izoleaza-l termic si poti sa-l pui linistit. nu te lua dupa carcotasii care zic ca arata ca un aragaz in care sa prajesti pestii (asa s-a zis de motorul meu), ca pana una-alta tigaia aia de staniol era rece dupa 25 de ture de circuit. si ma gandesc ca rau nu i-o fi facut la motor sa traga aer de la temperatura ambianta, nu de-ala cald de sub capota.
Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport
Collapse
X
-
vezi ca e ceva care se foloseste la aparatele de aer conditionat...alea vin gata izolate termic ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
-
Originally posted by ingerulol View PostCare poate sa fie combinatia maxima de putere pt un 1.6 MPi , FILTRU + REMAPARE XP-ule ? Ai vreo idee ? se castiga 5-10 cai ?Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
sorine, furtunaraia aia din poze pare sa fie izolata cel mult electric. nefiind o poza mare si clara, din ce vad eu, e un simplu plastic/cauciuc. si culmea dracu, mai e si negru... nu scrie nimic pe cutie? e izolat, la ce temperatura rezista...chestii de-astea mai tehniceDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
si mie mi s-a parut putin suspect...in fine, am luat pana la urma racord de hota.
Am gasit si un filtru de inox JSV Racing( aici ),dat nu prea stiu daca astea de inox sunt mai bune decat cele universale;cica nu se mai spala astea. Ce ziceti, sa iau sau nu?Attached FilesLast edited by sorin_pss; 3 June 2009, 14:16.
Comment
-
-
vezi tu ce traseu faci ... in general ar trebui cat mai scurt... problema e alta ,cauta un filtru de calitate si care sa dureze in timp nu care sa il arunci la 10 mii.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
deci am citit toate posturile si in final tot nimik nu am inteles,fiecare are parerea lui si doar in contradictoriu se vorbeste .....in concluzie:
Eu vreau un filtru sport pt sunetul mai gros al masini(nu vreau toba!)mentionez,si am un logan 1.6 MPI 90 cp.Este rau daca pun filtru sport sau nu ?
Daca il pun tre sa il scot spre far ,iar daca il scot in zona aia nu exista riscul de a se uda de la o neasteptata ploaie si sa stric motorul mai repede (sau sa apara neasteptate probleme),pt ca este langa grilaj in fatza unde are deschidere foarte mare afara(deci nu vreau sa stau pe loc in timp c ploua putin mai torential).Vreau sa fac treaba asta dar sa nu apara probleme pe viitor,sa ma asigur de pe acum ca fac un lucruu calumea nu de mantuiala.
multumesc anticipatLast edited by dekony; 19 October 2009, 03:14.sigpic
Comment
-
tu prin "mers pe ploaie torentiala" intelegi ca la tine sub capota s-a spart chiuveta fix in filtrul de aer? ma indoiesc. oricum tragi apa in motor cand mergi pe ploaie, dar asta nu inseamna ca o sa-i dai capatul. totul e sa nu tragi numai apa...filtrul ud filtreaza mai bine, dar se imbacseste repede.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Am luat si eu un filtru sport Pilot cu tubulatura de inox de vreo 4 luni si sincer mi-a scazut consumul si are un sound mai nervos.Acum ca si efect asupra puterii nu stiu ce sa zic.sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU
Comment
-
Razi tu razi Cata dar nu e rasul tau, colegii din Arad pot sa confirme ca mi-a scazut consumul.sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU
Comment
Comment