racord variaza in functie de diametru, 30ron a fost racordul de la hota, de la romstal.
                            plus inca vreo 70ron filtru. YED.
                            deci ajung pe la 100ron
                            Last edited by tomu; 1 March 2009, 17:32.

                            Comment


                            • #29
                              cristi, crede-ma, are tot rostul din lume, dupa remapare se modifica injectia, deci orice molecula de aer in plus este binevenita.
                              Comportarea masinii este de execeptie. Am cu ce compara, am in herghelie si un Clio3 1.4100 cp cu 16 valve. nu sufla in fata lui dieselache.

                              Comment


                              • #30
                                pai masina merge din cauza resoftarii ... nu din cauza filtrului sport.
                                Nici la un benzinar turbo nu isi aduce un aport prea mare...
                                pe diesel nu se pune admisie sport... un filtru care sta tot in carcasa originala ...e ok ...dar nu tubulaturi si alte aberatii .

                                din cauza debitmetrului nu poti sa bagi aer mai mult,si sa vezi ce fain e cand se strica .Ca sa ii bagi aer mai mult ,trebuie turbina mai mare ,alt intercooler... in nici un caz filtru sport )
                                Last edited by Cristi_Xp; 1 March 2009, 19:05. Reason: Automerged Doublepost
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google