Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Eu am pe masina filtrul asta.
    Are aceeasi forma si dimensiune ca unul stock si intra frumos in tulumba de pe motor.
    Nu pot sa ma pronunt asupra aportului de putere pt ca l-am montat odata cu efectuarea altor modificari mai hardcore la motor si nu stiu ce procent ar reveni filtrului...oricum unul mic - mic
    In schimb, stau fara stres cu asta ca trebuie schimbat sau ca se rupe corpu' clapeta sau galeria de admisie de la vibratii sau ceva.
    In plus, scoate si un suierat asa finut la accelerare, care curios nu se aude in afara mai deloc ci doar in masina.
    Keyboard error or no keyboard present.
    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

    Comment


    • #92
      atunci dc l-ai mai schimbat??
      daca nici sunet mai tare nu ai,puterea nu prea ai cum pt ca este tot in cutia propriuzisa.......are filtru asta ceva mai bun decat cel stock??????//
      Last edited by dekony; 19 October 2009, 16:40.
      sigpic

      Comment


      • #93
        Nu, n-are nimic...e chiar mai prost decat ala stock, da' l-am schimbat asa ca asta e verde si ala stock era galben ;)
        Keyboard error or no keyboard present.
        Press F1 to continue or DEL to enter setup...

        Comment


        • #94
          si mai e o problema ca nu stii pur si simplu pe care sa il alegi ca sunt 13 milioane de modele ......oricum K&N nu ,nu vreau sa dau vreo 3 sau 5 mil cat o fiii......ceva mai ieftinutza sa scoata zgomotul si sa il pozitionez bine....
          sigpic

          Comment


          • #95
            deci tu vrei tuning tiganiada, nu vrei ceva calumea...bun
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #96
              nu inteleg de ce va puneti filtre sport
              1. nu filtreaza mai bine, ba din contra, intra mai mult praf ( dar pentru asta exista Pronto )
              2. putere fix 0, am citit multe review-uri despre filtre sport si doar la motoarele peste 200 cai se simte ceva, sasha cai frumosh maxim
              3. suna frumos, intradevar, dar tot nu fuge

              parerea mea, acuma nu aruncati cu rosii si cepe

              Comment


              • #97
                de ce nu? si-asa unii suntem obisnuiti sa fim luati la tinta cand "carcotim" impotriva tuningului de piata de vechituri...o sa fim cu unul mai mult.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #98
                  Filtrul de aer este un important ''mancator'' in cantitatea de combustibil consumat si puterea motorului. Deasemenea si pneurile si amortizoarele pana si vopseaua influenteaza consumul. ;)
                  :popa:

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by ALY_N View Post
                    Razi tu razi Cata dar nu e rasul tau, colegii din Arad pot sa confirme ca mi-a scazut consumul.
                    pai rad ma , ca am avut si eu si stiu ce vorbesc.
                    tu zici ca ai sunet agresiv si consum mai mic.
                    daca o luam logic , ca sa ai sunet agresiv , trebuie sa apesi brusc si pan` la capat pedala din dreapta , deci , cum rezulta la tine cosum mai mic ?

                    Comment


                    • Macar isi face treaba la partea cu zgomotu .Eu mai mult pentru zgomot am pus filtru sport,si asta le recomand si la altii...cand puneti, puneti-va cu gandu la zgomot nu la putere sau consum.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • seba mie mi se pare 5 mil mult intelegi ...sa ma scuzi acum ca fac TUNING TIGANIADA daca nu dau 5 milioane pe un filtru ,nu de alta da vorbesti de parca ai avea mercedesu in curte si pt tine 5 milioane sunt o nimika toata....am vazut alti useri ca au cumparat la un pret mai rezonabil.In concluzie NU UITA CA AI LOGAN ROMANE!!!!
                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by bagheera View Post
                          ............ pana si vopseaua influenteaza consumul. ;)
                          Da, d-aia e Ferrari ''rosu Ferrari'' , ca are CX-ul mai mic.

                          Comment


                          • Originally posted by dekony View Post
                            seba mie mi se pare 5 mil mult intelegi ...sa ma scuzi acum ca fac TUNING TIGANIADA daca nu dau 5 milioane pe un filtru ,nu de alta da vorbesti de parca ai avea mercedesu in curte si pt tine 5 milioane sunt o nimika toata....am vazut alti useri ca au cumparat la un pret mai rezonabil.In concluzie NU UITA CA AI LOGAN ROMANE!!!!
                            Nu te costa 5mil.Un filtru raid,simonta,green, K&N universal,conic costa intre 190lei si 250lei +o tubulatura de inox de la pilot 150lei
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • da si vorba ta al!ne, eu stii dc m-am gandit sa pun filtru sport ,exact cum ai spus si u PT ZGOMOT........asta m-a determinat
                              sigpic

                              Comment


                              • Si daca tot nu ies aia sase cai naravasi,mai puneti doua bradulete si cinci stickere,ca sa fie treaba sigura!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google