Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bolo View Post
    ... plus ca il scot sa-l suflu cu aer comprimat o data pe luna si o data la 2 luni il ung. desi in instructiunile de intretinere zice ca la 60-80.000 km sa-l suflu si ung, in romania stim cu totii ce mizerie gasim pe la motor, ce praf e in atmosfera, asa ca o fac mai des.
    E pierdere de timp si bani, nu mai unge filtrul mai des de 30000km, filtreaza mai bine cand este plin, si nu il sufla niciodata cu aer comprimat, ii distrugi structura de filtrare. Trebuie doar curatat usor de albine si alte "elicoptere" cu o pensula moale din cand in cand intre doua spalari...

    Comment


    • Originally posted by ALY_N View Post
      Inainte sa plec in concediu am pus filtrul stock ca fie mai silentios la drum lung , dupa 2500 km ce credeti numai statea relantiul mai mic de 1500 rpm. Am dat jos corpul clapeta si ce credeti un jeg de 2 degete pe el. In conluzie sa nu credeti ca filtrul stock e mai bun decat cel sport , in plus masina mai lenesa cu filtrul stock.
      trece praf si prin ala de origine, dar prin cel sport, cu siguranta mai mult (atata timp cat intra si mai mult aer)

      Comment


      • sincer, nu cred...atata timp cat platesti pe un filtru sport de firma, nu no name, atatia bani, ala e ceva extra fata de cel stock
        Life is short...play more!
        http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

        Comment


        • sal.am filtru sport de aprox 6 luni si n-am avut deocamdata nicio problema,masina trage mult mai bine decat stock.recomand filtru sport dar de firma si bine intretinut.

          nu mai scrie mirc/mess...
          Last edited by Seba; 20 October 2009, 18:41.

          Comment


          • "mult mai bine" inseamna macar echivalentul unui chiptuning. ceea ce ma indoiesc profund ca ar fi cazul...in alta ordine de idei, o sa fiu din nou carcotas: aratati-mi unul dintre voi astia cu filtre super 3,14..oase, de firma, caracteristica de filtrare. aia care ar trebui s-o primiti odata cu filtrul, de la producator. hopa...ca nu prea aveti...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • incercati sa cautati si voi review-uri pe vestitul gugal, legate de filtre sport. nu va mai formati pareri de unii singuri, masina doar inhaleaza mai usor, asta nu inseamna putere in plus, ca tot aceeasi benzina vine in camera de ardere...

              Comment


              • Salutare! Eu am filtru Simota in carcasa de carbon d eun an de zile. ce concluzii pot trage dupa acest timp:
                -nu am avut nici un feld e problema cu el sau cauzata de el!
                - souandul este mai sportiv numai cand o "calci";
                -nu stiu daca se merita sa iei unu de firma sau unu de 5 lei din tarag, pt ca sincer nu vad nici o diferenta, cu conditia sa il dai cu ulei pt a retine mai bine prafu;
                Filtrul a fost cumparat uscat, dar am mai luat o solutie pe baza de ulei de la K&N si am aplicat-o pe filtru! La un an de zile, l-am dat jos , l-am splat cu solutie k&N, dat cu ulei si e ca nou! In tubulatura si pe clapeta nu am gasit nici un firicel de praf! Concluzie: daca ai bani de dat pt un sunet mai sportiv se emrita, daca nu, ramai cu stok! Cost filtru, tubulatura +ulei 3 mil si ceva
                Attached Files

                Comment


                • Originally posted by Seba View Post
                  "mult mai bine" inseamna macar echivalentul unui chiptuning. ceea ce ma indoiesc profund ca ar fi cazul...in alta ordine de idei, o sa fiu din nou carcotas: aratati-mi unul dintre voi astia cu filtre super 3,14..oase, de firma, caracteristica de filtrare. aia care ar trebui s-o primiti odata cu filtrul, de la producator. hopa...ca nu prea aveti...
                  domnu seba, maine o sa ma uit in actele filtrului, ca-s in masina si la ora asta nu mai ies din casa , nu stiu daca gasesc ce zici tu, sper sa da, dar pana atunci uite de pe site-ul lor ceva....
                  apropo, te rog a-mi traduce daca stii ce e in tabelul ala, stiu ca e ceva cu particulele care trec, particule la diferite dimensiuni...dar aia la suta nu inteleg daca atat la suta trece totusi sau aia ii opreste
                  Attached Files
                  Life is short...play more!
                  http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                  Comment


