Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu vreau sa-mi pun filtru K&N in carcasa stock la revizia de 20000.Poate sa comande cineva de pe forum sau sa posteze un site de unde sa cumpar?
    Va multumesc!

    Comment


    • #32
      cu ce e ala mai bun decat cel stok ? DODO ?

      Comment


      • #33
        Ca nu se schimba,se spala.De aia e mai bun.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #34
          ma gandeam ca e tot din carton, carton de K&N!
          maine o sa-mi pun si eu filtru cu racord de hota

          Comment


          • #35
            Originally posted by tomu View Post
            cu ce e ala mai bun decat cel stok ? DODO ?
            Este garantat pe viata,debit de aer mai bun,este lavabil(deci pot sa-l curat cand doresc),nu este carton,este din material textil iar pretul fara kitul de curatare si intretinere este de 4X mai mare fata de unul OEM(alt avantaj pentru unii dintr-e noi).

            Comment


            • #36
              Cel putin la motorizarea 1.4 e egal cu 0 filtru sport.
              Am lasat fara filtru, aspirare directa si nimic in plus, nici la vit max nici la demaraj (filtrul stock rulat deja 10000 km).

              PS: inafara de sunet care se aude pregnant pe tr II si III, toata lumea se uita dupa tine

              PS: lasati voi pe masina un filtru ''garantat pe viata'' , dati pe el cu unsoare si gata...e ca nou
              Last edited by Octavian; 1 March 2009, 23:30.

              Comment


              • #37
                fa pe cronometru...si sa vezi ca e diferenta.Diferenta e mica ,1-2 cp ,foarte putini ca sa ii sesizezi tu ,dar pe cronometru/fotocelula/gtech exista diferenta .La fel e si chiptuningul,care si pe ala il simiti foarte putin,si probabil la fel de putin si la top speed...
                cert este ca intre un 1.4 fara filtru/filtru sport ...si un 1.4 stock ... exista diferenta
                Last edited by Cristi_Xp; 1 March 2009, 23:34.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #38
                  Remap (ca sa inteleaga toata lumea) la 1.4 fata 1.4 stock se simte.Nu se poate face aceesai comparatie - adica intre un 1.4 stock cu filtru sport si altu cu fltru stock.
                  PS: diferenta e ca unul urla mai tare dar demaraj zero sau la fel.
                  Last edited by Octavian; 1 March 2009, 23:54.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    pai masina merge din cauza resoftarii ... nu din cauza filtrului sport.
                    Nici la un benzinar turbo nu isi aduce un aport prea mare...
                    pe diesel nu se pune admisie sport... un filtru care sta tot in carcasa originala ...e ok ...dar nu tubulaturi si alte aberatii .

                    din cauza debitmetrului nu poti sa bagi aer mai mult,si sa vezi ce fain e cand se strica .Ca sa ii bagi aer mai mult ,trebuie turbina mai mare ,alt intercooler... in nici un caz filtru sport )
                    da cristi, eu ma prind mai greu, resoftarea am facut-0 la 3000km si filtrul l-am pus la 15000 la revizie. Mi-au trebuit 12000 de km sa ma prind de diferenta de resoftare, si am pus-o pe seama filtrului de aer.
                    Si cum spuneai mai sus, diferentele mici nu le simti decat la celula.

                    Originally posted by Dodo View Post
                    Eu vreau sa-mi pun filtru K&N in carcasa stock la revizia de 20000.Poate sa comande cineva de pe forum sau sa posteze un site de unde sa cumpar?
                    Va multumesc!
                    eu am luat de la distribuitorul K&N Elit http://www.elit.ro/, nu mai stiu daca a fost mai scump decat cel de pe celalalt link
                    Last edited by detail; 2 March 2009, 01:29. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      o intrebare offtopic: sa nu radeti, care e diferenta intre chip si remapare ?

                      daca la logan nu se simte diferenta cand pui filtru, atunci cum am simtit eu cand am pus la vechea dacie ciorap de dama in loc de filtru ? zbura nebuna )))

                      Comment


                      • #41
                        daca dai filtrul jos de tot (echivalent ciorap de dama), trage o idee mai bine;chiptuning presupune schimbarea softului de injectie prin schimbarea fizica a chipului de pe placa ecu, resoftarea inseamna sa schimbi softul prin programarea chipului (la masinile care au mufa obd nu mai e necesar sa scoti chipul de pe placa); ambele variante pot presupune sa scrii exact acelasi fisier in memoria respectiva, difera procedeul. deci la masinile noi, chiptuning=resoftare
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          am intels, merci seba !
                          am intampinat o problemaaaaaaaa
                          azi ma duc frumusel, imi iau filtru, si cand il pun, constat ca sare clapeta de acceleratie...tot ansamblu nu doar clapeta...
                          ce modalitate de prindere exista ?
                          stiu ca pentru kit-urile de-a gata exista si o chestie de prindere...
                          are cineva vreo poza ceva ?

                          Comment


                          • #43
                            o pui cu picatura... ) sau iti faci frumos tot ansamblu ala de fier care se prinde in 2 suruburi si tine clapeta de acceleratie.
                            Attached Files
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              am mai uitat ceva...furtunelu ala care iese din motor ? tage aer si pe acolo ?
                              merci cristi

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by al!n View Post
                                Poti pune filtru sport si pe carcasa stock,il scoti pe ala original din carcasa si pui filtru sport in capat.

                                ce efect are? se simte ceva? creste consumul ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google