Perfect, mi-am pierdut juma de ora din viata citind despre placebo,eu raman pe stock nu mai schimb nimic...
Trecerea De La Filtru Stock La Filtru Sport
Collapse
X
-
nici macar o copita sau o urma de copita de catar
ba chiar mai rau faci la diesel sa-i pui filtru sport...citeste prin paginile de aici si o sa vezi ca intai o sa schimbi nush ce debitmetru de aer, sau cum s-o numi, si apoi o sa schimbi turbina parca, asta am retinut eu, daca gresesc, asta e, mea culpa.
dar la evacuare, castigi zgomot, mai nimic altceva
iexact, remaparea e mai buna, mi-a luat-o inainte tavi, mai rapid de dejteLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
fara intentie (da da..)
Eu ce am vazut la dizal ca si cu toba sport (finala) nu prea isi schimba zgomotu, deci nici macar de sound nu te ajuta o finala sport.
Oricum, daca ai sound si n-ai putere cat de cat, e cam jenant (cand te mai pui cu unu' ).
Mai bine sa faca ''fasssss'' si ai trecut pe langa el ca un OZN...
Comment
-
aici e thread pentru pareri si etc despre filtre aer...
dar la diesel ii mai poti schimba turbina si intercoolerul, cu remapare in consecinta cu aceste schimbari...gata cu off topicuLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
Salut, se gaseste si la noi filtru conic cu tubulatura pt 1.6 16v? am vazut ca are un francez, dar cum e montat pare sa traga aer cald, macar suna frumos... http://www.youtube.com/watch?v=C9kAp521M4A
Comment
-
Am gasit un fitru sport pt clio 3 (1.6l),daca se reuseste adaptarea prinderii ,chiar ar trece si aer rece pt ca il putem pune sa traga aer din acelasi loc ca si cel stock. Ce ziceti , merge?Attached Files
Comment
Comment