                  • inca una, si asta chiar ca este penru tine seba
                    formule folosite de ei in laborator la testarea filtrelor, unde ei zic asa :

                    "Our goal is to design filters with the maximum possible airflow achievable while providing guaranteed engine protection.
                    Our actual air filters when tested generally demonstrate a cumulative filtration efficiency of between 96% and 99%. All this testing we do allows us to guarantee our air filters provide all the protection your vehicle will ever need."

                    acum daca spun adevarul sau nu, cred ca e adevarul
                    Attached Files
                    Life is short...play more!
                    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                    Comment


                    • @bolo si tu acuma... ce voiai sa spuna despre marfa lor, ca nu e buna?

                      Comment


                      • @stiancu....zi-mi te rog si mie de unde ai luat filtru?ms...
                        app......eu am KN...si mi-a crescut consumu in stil de mers normal....nu cu mult...dar aproape juma de l/100km!
                        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                        Comment


                        • bolo, vad ca ai hartiile de care ziceam. 90% nu le au, de aia am intrebat.
                          anca, un filtru sport da la un mustang de 500 de cai vreo 15. o galerie de evacuare facuta de ferrari, pt ferrari, creste puterea de la 430 la 436 de cai. vrei sa cred in inginerii cu fise si bujii cu n-spe electrozi? daca aia de la ferrari si cei de la ford n-au experienta competitiilor in spate, atunci o fi ca are kn. n-am vazut motoare facute de ei, decat motoare 1.4mpi de 75 de cai cu filtru kn care ajung la 84 de cai. mari idioti ferrari si ford...si uite ca totusi, cu motoarele lor de *****, au ceva cupe castigate. si ceea ce voiam eu s azic si cred ca ai inteles foarte bine e ca nu intotdeauna castigul merita investitia. dar stiu ca iti place sa ma contrezi, asa ca nu ma supar ideea era ca pt juma' de cal nu se merita 5 miioane, doar daca vrei sa ai musai cel mai tare logan si nici atunci nu esti sigur pe 400m ca masina de langa tine nu e mai tare, dar soferul mai lent in miscari.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • ma, acu io nu am zis nimic de cresterea de putere de la filtru...am zis ca daca ar fi si acolo cum ziceai tu aia 1-2 cai lesinati pe langa zgomot si filtrare mai buna e ok...iar pe site-ul de la K&N, e o sectiune unde da power gain-ul la mai multe masini utilizand filtrele lor...la mustang ajunge la maxim 20 cai dar cu nu stiu ce filtru si in mod normal cu kitul asta de admisie, cat de cat ca al meu, ajunge sa aiba intre 7.06 si 7.14 cai in plus, parca, la un motor de 400 si cati cai are
                            Life is short...play more!
                            http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                            Comment


                            • deci la noi...max 1 cal frumos in plus...si ca sa fie si de rasa...nu prea merita 500 ron..
                              mai bine unur rapciugos de 100 ron.sau si mai bine...Lasam ala stock si gata.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • ma tem ca nici ala...ramanem doar cu senzatia ca trage mai bine si ca e mai fortoasa masina....doar din cauza zgomotului de V8 al filtrului serios!
                                da, intr-adevar la turatii trage o idee mai bine, a mea si cred ca a tuturor 1.4 sau 1.6, de la 4000 rpm, atunci si inainte avea ceva zvac, doar ca odata cu remaparea a disparut "oboseala" motorului cu greutate in masina, si odata cu filtru aparand zgomotul ala "furios", simti ca zbori
                                eu is oricum mai realist un pic, asa ca is perfect constient ca e doar de la zgomot senzatia de tras mai bine, si doar cand zic ca am atatia cai samd. ma simt mai bine, ca in rest o simt cum mere ( si atata timp cat cutia e aceeasi, consumul la fel...nu are cum sa "zboare" doar de la remapare si filtru )
                                @ mumus : sau iei un filtru sport care inlocuieste doar filtrul din cutia originala, pentru o filtrare a aerului mai buna, fara zgomot, fara ganduri la caluti de rasa sau frumoshi etc
                                Last edited by bolo; 21 October 2009, 18:15.
                                Life is short...play more!
                                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google