Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am scos complet filtrul afara (am lasat numai tubulatura si carcasa) si am facut proba de linie dreapta (~5 km) nici poveste sa urce macar 2 km in pluc (cu si fara).
    Ceva zgomot frumooos cand bagam talpa la podea si atat, viteza identica si cu si fara, 162/h (pe acea portiune de test ).
    Chiar si fara filtru, dupa ce am strans bine carcasa nu se mai aude nici un zgomot/ca si cum as fi avut filtru stock, io presupun ca acel zgomot fioros vine de la vibratiile bagate in filtru dupa setea de aer pt ca nu e prins tzapan, nimic mai mult).

    PS: si ce fac? fac zgomot fioros si ma face muci un 1.6 mpi? Nu se poate asa ceva

    Comment


    • corectie, zgomotul vine de la faptul ca nu mai este carcasa stock, cu rol de amortizare...
      aerul nu stiu cum trece prin carcasa, si se atenueaza zgomotul, fara carcasa, cu filtru sport, motorul trage direct aerul, fara sa-l mai plimbe pe undeva, intr-o incinta, astfel fara sa mai atenueze zgomotul...
      cineva care stie despre ce vorbesc va rog sa ma corectati sau sa reformulati
      azi am scris la acte pe calculator ca vad numai specificatii tehnice vidanje, supervidanje si semiremorci cisterne

      apropo, in legislatia germana, daca-ti pui filtru aer sport, omologat , automat sa ramana toba stock ( altfel ar mai fi un zgomot in plus ) si sa-ti pui capitonaj pe capota la interior...tocmai in ideea de a nu fi zgomotul prea mare
      Life is short...play more!
      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

      Comment


      • Originally posted by Octavian___30 View Post
        Eu am scos complet filtrul afara (am lasat numai tubulatura si carcasa) si am facut proba de linie dreapta (~5 km) nici poveste sa urce macar 2 km in pluc (cu si fara).
        Ceva zgomot frumooos cand bagam talpa la podea si atat, viteza identica si cu si fara, 162/h (pe acea portiune de test ).
        Chiar si fara filtru, dupa ce am strans bine carcasa nu se mai aude nici un zgomot/ca si cum as fi avut filtru stock, io presupun ca acel zgomot fioros vine de la vibratiile bagate in filtru dupa setea de aer pt ca nu e prins tzapan, nimic mai mult).

        PS: si ce fac? fac zgomot fioros si ma face muci un 1.6 mpi? Nu se poate asa ceva
        dai jos toata tulumba din plastic si mergi fara ea ...fara filtru ...sa auzi acolo zgomot )
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • No atunci m-am inselat 100%.

          Auzi si daca dau o gaura in capota si fac o tesitura sa intre aeru fortat in admisie nu iau vreo doi cai faini..?

          Comment


          • o da`m in cai acuma ?
            tavi , poti sa decupezi capota , si sa nu lasi admisia goala, tragi un furtun pana la gaura de la capota , izolat pe margine frumos si ai muscle car

            Comment


            • @CataFOF buna idee, taiem capota, bagam o priza de aer si dedesupt un filtru de aer sport cuplat la priza => cativa caini de tractiune, mai ales ca trage aer rece!

              Comment


              • unde este ce am postat eu ?
                Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

                Comment


                • unde e si ce-am postat eu, tavi, xp...la dracu' si cu asta hai sa terminam cu ideile nastrusnice. chair si eu... daca vreun moderator vede postul meu, e liber sa-l stearga in cateva ore.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • @seba "corb la corb nu-si scoate ochii", ! Puteti voi sa faceti tumbe, nici un filtru nu este ideal. Filtru stock => filtrare buna si ponei 0, filtru sport=> filtrare relativa si in plus 1/2 de cal subnutrit! Calitatea filtrului stock schimbat la timp (calitatea de filtrare) cred ca este mult mai mare decat a unui filtru sport spalat/suflat/uns/tiganit ! Puteti sa dati cu bolovani ca eu de banii pe care i-ati dat pe filtru mai bine beau bere, sau coniac, sau brifcor!

