Originally posted by al!n
View Post
Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport
Collapse
X
-
@dekony: cum vrei sa-i zic unui "tuning" la motor, care nu are ca scop cresterea puterii? si nu ma refer la vopsiri de capace de distributie, vorbesc de cazul de fata, filtru sport dar nu pt cai...
scheiss egal cati bani face, decat sa pui un filtru care iti umple motorul de pamant doar pt sunet, eu zic ca mai bine nu-l pui, altfel, e...tiganie?
nu ma dau banii afara din casa, dar daca filtrul ala K&N imi asigura un motor curat, sunet placut si macar 1-2 cai lesinati acolo, i-as da...
si i-as fi dat si pt dacia 1300 si pt megane rs si pt ferrari. daca ar ajuta cu ceva in afara de zgomotul facut la accelerari burste cu pedala la podea. in rest, pt suieratul ala astmatic, nu mi-as pune. de asta consider ca e tiganie, tocmai pt ca e logan si nu corvette. adica nu ajuta, nici nu suna cum ar trebui, ca motorul e vaisamar de capul lui, atunci la ce sa-i pun filtru? prefer sa traga bine decat sa faca mult agomot pt nimic. nu trebuie sa fi de acord cu mine, evident. si nu trebuie sa te simti jignit ca am folosit "tuning tiganie". am explicat de ce, la fel de bine cum am avut eu roti mici, suspensia tiganita si masina fara eleroane, praguri, altora li s-a parut tiganie...asa, si?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
...si mai toarna un pahar si mai scoate o lulea...hac...si mai da'le dreq de troace...hac...ca si asa bagam miliarde in ele degeaba...hac...in loc sa ne traim viataKeyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
vorba lui FOF...cum sa scada consumul cand sunetul ala grav vine cand o calci pe coada?
si eu am de pe la inceputul anului filtru K&N kitul 57i...am dat 5 milioane pe el...dar cred ca nu am facut deloc o investitie proasta, am garantie 1.600.000 km la el, nu e unul uscat din comert de la 40 roni pana pe la 100 roni, si cand zic uscat ma refer ca nu e impregnat cu nimic, plus ca il scot sa-l suflu cu aer comprimat o data pe luna si o data la 2 luni il ung. desi in instructiunile de intretinere zice ca la 60-80.000 km sa-l suflu si ung, in romania stim cu totii ce mizerie gasim pe la motor, ce praf e in atmosfera, asa ca o fac mai des.
nu l-am pus pentru performante, abea la un mustang scoate 20 cai, dar ala cati cai are din fabrica?
l-am pus ca scap de schimbat filtru aer, ca mormaie frumos cand o calc pe coada, ca arata mai frumos cu ala, parerea mea, ca filtreaza mai bine, ca am acte pe el si vorba lui seba, daca mai da acolo 1-2 cai lesinati, de ce nu
Comment
-
Da ce mai bolo, crezi ca numa "ale tale e bune" ?
Clar ca nu este vreo diferenta palpabila, dar suna bine! Ii dai in goarna sa "sune" creste consumul....o lasi mai moale, tot ala e consumul!
Comment
-
oricum la faza cu consumul, la mine nu e nici o diferenta, consuma la fel...ideea e sa nu-ti intre mai multa mizerie daca nu filtreaza bine
si chiar cred, in prostia mea, ca daca filtrul nu e asa bun, si intra mai mult aer, cu sau fara mizerie, consumul ar creste, performanta logic ca ar creste si ea, fiind mai multa benzina in amestec pentru a nu fi amestecul sarac in combustibil; intra mai mult aer, injectia cred ca baga automat mai multa benzina in amestec, doar n-o merge motorul numai pe aer si atunci am pune filtre peste filtre numa sa intre mai mult aer si mai putina benzina.....
sper ca se poate intelege ideea mea, si ca nu am batut campii...prea tare
Comment
-
Mah...nus ce sa zic, dar cand am fost la inspectie cu masina, mi-o iesit emisie de O2 mai mare decat aveauei in calculator!
Am schimbat filtrul si toba...si gata!
Acuma, pot sa zic ca am mers si cu masina la consum(filtru si alea, alea) si mi-o iesit 5.8!
in acelasi regim ca si inainte!
Inca o data, eu zic ca "talpa" e de vina la cresterea sau nu a consumului!
Comment
-
-
alea au filtru de fabrica ...si participa la categoria masini netiganite
nu ai voie sa ii aduci nici o modificare.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
sibiene...si eu am avut filtrul K&N la ITP...si nu mi-a iesit nimic anormal...poate ca e K&N si nu no name de 50 roni?
sincer nu stiu de ce a iesit bine, da asta e, oricum logic ca consumul ( acuma n-oi fi pus virgule intre ele) e direct proportional cu talpa, la orice masina.
si exista, pentru orice masina ma refer, filtru sport agreat de vreo marca producatoare de masini? nu cred... de-aia cred ca si e categoria "sport" si categoria "stock".
Comment
-
In concluzie : Filtru sport -produce un sunet mai zgomotos
-creste consumul SIGUR (+0,5) cred
-cai in plus nu cred ca iti da ,poate doar se infige asa putinel mai binisor
-un risc mai mare de adunare a prafului pe un timp indelungat(desi parerea unora este ca daca il intretii cica ar fii mai bun decat cel stock)
-un risc mai mare de a se uda ,daca se uda cica e mai bine,dar tot nu e bine pt ca se imbacseste mai repede (DECI NU E BINE)
cam astea ar fii......sigpic
Comment
-
dekony...chestia cu creste consumul...da creste pentru ca tu o s-o calci mai des pentru a auzi sunetul si a face show pe strada.....nu creste automat ca-i pui filtru sport!!!
"-un risc mai mare de adunare a prafului pe un timp indelungat(desi parerea unora este ca daca il intretii cica ar fii mai bun decat cel stock)"
cica ar fi mai bine? nu zic acum ca am si eu si gata, tin cu filtrele sport...dar intradevar un filtru sport e un pic mai bun, e altfel gandit, ca altfel nu cred ca se punea degeaba pe masini tunate in toata lumea, sau nu s-ar fi pus si pe motoare de motoare nu motoare amarate de dacia, unde apropo acum e un filtru chior...doar ca e dacia...
sa ma scuzi dar concluziile tale nu is asa de faine...
si faza cu riscul de a se uda...hai frate, chiar asa, de parca umezeala nu ar fi tot risc de udare, prin ceata am mers de nu stiu cate ori...ploaie torentiala la fel, baltoci, numai eu stiu cum sarea apa peste tot...deci e un pic cam tampenie...
acum de ce ai tras concluziile astea? ca nu ai dar ai vrea si nu ai bani....ca nu ai si esti anti...sau ca chiar nu stii ce face un filtru sport, cum face si etc?
intrebarile is mai mult retorice, si nu am vrut sa te jignesc, daca te-oi fi jignit, dar astea is raspunsurile mele la "concluziile" tale...
Comment
-
Inainte sa plec in concediu am pus filtrul stock ca fie mai silentios la drum lung , dupa 2500 km ce credeti numai statea relantiul mai mic de 1500 rpm. Am dat jos corpul clapeta si ce credeti un jeg de 2 degete pe el. In conluzie sa nu credeti ca filtrul stock e mai bun decat cel sport , in plus masina mai lenesa cu filtrul stock.sigpicImbracat volane in piele http://www.youtube.com/watch?v=99W1jXEEJOU
Comment
Comment