                    Comment


                    • daca vroiau o adevarata explozie de vanzari ..recomandam odata cu venirea PH2 ului motoare 1.9dci de 130 de pe megane si 2.2dci pentru ca se stie forta motorulu idiesel e net superioara unui benzinar,aici fiind excluse cele de la alte marci gen vw sau altele

                      filtru sport :| e bun dat cati dau "sanatatea motorului" pentru 2 iepe amarate..sau paote nici alea..iar costurile unui astfel de filtu ( cele de asa zisa calitate ) sunt aproape de salariul minim pe economie..e tragic
                      Click! - http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4

                      Comment


                      • @vasile78: tu tot timpul esti gigi contra
                        daca oamenii aia care fac filtrul resopectiv, dau caracteristica de filtrare si garanteaza pt ea, atunci e ok. plus ca praful nu se retine numai punand hartie deasa, exista filtre care favorizeaza curentii turbionari la aspiratie, iar particulele sunt centrifugate din jetul de aer. nu-i chiar simplu ca sufli in duda ca la motocicletele mobra si daca nu-i filtrul des, ai probleme. singura chestie de care trebuie s atii cont e acel grafic cu caracteristica de filtrare. am vazut si eu filtre sport care dupa cateva luni de folosire aveau galeria curata ca lacrima. si am vazut si galerii din care scoteai jegul cu lopata. parerea mea e ca pt un filtru foarte bun, care sa merite dpdv al calitatii aerului, castigul e infim fata de investitia facuta. dar daca vrei sa storci ultima copita din caii putere a motorului, atunci e ok sa pui filtru sport. in ideea ca te si folosesti de fiecare par de cal castigat, nu doar pt efecte sonore. ma rog, parerea mea, nu dati cu pietre...

                        @weed: aia cu forta motorului dizal ai umplut-o de sange, mai ales cand ai spus cu exceptia masinilor hileriste... dizalul are forta mai mare decat benzinarul la turatii mici si medii, la ture medii si mari, benzina rulezz. dar asta nu face obiectul topicului nostru.
                        Last edited by Seba; 22 October 2009, 15:22.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • @Seba daca te referi la mine ca-s Gica contra, intr-o oarecare parte ai drepate, mai ales cu piesele vitale masinii (ulei si filtre)! Eu pun numai ce este original Renault, si numai la service autorizat, chiar daca iese masina din garantie si pica ceva, daca tine de consumabile macar pot sa ma cert cu cineva ( pe buna dreptate)! NU sunt contra tuning-ului, daca nu mai aveam 8 ani de platit la masina mea ii scoteam filtrul de aer de tot (puneam un filtru de tifon sa nu intre carabusii) ! Cei care au filtre sport ii rog sa aproximeze cu cat la suta ii satisface filtrul lor fata de cel stock!

                          Comment


                          • nu ti-am zis ca depinde daca vrei sa scoti si ultimul cal sau daca vrei zgomot sau daca vrei doar sa fii "cool"? atata timp cat dupa 3 ani oricum nu mai ai garantie pe motor, ori se strica el ori il strici tu, tot platesti. si apropo, nu te opreste nimeni sa imprumuti o sapt-doua un filtru de la un cunoscut si apoi te uiti in galerie. daca e curata, de ce nu? cat despre uleiul ala original cu care-ti tratezi tu motorul, nu zic ca nu-i ok la o utilizare normala a masinii, dar cand incepi s adai un pic in ea, uleiul ala e o wax albina. crezi ca de prosti se fac uleiuri sintetice, de iarna, de vara, pt motoare dizal, etc..? numa' la dacia al mai bun e multigrad, multiuser, multi dracu sa-l ia...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Eu am filtru K&N stock replacement de 40000 de km si sunt super multumit de investitie(270 de lei cu kitul de curatare inclus).Filtrarea este foarte buna!
                              Nu stiu cat costa un filtru de origine pentru 16V dar cred ca mi-am amortizat investitia deja(asta incluzand si manopera).

                              Comment


                              • Originally posted by WeeD View Post
                                daca vroiau o adevarata explozie de vanzari ..recomandam odata cu venirea PH2 ului motoare 1.9dci de 130 de pe megane si 2.2dci pentru ca se stie forta motorulu idiesel e net superioara unui benzinar,aici fiind excluse cele de la alte marci gen vw sau altele
                                cand vreodata un motor turbo diesel va fii mai puternic decat un motor turbo pe benzina?.....!!!! cred ca tu nu stii sa faci comparatiile,poate te refereai contra unui motor pe benzina aspirat.
                                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google